نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

بیشتر افرادی که در زمینه ی دیجیتال و فناوری اطلاعاتی دارند شرکت اچ پی را به خاطر تولید کامپیوتر های شخصی و پرینتر های با کیفیت می شناسند.

شناختی که از این شرکت و دیگر برند های معتبر دنیا به دست می آید می توان در انتخاب محصولات هنگام خرید توسط مشتریان بسیار مهم باشد. با وبلاگ ما همراه باشید تا شرکت اچ پی و محصولات مختلف آن از جمله پرینتر ها را بیشتر مورد ارزیابی قرار دهیم.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

شرکت اچ پی

شرکت هیولت پاکارد که از اسم دو موسس آن گرفته شده است در دهه ی 1930 میلادی پایه گذاری شد.

این افراد برای تاسیس شرکت اچ پی از سرمایه ی اولیه ی 538 استفاده کردند.

این در حالی است که رشد شرکت باعث شد تا سرمایه ی آن ها بعد از هفتاد سال به چیزی نزدیک به 90 میلیارد دلار برسد.

اچ پی یکی از بزرگترین شرکت های فناوری اطلاعات در سراسر دنیا می باشد.

کیفیت محصولات در کنار خدمات پس از فروش بی نظیری که توسط شرکت اچ پی ارائه شد باعث شد تا در کمترین زمان ممکن این برند توسعه یابد.

اکنون شرکت اچ پی در بیش از 160 کشور جهان فعالیت می کند و البته تقریباً تمامی مردم جهانی که به نوعی با دستگاه های دیجیتال سر و کار دارند این برند را به خوبی می شناسند.

تولیدات اچ پی
اولین تولیدات شرکت اچ پی یک نوسانگر صوتی بود که توانست در آن زمان تمامی رقبا را از نظر کیفیت کنار بزند.

همین امر باعث شد تا موسسان این شرکت با رغبت خاصی که در جهت کشف و ارتقاء امکانات لوازم مختلف داشتند، محصولات جدیدی را تولید و روانه بازار کنند.

از جمله مهم ترین ویژگی های محصولات شرکت اچ پی می توان به دوام و پایداری و استفاده از به روز ترین امکانات و تجهیزات روز دنیا اشاره نمود.

در بین سال های 2007 تا 2010 شرکت اچ پی بزرگترین تولید کننده رایانه های شخصی بود.

علاوه بر این اچ پی را امروزه به خاطر تولید لوازم دیجیتالی مختلفی از جمله انواع لپ تاپ ها، سرور ها، انواع پرینتر های جوهر افشان و لیزری، نرم افزار های مدیریت شبکه و … در سطح بازار های جهانی شناخته می شود.

شرکت اچ پی سعی کرده است تا تمامی این خدمات و محصولات خود را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد تا به این واسطه بتواند به یکی از اهداف عالی خود یعنی بالاترین سطح رضایتمندی مشتریان برسد.

بررسی ویژگی پرینتر های شرکت اچ پی
یکی از محبوب ترین محصولات شرکت اچ پی که به راحتی توانسته است جای خود را در میان مشتریان باز کند، انواع چاپگر های این شرکت می باشد.

اچ پی در سال 1984 پرینتر های لیزری و جوهر افشان را برای سیستم های رومیزی تولید و روانه ی بازار نمود.

کسی در ابتدا تصور نمی کرد که بعد از مدت کوتاهی اچ پی بتواند سهم بزرگی از از بازار انواع پرینتر ها را به خود اختصاص دهد.

پرینتر های شرکت اچ پی علاوه بر قیمت بسیار مناسب، کیفیت و کارایی بالایی نیز دارند.

ویژگی های مختلف مدل هایی که توسط شرکت به بازار ارائه شده است می توان هر مشتری را برای خرید این پرینتر ها ترغیب نماید.

امروزه پرینتر های اچ پی در مدل های مختلف از نوع لیزری، جوهر افشان و چندکاره در بازار موجود می باشند.

پرینتر های جوهر افشان از جوهر در کارتریج ها و پرینتر های لیزری از تونر برای چاپ تصاویر، اسناد و متون با کیفیت بالا استفاده می کنند.

پشتیبانی و خدمات پرینتر های اچ پی
با توجه به اهمیت استفاده از انواع پرینتر های شرکت اچی پی در سازمان ها و ادارات مختلف، پشتیبانی و خدمات مختلف آن ها نیز می تواند از درجه اهمیت بالایی برخوردار باشد.

به همین دلیل شرکت اچ پی سعی کرده است با بهترین خدمات در این زمینه به محبوبیت پرینتر های خود اضافه کند.

در سال های ابتدایی تحریم های آمریکا بر علیه کشورمان، این برند سعی داشت با روش های مختلف بازار ایران را حفظ نماید و حتی در چند مرحله محصولات مختلفی را وارد کشور نمود.

اما در سال های اخیر این کار فقط توسط کشور های واسطه انجام می گیرد.

به همین دلیل ما در مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش پرینتر های اچ پی سعی کرده ایم تا با ارائه ی بهترین و مناسب ترین خدمات، تمامی دغدغه های مشتریان در استفاده از این محصولات را از بین ببریم.

زمانی که هر کدام از پرینتر های اچی پی در محل شما دچار نقص فنی و یا ساختاری شد می توانید آن را به تیم فنی و تعمیرکاران مجرب و دوره دیده ی ما بسپارید تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل به وجود آمده برطرف شود.

علاوه بر این زمانی که قصد تعویض کارتریج پرینتر های اچ پی را دارید می توانید از کارتریج های اصلی که در این مرکز وجود استفاده نمایید.

متاسفانه برخی از افراد سودجو کارتریج های فرعی را به اسم اورجینال به مشتریان می فروشند که این امر علاوه بر تحمیل هزینه ها باعث کاهش کارایی دستگاه نیز می شود.

منبع: نمایندگی اچ پی



:: برچسب‌ها: اچ پی ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که سرعت پایین لپ تاپ ایسر خود را آزار می دهد، این مقاله را تا انتها دنبال کنید تا بهترین راه های افزایش سرعت لپ تاپ ایسر را بدانید. نمایندگی ایسر با استفاده از یک تیم فنی و متخصص با تجربه کامل در تعمیر لپ تاپ ایسر تمامی کارهای لازم را برای ارتقای سخت افزار لپ تاپ ایسر شما انجام می دهد که سرعت آن را افزایش می دهد و سپس به بررسی کامل آن می پردازیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

ابزار و تجهیزات

قبل از به روز رسانی و افزایش سرعت لپ تاپ ایسر، مهم است که با کارشناسان صحبت کنید تا بدانید مدل مورد نظر شما تا چه اندازه می تواند بهبود یابد و در این مرحله تیم فنی و تخصصی ساعت ایسر به شما پیشنهاد ویژه ای می دهد. پیشنهاد. سرویس. این برای شما رایگان و انحصاری است، بنابراین می توانید قبل از انجام هر کاری از بهترین و مقرون به صرفه ترین ابزارهای متناسب با نیاز خود استفاده کنید.

سرعت لپ تاپ های ایسر را از منظر نرم افزاری افزایش دهید

یکی از مواردی که می تواند سرعت برنامه ها را در لپ تاپ ایسر افزایش دهد، ارتقای نرم افزار یا تغییر کامل ویندوز است.

اگر برای مدت طولانی سیستم ویندوز خود را تغییر ندهید و اگر ویندوز جدید را در سیستم خود نصب نکنید یا تغییرات نرم افزاری را در قسمت های مختلف انجام دهید، ممکن است با مشکلات مربوط به سرعت لپ تاپ مواجه شوید. به طور کلی می توان گفت که عمر کامل ویندوز نصب شده بر روی لپ تاپ تقریبا 6 ماه است و پس از این مدت یا حداقل تا یک سال باید ویندوز را تغییر دهید تا لپ تاپ عمر جدیدی پیدا کند. .

علاوه بر این، می‌توانید از خدمات کامل لپ‌تاپ ایسر استفاده کنید که گرد و غبار قطعات سخت‌افزاری داخلی لپ‌تاپ شما را پاک می‌کند، زیرا در برخی موارد، برخی از قطعات مانند رم یا مادربرد، گرد و غبار می‌تواند باعث کندی سرعت شود. روی آن می نشیند

البته این موارد نقش کمی در اورکلاک لپ تاپ های ایسر دارند و پس از انجام این کارها شاهد افزایش جزئی سرعت خواهید بود. اگر می خواهید سرعت چشمگیر این لپ تاپ ایسر را ببینید، مطلب زیر را از دست ندهید.

افزایش حافظه داخلی

حافظه داخلی و نوع آن می تواند نقش بسیار مهمی در بارگذاری و سرعت اجرا و همچنین خروجی نرم افزارهای مختلف بر روی لپ تاپ شما داشته باشد.

