نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

تی پی لینک تولید کننده محصولات شبکه های کامپیوتری و موبایلی است که در سال 1996 در چین تاسیس شد. محصولات این شرکت شامل روترها، تجهیزات مخابراتی، سوئیچ های شبکه، تجهیزات شبکه محلی بی سیم، مودم های ADSL و کارت های شبکه می باشد. TP-Link به عنوان بزرگترین سهم بازار SOHO در جمهوری خلق چین و سومین برند بزرگ تجهیزات شبکه در جهان شناخته شده است. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

TPLink یک تولید کننده جهانی تجهیزات شبکه SOHO است که محصولات آن در بیش از 120 کشور در دسترس است. این شرکت در زمینه های بی سیم، ADSL، روترها، سوئیچ ها، دوربین های IP، خطوط برق، سرورهای چاپ، مبدل های رسانه ای و آداپتورهای شبکه فعال است. TP-Link مربوط به بزرگترین شرکت آمریکایی در این راستا است.

در سال 2012، 46.9 درصد از درآمد سالانه TP-LINK از بازار بین المللی بود و آرژانتین، استرالیا، ایران، برزیل، کانادا، کلمبیا، فرانسه، آلمان، هند، ایتالیا، مکزیک، هلند، لهستان، رومانی، روسیه، سنگاپور، کره جنوبی، اسپانیا، ترکیه، امارات متحده عربی، ایالات متحده، انگلستان، اوکراین، ویتنام.

در سال 1996، نام تجاری TP-Link توسط دو برادر چینی، ژائو جیانژونگ و ژائو جیاکینگ، که کارت های شبکه خود را تولید و می فروختند، تأسیس شد.

نام این برند مخفف Twisted Pair به معنای جفت پیچ خورده است. جفت پیچ خورده نوعی کابل است که برای انتقال سیگنال های الکترومغناطیسی (مانند کابل های شبکه) توسعه یافته است. 2005: شروع فعالیت های بین المللی (اکنون تجهیزات شبکه این شرکت به اقصی نقاط جهان صادر می شود) 2008: پس از انتقال دفتر مرکزی تی پی لینک به مکانی به مساحت 100000 متر مربع در شنژن، این برند فعالیت رسمی خود را در آمریکا.

TP-Link در حال تبدیل شدن به سومین برند بزرگ تجهیزات شبکه در جهان است و TP-Link بیشترین سهم را از بازار سوهو در چین دارد. TP-Link چندین بار به عنوان بزرگترین تولید کننده تجهیزات شبکه بی سیم در جهان معرفی شده است.

TP-Link در سال 2013 به رشد قابل توجهی دست یافت و در سه ماهه چهارم سال جاری 39.85 درصد از بازار جهانی WLAN را در اختیار گرفت. TP در نام این شرکت Twisted Pair است. TP Link یک تولید کننده جهانی تجهیزات شبکه SOHO است که محصولات آن در بیش از 120 کشور به فروش می رسد. روتر و مودم تی پی لینک: تی پی لینک طیف وسیعی از مودم ها و روترهای ADSL، VDSL، LTE و غیره خانگی و اداری را در بازار عرضه می کند و یکی از برندهای محبوب در این بخش است.

سری ARCHER یکی از روترهای حرفه ای این شرکت می باشد که مناسب برای گیمرها، حرفه ای ها و شرکت ها می باشد. روترهای گیگابایتی، روترهای 2 و 3 باند در ایران محبوبیت خاصی دارند. TP-Link همچنین روترهای VPN را برای شرکت های تجاری با نام تجاری SAFESTREAM ارائه می دهد. سوئیچ شبکه TP-Link:

- این شرکت کلیدهای مختلفی را برای منازل، ادارات، مشاغل و مشاغل خدمات اینترنتی تولید می کند.

- سوئیچ های مدیریت شده و بدون مدیریت برند JETSTREAM ساخت این شرکت با پشتیبانی از سرعت تا 156 گیگابایت و توان POE. تفاوت اصلی بین سوئیچ های مدیریت شده و غیر مدیریتی، قابلیت پیکربندی سوئیچ و اولویت بندی ترافیک LAN است زیرا مهمترین اطلاعات باید در اولویت ارسال شوند.

این شرکت طیف گسترده ای از سوئیچ ها را برای منازل، ادارات، مغازه ها و ارائه دهندگان خدمات اینترنتی تولید می کند. سوئیچ های مدیریت شده و بدون مدیریت برند JETSTREAM ساخت این شرکت تا 156 گیگابایت سرعت و ظرفیت POE را پشتیبانی می کند. سوئیچ های تیپیلینک به سه دسته 5 پورت، 8 پورت و 16 پورت تقسیم می شوند.

پیوند تپ کارت تان جارینگان:

این شرکت در زمینه ساخت کارت شبکه حضوری فعال دارد و انواع کارت های شبکه PCI و USB دو بانده و دو بانده را تولید می کند. کارت های شبکه TP-LINK در سری های ARCHER، TL، TG و TF ارائه می شوند و می توانند از سرعت 10 مگابیت بر ثانیه تا 1300 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی کنند. کارت های شبکه USB نیز متنوع هستند و در اندازه ها و قدرت های مختلف ساخته می شوند. سری کارت های شبکه NANO USB با وجود اندازه کوچک (اندازه حافظه فلش کوچک) از سرعت 450 مگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند. همچنین، TP-Link یک کارت شبکه اترنت ارائه می دهد که از طریق USB به رایانه متصل می شود و سرعت آن تا 1000 مگابیت در ثانیه است.



:: برچسب‌ها: تی پی لینک ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | نظرات ()