معمولاً در لپ‌تاپ‌های ایسر که از طریق این شرکت و با فرمت اصلی به فروش می‌رسند، از هارد دیسک‌های HD و حافظه داخلی استفاده می‌شود که سرعت پردازش کمتری نسبت به نسل جدید هارد یعنی هارد SSD و حافظه داخلی دارند.

حافظه SSD با توجه به سرعت عمل بالا در هنگام استفاده از نرم افزارها و خروج از آنها می تواند نقش زیادی در افزایش سرعت لپ تاپ های ایسر داشته باشد.

وقتی از حافظه SSD به جای حافظه داخلی HHD استفاده می کنید، قطعا سرعت بسیار بالاتری را تجربه خواهید کرد، اما این پایان کار نیست و میزان حافظه داخلی SSD همچنان می تواند تاثیر زیادی در افزایش سرعت لپ تاپ شما داشته باشد. آنچه باید به خاطر داشته باشید این است که لپ تاپ های ایسر و سایر مدل ها به صورت پیش فرض از میزان حافظه SSD پشتیبانی می کنند و اگر می خواهید حافظه بزرگ تری مانند 1 ترابایت انتخاب کنید، در برخی مدل ها ممکن است با محدودیت هایی مواجه شوید.

در نمایندگی ایسر تمامی ظرفیت های حافظه SSD داخلی به صورت اورجینال و اورجینال و با ضمانت کتبی در اختیار شما قرار می گیرد.با افزایش رم دستگاه سرعت لپ تاپ های ایسر را افزایش دهید.

یکی دیگر از قسمت هایی که برای افزایش سرعت لپ تاپ ایسر می توانید به آن مراجعه کنید، رم یا قسمت پردازشی لپ تاپ است.

رم یکی از اجزای اصلی لپ‌تاپ است و می‌تواند نقش مهمی در افزایش سرعت برنامه‌هایی مانند فتوشاپ و خروج از برنامه‌های ویرایش ویدیو داشته باشد. رم به طور مستقیم بر قیمت لپ تاپ ها تأثیر می گذارد.

اگر لپ‌تاپ شما از 4 گیگابایت رم استفاده می‌کند، می‌توانید با افزایش رم در سیستم خود به 8 یا 12 گیگابایت رم یا بیشتر، سرعت چشمگیری داشته باشید.

باز هم لازم به ذکر است که افزایش سرعت از طریق رم نیز باید با هماهنگی مشاوران فنی و تخصصی آژانس ایسر انجام شود تا با توجه به ظرفیت دستگاه شما مقدار مناسبی از رم مصرف شود و با هیچ مشکلی مواجه نشوید. چالش ها و مسائل. هر گونه مشکل در آینده

آیا پردازنده و گرافیک ایسر قابل ارتقا است؟

سوال دیگری که در مورد افزایش سرعت لپ تاپ های ایسر مطرح می شود، امکان بهبود حافظه پردازنده و گرافیک دستگاه است. با توجه به اینکه این امر در سیستم های کامپیوتری قدیمی به راحتی امکان پذیر بود، بسیاری از دوستان در این مورد سوال پرسیده اند و قصد دارند لپ تاپ ایسر را از نظر پردازنده و گرافیک ارتقا دهند که باید بگوییم برای بسیاری این امکان وجود ندارد زیرا استفاده از لپ تاپ های کوچک با چیپست یکپارچه یا گرافیک و پردازنده. البته در برخی موارد و بسته به طراحی لپ تاپ، تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسر از دستگاه ها و تجهیزات مدرن استفاده می کند. متخصصان پیشرفته به راحتی می توانند این کار را انجام دهند. ، اما قبل از شتاب دادن به لپ تاپ ایسر، باید هماهنگی و مشاوره لازم را از واحد پشتیبانی و پشتیبانی فنی نمایندگی رسمی ایسر در ایران دریافت کنید.

منبع: نمایندگی ایسر



:: برچسب‌ها: ایسر ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

شاید برای برطرف کردن مشکلاتی مانند هنگ کردن گوشی و یا مشکلاتی که برای آپدیت این گوشی ها به وجود می آید به دنبال این باشید بدانید که ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 چگونه است؟ ریست فکتوری واژه ای بسیار آشنا در میان دارندگان گوشی های هوشمند است. بسیاری از افرادی که قصد فروش تلفن همراه خود را دارند و قصد دارند اطلاعات موجود در گوشی خود را پاک کنند، اقدام به ریست فکتوری یا همان فرمت گوشی خود می کنند تا تنظیمات گوشی آن ها به حالت اولیه بازگردند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

توجه داشته باشید در صورتی که از اطلاعات موجود در گوشی خود بک آپ نگرفته باشید تمامی عکس ها، شماره های تماس، اپلیکیشن ها و هر گونه حسابی که بر روی گوشی خود دارید حذف می شود و شما شاهد بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی خواهید بود.

ما در این نوشتار قصد داریم شما را با ریست فکتوری گوشی شیائومیpoco m3 آشنا سازیم و اطلاعات مهمی را در خصوص راه اندازی گوشی شیائومی بعد از فرمت در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم در صورتی که قصد تعمیر گوشی شیائومی خود را دارید ما را تا پایان این نوشتار همراهی کنید.

ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 چیست؟
ریست فکتوری گوشی شیائومی روندی است که در بسیاری از تلفن های هوشمند جهت حذف اطلاعات موجود در تلفن همراه شما انجام می شود و گوشی شما همانند روز نخست یعنی همان زمانی که از کارخانه تولید شده است در می آید.

در زمان ریست فکتوری گوشی شیائومی چه مراحلی را باید طی کرد؟
قبل از انجام هر گونه عملیاتی درخصوص فرمت کردن گوشی هوشمند خود بهتر است از آن یک نسخه پشتیبان (بک آپ) تهیه نمایید چرا که با ریست فکتوری در گوشی شیائومی هر گونه اطلاعاتی که در گوشی شما وجود دارد پاک می شود.

برای نمونه، عکس ها و فایل های موجود در گالری خود را به کارت حافظه انتقال دهید و مخاطبین خود را در سیم کارت کپی کنید تا به آن ها دسترسی داشته باشید. ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 به دو روش امکان پذیر است که انتخاب آن بسته به نیاز شما متفاوت است. شما می توانید با انجام مراحل زیر گوشی خود را ریست کنید.

ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 از طریق تنظیمات گوشی
از ساده ترین روش ها برای ریست کردن گوشی هوشمند مراجعه به قسمت تنظیمات آن می باشد. برای این کار بهتر است مراحل زیر را مو به مو انجام دهید:

به قسمت Settings App وارد شوید.
بر روی گزینه ی General Settings کلیک کنید.
گزینه Backup and Settings را انتخاب نمایید.( انتخاب این مورد اختیاری است و در صورتی که به نسخه پشتیبان نیاز ندارید این مرحله را انجام ندهید.)
با انتخاب Factory data reset این گزینه تمایل خود را به حذف برنامه های موجود نشان می دهید
در آخرین مرحله برای فرمت گوشی شیائومی خود کلیک بر روی reset phone است.
با انجام مراحل فوق گوشی شما به حالت بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی ‏خواهد رفت.

فرمت کردن گوشی شیائومی با فشردن همزمان دکمه صدا و پاور
در صورتی که امکان مراجعه به قسمت Settings برای شما وجود نداشته باشد راه حل دیگری برای بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی ‏وجود دارد و آن هم استفاده همزمان از دکمه پاور و volume است.

برای انجام این روش تنها کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

گوشی شیائومی خود را خاموش کنید و چندین ثانیه منتظر بمانید.
دکمه کاهش صدا و پاور را به صورت همزمان فشار دهید.
با مشاهده آرم شیائومی بهتر است که دکمه پاور را رها کنید و تنها دکمه ولوم را نگه دارید تا صفحه موردنظر برای شما به نمایش درآید.
با کمک دکمه های افزایش و کاهش صدا شما می توانید گزینه مورد نظرWipe Data را انتخاب کرده و جهت تایید دکمه پاور را نگه دارید.
سپس با انتخابWipe All Data بهتر است که دکمه پاور را فشار دهید. جهت ادامه باید دکمه روشن را فشار دهید و در نهایت با انتخاب به Reboot to System رفته و دکمه پاور را نگه دارید.
بعد از گذشت چند دقیقه تلفن همراه شما مجددا راه اندازی می شود و عملیات ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 به پایان می رسد. با انجام مراحل فوق گوشی شما دیر تر از حالت معمول روشن می شود و بعد از روشن شدن بهتر است اطلاعات مورد نیاز را به گوشی خود وارد نمایید.

بازگشت به تنظیمات کارخانه در گوشی شیائومی
اگر با انجام مراحل بالا به نتیجه نرسیدید بهتر است روش زیر را نیز امتحان کنید.

گوشی هوشمند خود را خاموش کنید.
به صورت همزمان دکمه پاور + کاهش صدا را نگه دارید .
با مشاهده منو گوشی دکمه ها را رها کنید و حالت بوت را انتخاب نمایید.
با کمک دکمه کاهش صدا فلش اشاره گر را به حالت بازیابی نگه دارید. با فشردن دکمه افزایش صدا گزینه مورد نظر برای شما انتخاب می شود.
زمانی که با کادر قرمز رنگی مواجه شده اید و یا اندروید را در حالت خوابیده مشاهده کردید با فشردن دکمه پاور، منوی اندروید برای سیستم شما انتخاب می شود.
در این مرحله شما با گرفتن دکمه کاهش صدا می توانید داده های موجود را پاک کنید و با فشردن دکمه افزایش صدا تنظیمات کارخانه را انتخاب نمایید.
بعد از پاک کردن داده ها شما به صفحه نخست بازیابی سیستم اندروید باز خواهید گشت و تلفن شما مجددا بازیابی می شود.

کاربرد ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3
در صورتی که رمز گوشی خود را فراموش کرده اید و یا در مواقعی که تنظیمات گوشی شما با مشکل مواجه شده باشد ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 بهترین انتخاب است. با توجه به مدل های مختلف گوشی نحوه ریست فکتوری در گوشی شیائومی متفاوت است. توجه داشته باشید که با ریست کردن گوشی تمامی اطلاعات و داده های شما به صورت کامل پاک می شود و گوشی شما به زمانی باز می گردد که آن را خریداری کرده اید. برای آن که از این عمل جلوگیری کنید می توانید از تمامی داده های گوشی بک آپ بگیرید.

در صورتی که با مشکلاتی برای آپدیت گوشی poco m3 رو به رو شدید، می توانید از خدمات ویژه نمایندگی شیائومی در تهران استفاده کنید.

سخن پایانی

در بسیاری از مواقع افراد در زمان انتقال مالکیت دستگاه خود و یا تعمیرات گوشی شیائومی اقدام به ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 می کنند. توجه داشته باشید، با فرمت گوشی، سرعت گوشی شما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند.



:: برچسب‌ها: شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

شرکت های مختلفی از جمله شیائومی سعی کرده اند با تولید گوشی های مخصوص بازی مانند شیائومی بلک شارک 2 نهایت لذت را به کاربران در هنگام انجام دادن بازی های مختلف هدیه دهند. بازی و سرگرمی یکی از اجزای جدایی ناپذیر زندگی امروزه افراد شده است. به همین دلیل رقابت برای عرضه ی یک محصول با کیفیت بالا و امکانات متعدد باعث شده است تا شاهد عرضه ی محصولات مختلف از طرف برند های مطرح جهانی تولید کننده گوشی های همراه در این زمینه باشیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.
شیائومی بلک شارک 2
این محصول از سری گوشی های هوشمند مخصوص بازی شرکت است که دارای ویژگی ها و امکانات مختلفی نیز می باشد.
 
به گزارش نمایندگی شیائومی بعد از تجربه های موفق پیشین در عرصه تولید Gaming phone  و استقبال بی نظیر از کاربران باعث شد تا شیائومی مدل تازه گوشی های بازی خود را با بهبود در پردازنده و دوربین راهی بازار نماید.
 
شیائومی
 
بلک شارک 2 نسبت به گوشی های بازی قبلی ظاهر کاملاً یکسانی دارد.
 
از جمله مهم ترین دلایلی که باعث شده است تا این محصول بتواند در مقایسه با گوشی های مخصوص بازی برند های مطرح جهانی، سهم مناسبی از بازار را به دست بیاورد، قیمت مناسب و اقتصادی این محصول می باشد.
 
هنوز بسیاری از کاربران ترجیح می دهند تا گوشی آن ها از نظر قیمت در سطح مناسبی قرار داشته باشد تا اینکه امکانات جانبی مختلف و متنوعی داشته باشد.
 
بررسی ویژگی های مختلف شیائومی بلک شارک 2
همانطور که در بالا نیز اشاره شد، شیائومی بلک شارک 2 نسبت به مدلهای قبلی، دارای پردازنده ی قوی تری است.
 
پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 با 8 هسته پردازشی دلیلی برای اثبات این ادعا است تا کاربران بتوانند به راحتی بازی های مختلف را روی این دستگاه اجرا نمایند.
 
این کارایی بالای شیائومی بلک شارک 2 را می توان به دلیل افزایش 20 درصدی کارایی پردازنده ی گرافیکی Adreno 640 نسبت به مدل های قبلی نیز دانست.
 
 این گوشی مخصوص بازی از سیستم عامل اندروید نسخه ی 9.0 پشتیبانی می کند.
 
با توجه به اینکه بازی کردن با گوشی هوشمند باعث کاهش کارایی باتری دستگاه می شود، باتری قوی و با کیفیتی برای شیائومی بلک شارک 2 در نظر گرفته شده است.
 
این باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت می تواند برای سال های متوالی کیفیتی بالایی از خود نشان دهد.
 
صفحه نمایش دستگاه
زمانی که اسم بازی به میان می آید مطمئناً کیفیت صفحه نمایش برای مشتریان و خریداران یک گوشی هوشمند در اولویت قرار می گیرد.
 
صفحه نمایش شیائومی بلک شارک 2 به دلیل اندازه ی 6.39 اینچی می تواند تمامی نیاز های مشتریان و کاربران برای لذت بردن از یک بازی را برطرف نماید.
 
این صفحه نمایش با رزولوشن 1080 پیکسل و روشنایی 430 نیت ساخته شده است.
 
پشتیبانی از قابلیت HDR از ویژگی های این صفحه نمایش می باشد که باعث بالا رفتن وضوح تصاویر و کیفیت آن ها می شود.
 
استفاده از چهار حسگر رنگ نور محیطی با کمک پردازنده ی اختصاصی تصویر، نور صفحه نمایش را تنظیم می کنند.
 
دوربین شیائومی بلک شارت 2
دوربین اصلی شیائومی بلک شارک 2 دارای دو لنز با قدرت 48 و 12 مگا پیکسل است.
 
از جمله قابلیت های این دوربین اصلی می توان به فلش LED، HDR، پانوراما اشاره نمود.
 
از ویژگی های لنز 12 مگاپیکسلی می توان به قدرت زوم دو برابری اشاره نمود.
 
با توجه به اهمیت دوربین سلفی و قدرت 20 مگاپیکسلی دوربین سلفی شیائومی بلک شارک 2 می توان این ویژگی دستگاه را با گوشی های مطرح جهانی قابل مقایسه دانست.
 
دیگر ویژگی های فنی و امکانات دستگاه
تجهیزات جانبی مانند دو دسته بازی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که می توان با وصل کردن آن ها به شیائومی بلک شارک 2 برای بازی کردن از آن ها استفاده نمود.
حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش
این محصول دارای حافظه ی داخلی 256 گیگابایت است که البته کاربران نمی توانند با نصب کارت، حافظه ی جانبی دستگاه را ارتقاء دهند.
نصب و استفاده همزمان از دو سیم کارت
پشتیبانی از نسل های مختلف اینترنت تلفن های همراه
پورت 0
بلوتوث، GPS، هات اسپات، شبکه وای فای
وزن 205 گرمی و بسیار مناسب
پوشش 100 درصدی فضای رنگی و صفحه نمایش با 16 میلیون رنگ
ابعاد مناسب
زیبایی در ساختار و کیفیت بالای بدنه ی محصول
 


:: برچسب‌ها: شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

جلب رضایت طرفداران لپ تاپ های گران قیمت بازی بسیار دشوار است. بعد از صرف هزینه زیاد برای خرید لپ تاپ، بعید است که خریدار به کوچکترین جزئیاتی که، کاربر گزینه های ساده تر به آن توجه نمی کند توجه نکند. لپ تاپ scar 17 لقب بهترین لپ تاپ دنیا و غول لپ تاپ را یدک می کشد. این لپ تاپ قدرتمند و استثنایی ساخت شرکت ایسوس می باشد. به قدری این لپ تاپ قدرتمند است که فکر آن به ذهن شما خطور نمی کند. می توان گفت این لپ تاپ یک گنجینه فوق العاده برای گیمرها می باشد.با غول مرحله آخر ایسوس scar 17 همراه باشید! در ادامه همراه وبلاگ ما باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

 

به گزارش نمایندگی ایسوس در حالی که برخی از بهترین لپ ‌تاپ ‌های بازی زیبایی ‌شناسی ظریفی دارند، مدل‌ های دیگر کاملاً مشخص می‌ کنند که برای چه چیزی طراحی شده‌اند.  Asus ROG Strix Scar 17 G73ZZ کاملاً برای گیمرها است و طراحی آن با نورپردازی  RGB، مارک سنگین و RGB درون برند پوشیده شده است تا اطمینان حاصل شود که کاربران تمام چراغ های چشمک زن را دریافت می کنند. با این حال، لپ ‌تاپ Strix Scar چیزی بیش از یک نمایش نوری با آخرین پردازنده‌ های هسته ‌ای اینتل نسل دوازدهم و کارت گرافیک Nvidia RTX 3070 Ti است.  در ادامه این مقاله به بررسی این لپ تاپ فوق العاده استثنایی می پردازیم.

مشخصات کلی scar 17

  • مدل ASUS ROG Strix SCAR 17 SE
  • نمایش IPS، 17.3 اینچ، وضوح 2560× 1600، نسبت تصویر 16:9، فرکانس 240 هرتز
  • CPU اینتل Core i9-12950HX
  • رم 32 گیگابایت DDR5-4800
  • ذخیره سازی 4 ترابایت (ssd)
  • پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce 3080Ti 16 گیگابایت
  • پورت ها HDMI 2.1، 2xUSB-A 3.2 Gen 1، USB-C 3.2 Gen 2 با پشتیبانی از DisplayPort و Power Delivery، Thunderbolt 4، RJ-45 (2.5)، جک ترکیبی 3.5 میلی متری
  • ماژول های بی سیم Wi-Fi 6e + Bluetooth 5.2
  • بلندگو سیستم بلندگو با 4 بلندگو و میکروفون
  • صفحه کلید کلید های جزیره ای با نور پس زمینه RGB
  • باتری و شارژ 90 وات، منبع تغذیه اصلی 330 وات، اضافی – 100 وات
  • ابعاد 395 × 282 × 23.4-28.3 میلی متر
  • وزن 3 کیلوگرم

طراحی و قابلیت استفاده

بررسی های نمایندگی Asus نشان میدهد هنگام خرید یک لپ تاپ بازی، مالک باید بداند که عملاً هیچ تعادلی بین قدرت و تحرک وجود ندارد. ابعاد ROG Strix SCAR 17 SE 17 اینچی 395×282×23.4-28.3 میلی متر با وزن سه کیلوگرم است. حتی در کنار مک بوک پرو 16 اینچی، که گزینه شکننده ای در رده خود نیست، SCAR 17 بزرگ به نظر می رسد. پانل های قابل تعویض با آرم ROG در این لپ تاپ وجود دارد. یک گوشه بیرونی کیس بالایی دارای پانل های قابل جابجایی است. آن ها یک عنصر سفارشی سازی را اضافه می کنند و همچنین به شما امکان می دهند زیر لپ تاپ را مشاهده کنید.

در کنار درپوش زره، طرحی از ماتریس داکس در زیر دریچه ‌ها، نزدیک درگاه‌ های پشتی قرار دارد. همچنین یک دستگیره لاستیکی در قسمت زیرین Strix Scar وجود دارد که به نگه داشتن لپ تاپ در هنگام تایپ کمک می کند و حمل آن را آسان تر می کند. البته، این نوت بوک دارای نورپردازی RGB در قسمت جلویی است که فوق العاده به نظر می رسد. با این حال، یک نوار کوچک از نور RGB نیز در زیر یک شکاف در نمایشگر وجود دارد. وقتی لپ ‌تاپ باز است جلوی آن را روشن می ‌کند و با کلید های صفحه‌کلید پشت سر هم از روی سطح پخش می ‌شود و تاثیر بسیار خوبی دارد.

نمایشگر Asus ROG Strix Scar 17 G733Z

Asus ROG Strix Scar 17 دارای صفحه نمایش 17.3 اینچی با نرخ تازه سازی 240 هرتز، رزولوشن 2560 در 1440 است و از Dolby Vision پشتیبانی می کند. هر زمان که محتوای دارای قابلیت Vision را اجرا می کنید، یک اعلان Dolby Vision روی صفحه ظاهر می شود، که جلوه های بصری روی صفحه را بهبود می بخشد.

عمر باتری

در تست باتری این لپ تاپ که کاربران انجام دادند، شامل پخش ویدئو، مرور وب، و اجرای تست ‌های OpenGL از طریق Wi-Fi با نمایشگر با روشنایی 150 نیت، 6 ساعت و 20 دقیقه کار کرد. این عملکرد برای یک لپ‌تاپ گیمینگ بد نیست، اگرچه حدود یک ساعت کمتر از Lenovo Legion 5i Pro می باشد که 7 ساعت و 30 دقیقه کار می‌ کرد.

صفحه کلید و پد

بررسی های بخش تعمیرات لپ تاپ گیمینگ ایسوس نشان میدهد Asus پس از اینکه آزمایش سال گذشته با سوئیچ‌ های اپتومکانیکی آن ‌طور که انتظار می ‌رفت مورد استقبال قرار نگرفت، به صفحه‌کلید گنبدی لاستیکی استاندارد در ROG Scar 17 2022 بازگشت. طرح بندی نیز تا حدی متفاوت است، به خصوص در اطراف فلش ها. ناحیه NumPad نسبت به کلیدهای دیگر کمی کوچک تر است، اما تقریباً برای همه چیز یک کلید وجود دارد.

گرافیک فوق العاده قدرتمند

ایسوس از نسخه GeForce RTX 3080 Ti با TGP 150 وات استفاده می کند و GPU همچنین قادر است از 25 وات Dynamic Boost اضافی پردازنده استفاده کند. همچنین در حالت Performance به این مقدار (175 وات) می رسد، بنابراین نیازی به استفاده از حالت Turbo نیست. همچنین یک MUX وجود دارد که به شما امکان می‌ دهد GPU یکپارچه را به طور کامل غیرفعال کنید (نیاز به راه‌اندازی مجدد دارد)، که تأخیر را در حین بازی بهبود می ‌بخشد، اما تأثیر زیادی روی عملکرد گرافیکی ندارد.

عملکرد گرافیکی در گروه بهترین عملکردها قرار می گیرد. علاوه بر این، عملکرد گرافیکی کاملاً ثابت باقی می ماند. عملکرد بازی به راحتی برای حداکثر جزئیات در وضوح QHD بومی، حتی در بازی‌ های حجیم، عالی است. در عملکرد باتری، GPU مجاز است حداکثر 44 وات مصرف کند که مربوط به افت عملکرد حدود 70٪ است.

سخن پایانی

ROG Strix SCAR 17 SE بدون اغراق یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ موجود در بازار است. طراحی، تجهیزات، عملکرد و حتی عمر باتری آن شایسته امتیاز بسیار بالایی هستند. چنین لپ تاپی واقعاً ارزش امتحان را دارد. هزینه چنین تجهیزاتی به تقریبا 240 میلیون تومان می رسد. امیدواریم که از خواندن این مقاله تحت عنوان غول مرحله آخر ایسوس scar 17 استفاده کافی را برده باشید. اگر این مقاله مورد پسند شما قرار گرفت آن را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک گذاشته و نظرات ارزشمند خود را در رابطه با این لپ تاپ و این مقاله با ما در بخش دیدگاه در میان بگذارید.

منبع: نمایندگی تعمیرات لپ تاپ گیمینگ ایسوس



:: برچسب‌ها: ایسوس ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

 Nothing beats the durability and luxury of natural leather. Quality is our number one priority, full grain leather is of the highest quality and all hides are hand selected for the perfect finish. We are passionate about beautiful shoes, so we are passionate about them. We have completed our specialist care range to protect your leather shoes from everyday wear and tear. Always let wet shoes air dry - never dry them with artificial heat. Riding in heels can damage the soles of your shoes and heels. Due to their delicate nature, finishes such as glitter and embellishments should be worn with caution. If you have recently individual or wholesale leather, we recommend using the following items to increase the life of your product.

 

WATER/STAIN PROTECTION SPRAY

This high-quality, alcohol-free spray protects leather from water, stains and stains and prevents tarnishing. Perfect for leather, can be used on any material except patent leather, and can be used in any color. For added protection, we recommend spraying several times before wearing. After that, you can continue to spray your leather shoes with additional coats on a regular basis, depending on how often you wear them. Available in small pump sizes that can be purchased online or in stores as large ozone friendly aerosols.

 

Leather Conditioner

Shoe leather, like your own skin, needs regular moisturizing and conditioning. Our leather conditioner cleanses, nourishes and moisturizes while supporting impregnation. Both lanolin-based and wax-based, ideal for all types of leather:

smooth, patent and even leather-like materials. It also removes surface residue and leaves a glossy finish. We recommend using our polishing cloth.

 

BEESWAX

Softens and protects all smooth leathers, restores natural oils and enhances finish. This is only suitable for medium to dark leather. FUN TIP: Rub

Beeswax into the lining of your leather shoes to soften uncomfortable hard spots. Our beeswax also helps impregnate leather!

 

RENOVATING POLISH

When you need a color refresher to add pigment to your shoes, Renovating Polish is the way to go. This nourishes and conditions the leather, refreshing color and covering scuffs and scratches. The polish is a water-based wax formulation that gives an excellent high gloss finish. Recommended for use on smooth or grained leather. Available in a variety of colors to match your shoe collection. Apply with our shoe brush or polishing cloth. Use Instant Shine to enhance color.

 

SHOE GEL

This transparent gel cleans, moisturizes, protects and cares for shoe leather. For use on smooth and delicate leathers such as calf, goat, snake/crocodile and especially metallic. Also, this is available in all colors! Apply with our polishing cloth. It also smells so good (how good!) that you can use it on sandals to soften the cutting straps.

 

Patent Leather Dressing

Black or Neutral Patent Leather Dressing cleans, conditions and shines patent leather, but is also suitable for high gloss synthetic plastics and vinyl. We highly recommend applying a polishing cloth before wearing for the first time.

 

Shoe Brush The natural bristles of the

Shoe Brush are gentle on leather and spread the product evenly for a glossy finish. Use a shoe brush to remove excess dirt and dust from your shoes. You can also use a brush to apply shoe polish or wax to gently polish your shoes. Use this to apply renovation polish and beeswax.

 

POLISHING CLOTH

Superior glossy polishing cloth made from high quality lint free cotton with durable hemmed edges. Use to apply leather conditioners, shoe gels, patent leather conditioners, renovation polishes and shoe gels. Apply a small amount of product to a cloth and gently rub your shoes in small circular motions. Polish your shoes until they are shiny.

 

Instant Shine

This miracle sponge contains silicone oil and impregnating wax for a superior high gloss finish. Suitable for smooth and grained leather in all colors. Apply to shoes with applicator sponge on first use or after applying Renovating Polish or Leather Conditioner.



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

روتاری جوینت توسط چه شرکت یا شخصی اختراع شد؟ آیا در ایران شرکت یا فرد مورد اعتمادی وجود دارد که بتواند روتاری جوینت را طراحی و تولید کند؟ آیا در ایران شرکت معتبری وجود دارد که بتواند گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی ارائه دهد؟ و ده ها سوال دیگر .. در این مقاله قرار است به تمامی این سوال ها پاسخ داده شود. پس در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید …

ما در این مقاله قصد داریم در مورد روتاری جوینت با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

روتاری جوینت چیست و چه کاربردی در صنعت دارد ؟

روتاری جوینت یک مفصل چرخشی جهت انتقال سیال (مایعات و گازها ) به شکل سرد و گرم میباشد و در قسمتهایی از دستگاه که میبایست در حال چرخش انتقال سیال انجام شود به کار میرود .

روتاری جوینت در ایران با نامهای دیگری از قبیل مفصل گردان ، شیر گردان ، هیدروشاینر ، قفل بخار ، شیر هرزگرد شناخته میشود . در واقع روتاری جوینت ها قطعات دقیقی هستند که بین لوله های ثابت و قطعات دوار ماشین قرار میگیرند . هر صنعتی که برای انتقال هوا ، آب ، روغن (به شکل سرد و گرم ) از منبع ثابت به بخش قابل چرخش خود نیاز داشته باشد ، این مساله را با Rotary joint  و یا Swivel joint حل میکند .

روتاری جوینت توسط چه کسی اختراع شد ؟

روتاری جوینت در سال 1908 توسط شرکت امریکایی Barco اختراع شد . در سال 2012 شرکت Barco توسط شرکت Deublin در امریکا خریداری و تحت نام روتاری جوینت دابلین مارکت آن ادامه یافت . هر چند شرکت دابلین  به احترام آقای بارکو نام او را از محصولات طراحی شده توسط Barco پاک نکرده و هنوز هم روتاری جوینت های Barco با همان برند توسط Deublin فروخته میشود .

بارکو در آن زمان برای صنعت راه آهن آمریکا پیچ و مهره و اتصالات دیگر تولید میکرد . با گذشت سالها و بر اساس نیاز Barco صدها روتاری جوینت برای صنایع هوایی امریکا طراحی و تولید کرد . شرکت دابلین دسامبر 2012 شرکت Barco sen را از آقای Carry Illinois خریداری کرد . هر دو شرکت تولید کننده بزرگ اتصالات دوار در دنیا بودند و با تلفیق این دو شرکت اتفاقات خوبی در صنعت اتصالات چرخشی دنیا روی داد . شرکت Norman G Clark  که در سال 1919 تاسیس شد از عرضه کنندگان اصلی محصولات بارکو در امریکا میباشد .

پیش از خرید بارکو توسط دابلین این شرکت بیش از 100 سال با تفکرات ابتکاری و محصولات با کیفیت ، مشکلات جریان سیال در صنایع فرآوری و انرژی را حل میکرد . روتاری جوینت ها به شکلی طراحی و ساخته شده اند که با بالاترین کیفیت در دسترس باشند . با توجه به رشد سرعت تولید خصوصا در صنعت کاغذ نیاز بود که روتاری جوینت های با تحمل سرعت بالا و فشار و دمای بالاتر طراحی و تولید شوند . دابلین با خرید شرکت بارکو و ابتکارات خلاقانه و دسترسی به متریال های خاص در کشور امریکا توانست در این امر مهم پیشرو باشد .

آیا در ایران شرکت معتبر و با سابقه ای در زمینه تولید روتاری جوینت وجود دارد ؟

هم اکنون سازندگان مطرح زیادی در زمینه روتاری جوینت در دنیا هستند . بر اساس تحقیق های که انجام دادم تا قبل از سال 1368 هیچ روتاری جوینتی توسط ایرانی ها ساخته نشده است . در سال 1369 شرکت لاستیک دنا به دلیل همکاری های فراوانی که با شرکت صنایع قطعه سازی مهرگان ( به مدیریت پیشکسوت صنعت ایران آقای عباس ابرقویی ) داشته و این شرکت توانسته بوده  قطعات صنعتی پیچیده را با تکنولوژی آن روز برای شرکت های تایر سازی از جمله لاستیک دنا تولید کند . شرکت دنا پبشنهاد تعمیرات روتاری جوینت را به شرکت مهرگان میدهد . شرکت مهرگان در سال 1369 تعداد 100 عدد روتاری جوینت را برای لاستیک دنا تعمیر کرده ( البته با همکاری افراد آموزش دیده در شرکت فوجیتا ژاپن ) و تحویل میدهد و  بلافاصله قرارداد 200 عدد روتاری جوینت از سایز های 1 اینچ الی 3 اینچ را با آن شرکت منعقد میکند و به تدریج این محصول به دیگر شرکتهای تایر سازی و شرکت های فولادی تحویل میشود .

تعدادی از نقشه های آن زمان که هنوز کامپیوتر در ایران مرسوم نبوده و نقشه ها بصورت دستی کشیده میشدند را به نمایش خواهم گذاشت . صنایع قطعه سازی مهرگان در سال 1349 توسط آقای عباس ابرقویی در زمینه تولید تجهیزات صنعتی و قطعات خودرو تاسیس شده و مجوز فعالیت میگیرد . آقای ابرقویی از جمله افرادی بودند که در شرکت پیرلی ایتالیا دوره های لازم جهت راه اندازی خطوط تولید تایر و تعمیرات و نگهداری پرسهای پخت تایر  را در سال 1355 الی 1359 گذاراندند و پس از آن عضو 25 نفری بودند که به دولت وقت (دولت بازرگان) تعهد راه اندازی کارخانجات تایر سازی در ایران را داده و تعهد نامه آنرا امضا کردند  .

info شرکت مهرگان از سال 1369 الی 1375 بصورت جسته و گریخته به تولید روتاری جوینت در کنار تولیدات خود مشغول بوده و از سال 1375 اقدام به راه اندازی کارخانه ای میکند که فقط و فقط اتصالات دوار از جمله روتاری جوینت ، سویول جوینت و روتاری ولو تولید میکند . در این کارخانه خطوط تولید به معنای واقعی مهندسی راه اندازی میشود .

من بوعلی ابرقویی فرزند آقای عباس ابرقویی  تحصیلات خودم را در سال 1375 در زمینه طراحی مدلهای صنعتی اونم با اتوکد 10 ( وای چه مصیبتی بود ) به اتمام رساندم و از همان سال به دلیل علاقه خودم به صنعت از یک سو و فعالیت تخصصی پدرم در صنعت در زمینه ساخت تجهیزات صنعتی و اتصالات دوار و انواع گیربکس ها  از سوی دیگر ، بطور جدی بر روی تعمیرات انواع اتصالات دوار از جمله روتاری جوینت ها و مکانیکال سیل ها آغاز کردم . در آن سال ها اطلاعات زیادی در زمینه اتصالات دوار موجود نبود و من مجبور بودم اطلاعات خودم را از سایتهای مختلف  اونم با اینترنت Dial up و اون صدای ناهنجار وصل شدن و سرعت خیلی کمش استخراج کنم . بر حسب اجبار تعداد زیادی مقاله در این زمینه ترجمه کردم  که خب بدم نبود به این بهانه زبان انگلیسیم راه افتاد  و خلاصه بعد از چند ماه تحقیق فهمیدم اتصال دوار یعنی چی و کجا کاربرد داره و من چه کاری میتونم انجام بدم.

از سال 1375 تا امروز دقیقا 25 ساله که دارم روتاری جوینت طراحی و تولید میکنم البته قبل از اون از سال 1369 پدرم هر از گاهی روتاری جوینت تولید میکرد ولی تولید از سال 75 به بعد صنعتی شد. یعنی ما خط تولید تعریف کردیم فرایند های تولید را نگارش کردیم ، ماشین آلات را در سالن تولید به گونه ای چیدمان کردیم که قطعات از مواد خام تا تولید نهایی بصورت اتوماتیک وار به ایستگاه بعدی انتقال داده بشه و بین هر ایستگاه کنترل کیفی قراردادیم و از همه مهمتر کلیه فرایند های تولید قابل پیگیری باشه . مثلا با مراجعه به کد نهایی قطعه متوجه میشدیم که پوسته توسط کدام اپراتور در چه تاریخی و چه شیفت کاری تولید شده و ده ها اطلاعات دیگه را بخوبی پیگیری میکردیم . در سال 1395 برای افزایش مارکت داخلی و خارجی شرکت خوشننام آبادگران صنعت کویر تاسیس شد .. اکنون شرکت خوشنام با تکیه بر 53 سال سابقه تولید بیش از 50 مدل روتاری جوینت را با توجه به نیاز مشتریان تولید و در اختیار صنایع داخلی و خارجی قرار میدهد . خوشننام توان تولید انواع روتاری جوینت از سایز ¼ الی 20 اینچ را دارا میباشد .

از سال 1384 در جهت توسعه تولیدات و کامل کردن سبد محصولات ، تولید با کیفیت انواع سویول جوینت ،  بال جوینت ، در دستور کار قرار گرفت  . در حال حاضر انواع سویول جوینت با متریال استیل 316 ، استیل 304 ، کربن استیل از سایز 1 الی 12 اینچ  و بازه فشاری تا 350 بار و تحمل حرارتی 185 درجه سانتیگراد در مجموعه کارخانجات خوشنام تولید میشود . قطعات فلزی با ماشین های بروز CNC و با لاترین دقت تولید میشوند . سیل آبندی این محصولات از شرکت معروف اتریشی تهیه میشود . این شرکت تامین کننده سیل های آبندی شرکت های معروف در دنیا میباشد .

شرکت خوشنام به تازگی موفق به دریافت گواهینامه CE اروپا  از شرکت TUV آلمان شده و کلیه محصولات تحت الزامات استانداردCE  اروپا طراحی ، تولید و تست میشوند . محصولات تولیدی به صورت 100 درصدی تست و برای آنها گواهی تست صادر میشود . در جهت توسعه مارکتینگ و صادرات دفتر فروش شرکت خوشنام در ترکیه شهر استامبول دایر بوده و بزودی سایت تولید در استامبول راه اندازی خواهد شد . شرکت خوشنام دارنده گواهینامه 5 ستاره از انجمن ملی کیفیت ایران ، گواهینامه رضایت مندی مشتریان و تندیس 100 برند با کیفیت ایران و … است . محصولات این شرکت تحت برند TOP SEAL  در ایران توزیع میشود .

لیست تندیس ها و موفقیتهای بدست آمده به شرح ذیل میباشد :

  • ثبت اختراع ساخت دستگاه انتقال جریان برای دستگاه های در حال چرخش (روتاری جوینت) سال 1385
  • دارنده گواهینامه مدیریت کیفیت 2008–ISO 9001 از شرکت IMQ ایتالیا 
  • دارنده گواهینامه مدیریت کیفیت 223012012:ISO از شرکت TUV آلمان
  • دارنده گواهینامه NET از شرکت IMQ  ایتالیا 
  • عضو کنفدراسیون برند ملی ایران
  • عضو انجمن مخترعین ایران
  • عضو اتاق بازرگانی ایران – ایتالیا
  • برپایی نمایشگاه تخصصی شیر آلات در کشور هلند سالهای 2004 و 2006 میلادی
  • تهیه گزارش از شرکت مهرگان و چاپ تصویر مدیران آن در مجله Valve World هلند در سال 2004
  • دارنده لوح تقدیر از نمایشگاه VALVE WORLD )نمایشگاه تخصصی شیر آلات صنعتی در کشور هلند
  • دریافت لوح زرین کار آفرین نمونه در ایران در سال 1391
  • دریافت تندیس طلایی نام آوران عرصه تولید و رضایتمندی مشتری در ایران در سال 1391 
  • دریافت نشان نوابغ مدیریت ایران در ایران در سال 1394
  • دریافت لوح پنج ستاره کیفیت ایران در ایران در سال 1393
  • دریافت نشان طلایی کیفیت ایران در ایران در سال 1394 
  • دریافت نشان طلایی اهتمام به کیفیت در ایران در سال 1394
  • انتخاب گروه صنعتی مهرگان در لیست 10 شرکت صنعتی و منتخب دریافت نشان طلایی کیفیت و درج تیتر خبری آن در 6 روزنامه اقتصادی کشور
  • عضویت در انجمن علمی کیفیت ایران
  • دریافت تقدیرنامه “مدیریت و ارتقای توان داخلی“ از صدا و سیما ایران

منبع: https://rotaryjoint.ir/what-is-rotary-joints

 



:: برچسب‌ها: صنعت ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

هارد سرور HPE 1.2TB SAS 12G HDD یک هارد دیسک مغناطیسی بوده، که با پارت نامبر B21-872479 برای ذخیره اطلاعات در سرورهای نسل Gen8، Gen9 و Gen10 طراحی شده است. هارد دیسک سرور HP 1.2TB SAS 12G 10K با اندازه 2.5 اینچی طراحی شده و به هارد سرور SFF شهرت دارد. وجود یک هارد دیسک قدرتمند در کانفیگ سرور ضروری است. یک هارد سرور با کیفیت، حفظ اطلاعات و داده‌ها را که مهم‌ترین بخش یک کسب و کار محسوب می‌شود، تضمین می‌کند. این هارد سرور 1.2 ترابایت اچ پی، از نوع هارد اینترنال بوده و ظرفیت مناسبی را برای ذخیره اطلاعات در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این مقاله قصد داریم این هارد سرور 1.2TB SAS 10k را بررسی نماییم تا خرید آگاهانه‌تری را تجربه نمایید. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در هارد سرور HPE 1.2TB SAS 12G HDD با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

هارد HP 1.2TB SAS 10K ، هاردی مناسب برای سرور HP

هارد HP 1.2TB SAS 10K در دسته هاردهای اینتراپرایزی اچ پی بوده، به این معنا که از این هارد می‌توان در سرور مراکز داده و سازمان‌ها بهره برد. این هارد سرور که از فضای ذخیره سازی 1.2 ترابایتی بهره می‌برد با سرعت چرخش دیسک 10 هزار دور در دقیقه کار می‌کند. این شاخص که با RPM نشان داده می‌شود، فاکتوری برای سنجش سرعت هارد نیز محسوب می‌شود. قابل ذکر است که هر چه rpm بالاتر باشد، سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات نیز افزایش می‌باشد و بر عملکرد این قطعه تأثیرگذار خواهد بود.

از ویژگی دیگر این هارد دیسک 1.2 ترابایتی باید به نرخ انتقال اطلاعات اشاره کنیم، که برابر 12 گیگابیت بر ثانیه است. رابط یا درگاه اتصال SAS برای این هارد دیسک در نظر گرفته شده است، که نرخ انتقال بالاتری داشته و کارایی بهتری را نسبت به درگاه SATA ارائه می‌دهد.

فناوری‌های به کار رفته در هارد سرور اچ پی 1.2TB SAS SC DS 10k HDD

هارد سرور اچ پی 1.2TB SAS SC DS 10k HDD که یک فضای ذخیره سازی با اندازه SFF است، برای کارایی و امنیت به فناوری و تکنولوژی‌های مختلفی مجهز شده است. یکی از مهم‌ترین فناوری به کار رفته در این هارد سرور فناوری Smart Carrier است. این فناوری در مورد وضعیت سلامت هارد دیسک کاربران را مطلع می‌کند. با استفاده از این تکنولوژی می‌توان قبل از خراب شدن کامل هارد دیسک به بررسی آن پرداخته و نسبت به رفع آن‌ها اقدام نمود.

فناوری Digitally Singed Firmware یکی دیگر از تکنولوژی‌های کاربردی بوده که امنیت داده‌ها را تضمین می‌کند. این فناوری یک نوع رمزگذاری دیجیتال بوده که دسترسی غیر مجاز را محدود کرده و از حملات مخرب جلوگیری می‌کند. قابلیت Hot Plug، فناوری دیگری است که امکان تعویض و یا نصب راحت‌تر هارد دیسک در سرور را مهیا می‌کند. با وجود این فناوری دیگر نیاز نیست هنگام تعویض هارد، سرور را خاموش و سپس نسبت به تعویض اقدام کرد.

خرید و قیمت هارد سرور اچ پی HPE 1.2TB 10K 12G HDD

هارد سرور های HP یک نمونه کاملا قوی و بی رقیب هارد 1.2 ترابایت سرور HP بالاترین سطح کارایی و قابلیت اطمینان را برای سخت‌ترین حجم کاری برنامه های کاربردی شما ارائه می‌دهند. به خاطر حجم و ویژگی هایی که این هارد سرور در خود دارد در اکثر سرورها از آن استفاده می‌شود. این هارد درایو برای شرکت های کوچک و متوسط فضای ذخیره سازی مناسبی را فراهم می‌آورد.

خرید هارد 1.2 اچ پی همانطور که اشاره کردیم راه‌حل مناسبی برای رفع نیاز ذخیره سازی اطلاعات کاربران خواهد بود. این هارد سرور که از درگاه اتصال SAS بهره می‌برد، سرعت بالایی را در انتقال داده فراهم می‌کند. پیکربندی این هارد از نوع 512 بایت بوده و با وجود فناوری‌های پیشرفته عملکرد، امنیت و کارایی ایده‌آلی را در اختیار قرار می‌دهد. برای استعلام قیمت هارد سرور 1.2TB10K SFF 12G SAS HDD ، کارشناسان ما در ماهان شبکه ایرانیان در خدمت شما خواهند بود. قیمت این محصول با توجه به امکانات بالای آن استفاده در سرورها مقرون به صرفه به نظر می‌رسد.

 



:: برچسب‌ها: هارد ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

برای اینکه بتوانید تمامی مشکلات مختلف سخت افزاری به وجود آمده برای تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس را برطرف نمایید ابتدا باید خودتان چند مورد اقدام آزمایش اولیه را روی لپتاپ را انجام دهید تا متوجه شوید که عیب و ایراد اولیه وجود آمده برای لپ تاپ از کدام قسمت می باشد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد لپ تاپ خاموش ایسوس با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسوس با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته ابتدا تست و عیب یابی اولیه را روی قسمت های مختلف سفر سری لپ تاپ به شما انجام می‌دهد تا تمامی قسمت های خراب شده و قسمتی که دچار مشکل شده‌اند به صورت کامل مشخص شود و سپس با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته تمامی قسمت ها را تعمیر می کند. در صورتی که این قسمت های سخت افزاری قابل تعمیر نداشته باشند فنی و تخصصی با هماهنگی شما نسبت به تعویض این قسمت ها با قطعات اصلی و اورجینال اقدام می نماید.

دلایل خاموش شدن لپ تاپ ایسوس

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به طور نا بهنگام لپ تاپ شما دچار مشکل شده و با خاموش روشن شدن مقطعی روبرو هستید یا به صورت کامل لپ تاپ شما خاموش میشود.

در این موارد باید حتماً برای تعمیر لپ تاپ ایسوس اقدام نماید اما قبل از آن بهتر است چند نکته مهم را در نظر داشته باشید تا بتوانید علت خاموش شدن لپ تاپ خود را پیدا کنید. پیدا کردن علت خاموش شدن رفتن می‌تواند کیفیت و سرعت عملیات تعمیر لپ تاپ شما را به شدت بالاتر ببرد تیم فنی و تخصصی نیاز به تست ارزیابی اولیه بر روی دستگاه نداشته باشه و به راحتی بتوانند قسمت خراب شده لپ تاپ را تعمیر نمایند.

خرابی های سخت افزاری و دکمه پاور لپ تاپ

یکی از رایج ترین مشکلاتی که باعث خاموش شدن کامل لپ تاپ ایسوس و عدم توانایی در روشن شدن آن می شود خراب شدن کامل دکمه های سخت افزاری از جمله دکمه پاور دستگاه می باشد که شما هرچقدر آن را فشار میدهید نمی‌توانید لپ تاپ را روشن کنید و همین موضوع باعث می‌شود تا صفحه نمایش لپ تاپ شما به صورت کامل در حالت خاموش در بیاید و برای تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس اقدام نمایید.

زمانی که این مشکل برای رفتن به شما به وجود آمد هیچ چاره‌ای جز سپردن لپ تاپ خود به دست متخصصین نمایندگی ایسوس برای تعمیر دکمه پاور و تعمیرات کیبورد دستگاه ندارید.

تیم فنی و تخصصی این مجموعه با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته در صورت بروز چنین مشکلاتی برای اولین بار روی دستگاه انجام دادن کار مشخص نماید که به صورت دقیق و کامل این دکمه ساختاری دچار مشکل شده است و سپس عملیات تعمیر را بر روی کل کیبورد یا این دکمه سخت افزاری انجام میدهد.

تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس بعد از ریخته شدن آب یا مایعات بر روی نمایشگر

یکی از دلایلی که باعث خراب شدن لپ تاپ ایسوس شما و خاموش شدن کامل آن می‌شود ریخته شدن آب یا مایعات بر روی قسمت‌های کیبورد و یا نمایشگر دستگاه میباشد که نفوذ این مایعات به داخل لپ تاپ باعث خاموش روشن شدن ناگهانی آن و یا به صورت کامل از کار افتادن نمایشگر دستگاه شما می شود.

در صورت بروز چه مشکلی باید نمایشگر خود را به یک نمایشگر خارجی وصل کرده و با روشن کردن لپ تاپ متوجه شوید که به صورت کامل نمایشگر شما از کار افتاده است یا این که قسمت‌های سخت افزاری دیگر مانند پردازنده نیز دچار مشکل شدند و آنها نیز باید برای عملیات تعمیر مورد بررسی قرار بگیرند.

در تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس آب خوردگی بو یا ریخته شدن مایعات شده است باید این نکته را در نظر داشته باشید که حتما باید انجام شود تا تمامی قسمت های درگیر و خراب شده دستگاه مشخص شود که در طول عملیات تعمیر این قسمت نیز به صورت کامل تعمیر شده و همه مشکلات به وجود آمده برای لپ تاپ شما به صورت کامل و صددرصد برطرف شود.

سوخته شدن و یا از کار افتادن باتری دستگاه

خاموش شدن لپ تاپ ایسوس شما می‌شود سوخته شدن یا از کار افتاده شدن باتری لپ تاپ می باشد که در صورت بروز چنین مشکلی قبل از اینکه به سراغ تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس بروید باید برای تعویض باتری خود باید باتری اصلی و اورجینال اقدام نمایید.

دقت کنید که استفاده و خرید باتری فرعی و فکر می تواند برای مدت زمان کوتاهی دوباره همین مشکلات را برای شما به وجود می‌آورد و باعث شود تا پس از مدت زمان کوتاهی دوباره نیاز داشته باشید تا برای برای تعویض قسمت مختلف سخت افزاری لپ تاپ خود هزینه های بسیار بیشتری را پرداخت نمایید.

تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس

در برخی از موارد هیچ کدام از این دلایل باعث خاموش شدن لپ تاپ ایسوس شما نمی شوند و همین موضوع دغدغه هایی را در ذهن کاربران به وجود می‌آورد که چه عاملی باعث خراب شدن لپ تاپ ایسوس و خاموش شدن کامل نمایشگر آن را خاموش روشن شدن نمایشگر آن می شوند.

در این موارد مهم ترین کاری که تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسوس برای لپ تاپ شما انجام می‌دهد و مشخص کردن علت خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ به شما برای تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس می باشد.

در برخی از موارد مشاهده شده که قسمت‌های سخت افزاری داخلی لپ تاپ و یا فلت آن دچار مشکلاتی شدند که این موضوع می‌تواند تاثیری بر روی دیگر قسمت سخت‌افزاری داشته باشد و باعث خراب شدن آنها و خاموش شدن نمایشگر شود.

از علت های نرم افزاری نیز نمی‌توان به راحتی بگذریم که در برخی از موارد باعث می‌شود تا دستگاه شما پس از مدت زمان کوتاه کارکرد دچار مشکل شده و یا در تنظیمات ای که برای آن اجرا شده است به صورت کامل و ناگهانی خاموش شود.

در کل می توانیم بگوییم که برای تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس چگونه نگرانی و دغدغه به خود راه ندهید چون تیم فنی و تخصصی مرکز نمایندگی ایسوس با استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته ایتدا تست و عیب یابی اولیه روی دستگاه شما انجام می‌دهد و پس از مشخص شدن تمامی قسمت های سخت افزاری خراب شده دستگاه برای تعمیر و تعویض آن ها اقدام می نماید.

تعویض نمایشگر و ال سی دی لپ تاپ ایسوس

در برخی از موارد عملیات تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس با توجه به خراب شدن و سوخته شدن کامل ال سی دی لپ تاپ شما به شما قابلیت انجام دادن ندارد و در این موارد شما باید برای خرید یک ال سی دی جدید اقدام کنید.

در تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس با توجه به اینکه پس از مدت زمان کوتاهی ال سی دی فرعی خریداری شده توسط شما دوباره دچار مشکل می‌شود پس سعی کنید هزینه بیشتری را برای خرید سی دی اصلی و اورجینال پرداخت کنیم تا دستگاه شما بتواند کارایی و دوام اولیه خود را به دست آورد و در مدت زمان طولانی به صورت کامل تمامی عملکردهای مختلف را برای شما اجرا نماید.

پس از انجام عملیات تعمیر لپ تاپ خاموش ایسوس یک گارانتی رسمی و معتبر تعمیر در اختیار شما قرار می گیرد تا در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید از خدمات این نمایندگی به صورت کاملاً رایگان استفاده نمایید.



:: برچسب‌ها: لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

استقبال بی نظیر مخاطبان بازی های کامپیوتری از لپ تاپ های گیمینگ باعث شده است تا شرکت های مختلف تولید کننده ی لپ تاپ محصولات با کیفیتی مانند لنوو Y7000 را تولید و روانه بازار نمایند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد لنوو Y7000 با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

کارشناسان نمایندگی لنوو معتقدند لپ تاپ های مخصوص گیمینگ علاوه بر امکانات اولیه باید مشخصات خاصی داشته باشند.

کیفیت و همچنین امکانات بسیار زیاد لپ تاپ های تولید شده ی جدید شرکت لنوو باعث شده است تا نگاه بسیاری از مخاطبان به سمت این محصولات جذب شود.

لنوو Y7000

لنوو Y7000 از سری لپ تاپ های گیمینگ شرکت لنوو می باشد.

لنوو در ادامه ی تولید لپ تاپ های با کیفیت و پر قدرت خود در سال 2018 از این لپ تاپ نیز رونمایی کرد.

این لپ تاپ توانست در مدت زمان کوتاهی سهم بزرگی از بازار هدف را به خود اختصاص دهد و مورد استقبال بی نظیر مشتریان قرار بگیرد.

استفاده از پردازنده ی قوی، گرافیک بالا و همچنین به روز ترین و با کیفیت ترین امکانات در پخش تصاویر و صدا ها باعث شده است تا مشتریان به راحتی برای خرید لنوو Y7000 ترغیب شوند.

البته نباید از زیبایی ساختار لنوو Y7000 نیز به راحتی گذشت که توانسته است ظاهری متفاوت با لپ تاپ های گیمینگ را رقم بزند.

قیمت بسیار مناسب

با توجه به امکاناتی که در لنوو Y7000 قرار داده شده است، طرفدارن گیمینگ به راحتی می توانند درک کنند که با چه لپ تاپ پرقدرت و با کیفیتی رو به رو هستند.

این قدرت و کیفیت بالا باعث شده است تا قیمت این محصول نیز از نظر اقتصادی بسیار مناسب و به صرفه باشد.

پس اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ با کیفیت و قیمت مناسب در کنار امکانات بی نظیر و کاملاً پیشرفته هستید حتما برای خرید لنوو Y7000 اقدام نمایید.

ویژگی های ظاهری لنوو Y7000

ظاهر بسیاری زیبای این محصول در کنار ظرافت خاصی که در طراحی و ساخت آن به کار رفته است، می توان لنوو Y7000 را در میان لپ تاپ های خوش ساخت و شیک شرکت مخصوص بازی قرار دهد.

معمولاً تصور بسیاری از افراد در مورد لپ تاپ های گیمینگ، ضخامت و وزن بسیار بالاتر نسبت به لپ تاپ های معمولی می باشد.

اما لپ تاپ لنوو Y7000 با توجه به ضخامت 26 میلی متری و وزن 2.5 کیلوگرمی می تواند تمامی این معادلات را در ذهن افراد به هم بزند.

استفاده از رنگ بندی مشکی در ساخت این لپ تاپ باعث شده است تا جذابی ظاهری آن افزایش یابد.

لنوو Y7000 از یک کیبورد جزیره ای بسیار با کیفیت و مناسب بازی بهره مند می باشد.

صفحه کلید قرار گرفته روی این کیبورد با ارتفاع و جانمایی مناسب می تواند تمامی نیاز های مشتریان برای استفاده از این محصول را برطرف نماید.

هر چند همه ی طرفداران لپ تاپ های گیمینگ برای بازی کردن از موس استفاده می کنند اما تاچ پد لنوو Y7000 با حساسیت بالایی که دارد می تواند برای انجام کار های شخصی و روزانه کاربر نیز بسیار مفید باشد.

صفحه نمایش

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در هنگام خرید لپ تاپ های گیمینگ مورد توجه قرار می گیرد، کیفیت صفحه نمایش آن ها می باشد.

لنوو در ساخت این لپ تاپ به خوبی نسبت به رسالت خود برای استفاده از صفحه نمایش های با کیفیت متعهد بوده است.

به گزارش نمایندگی Lenovo صفحه نمایش لنوو Y7000 با اندازه ی 15.6 اینچی از نوع IPS می باشد.

روکش مات و کیفیت FULL HD در نمایش تصاویر از دیگر ویژگی هایی این صفحه نمایش می باشد.

وضوح بالای صفحه نمایش دستگاه به دلیل رزولوشن 1920*1080 توانسته است رضایت تمامی کاربران این دستگاه را به دست آورد.

در کنار این صفحه نمایش استفاده از دو بلندگوی دو واتی دالبی که ساخت شرکت JBL می باشند، باعث می شود تا صدای پخش شده از دستگاه کیفیت مطلوبی داشته باشد و کاربران هنگام بازی کردن، نهایت لذت را تجربه نمایند.

پردازنده و کارت گرافیک

برای لپ تاپ های گیمینگ استفاده از پردازنده قوی و کارت گرافیک با کیفیت بالا از نان شب هم واجب تر است.

در واقع شاید بتوان مهم ترین فاکتور هنگام خرید لپ تاپ های گیمینگ از جمله لپ تاپ لنوو Y7000 را استفاده از پردازنده  و کارت گرافیک قوی دانست.

به همین دلیل است که لنوو برای جلب رضایت مشتریان خود از پردازنده ی قوی 8750H Intel Core i7 در لنوو y7000 استفاده نموده است.

علاوه بر این برای لذت بردن کاربران هنگام بازی و بالا رفتن توانایی لپ تاپ در پردازش برنامه های مختلف و اجرای آن ها، از پردازنده ی گرافیکی GeForce GTX 1060 NVIDIA  استفاده شده است.

این پردازنده ی گرافیکی جدید و قدرتمند دارای 6 گیگابایت حافظه نیز می باشد.

حافظه ی داخلی و رم لنوو Y7000

لنوو در ساخت این لپ تاپ سعی کرده است تا با بهره گیری از بهترین و به روز ترین امکانات، بتواند با لپ تاپ های روز دنیا نیز رقابت کند.

به همین دلیل شاهد استفاده از 16 گیگابایت رم دستگاه از نوع DDR4  در لپ تاپ لنوو Y7000 می باشیم.

حافظه ی داخلی لپ تاپ لنوو از نوع هارد دیسک می باشد و ظرفیت یک ترابایت را به همراه دارد.

این ظرفیت یک ترابایتی در کنار  256  گیگ حافظه  SSD توانسته است یکی از پرقدرت ترین لپ تاپ های روز دنیا را در اختیار کاربران قرار دهد. شما می توانید برای استعلام قیمت به وبسایت نمایندگی لنوو مراجعه کنید.

با این حافظه و پردازنده های قوی می توان به راحتی بازی ها و نرم افزار های مختلف را روی دستگاه به صورت همزمان به اجرا درآورده و از امکانات مختلف آن ها استفاده نمود.

دیگر ویژگی های لنوو Y7000
باتری قدرتمند این دستگاه در حالت وب گردی می تواند تا 4 ساعت به صورت مداوم روشن بماند.

این باتری از نوع  لیتیوم یونی با ظرفیت 52.5 وات ساعت می باشد که البته در هنگام بازی کردن با دستگاه مقدار کمتری می توان روشن بماند.

از جمله درگاه های ارتباطی لنوو Y7000 می توان به USB2.0، USB3.0،  HDMI  و پورت شبکه اشاره نمود.

در کنار این درگاه ها یک پورت   USB Type-C نیز روی لپ تاپ وجود دارد که از آن می توان برای برقراری ارتباط با دستگاه های جانبی استفاده نمود.

بلوتوث داخلی

وب کم

استفاده از سیستم عامل Microsoft Windows 10

پورت شبکه Ethernet

شبکه بی سیم Wi-Fi

نور پس زمنیه کیبورد



:: برچسب‌ها: لنوو ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 شهريور 1401 | نظرات ()