نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

این یک متن علمی است و داری منبع می باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر منابع مختلف را بررسی نمایید و به هیچ منبعی در حوزه وب و فضای مجازی به تنهایی اکتفا نکنید...

منبع در پایان مقاله درج گردیده...
 
امروزه انواع تزریق و مخصوصاً تزریق ژل زیر چشم در اهواز مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. همانطور که میدانید یکی از اعضا صورت که نقش مهمی در زیبایی چهره افراد دارد چشمان فرد می باشد گودی و سیاهی زیر چشم و همچنین پف هایی که وجود دارد صورت فرد را بسیار خسته، نگران و کسل نشان می دهد در حالی که فرد خودش اصلا این حس را ندارد و کاملا شاداب و سرحال است .روشهای  بسیار زیادی برای از بین بردن گودی و سیاهی زیر چشم وجود دارد .اکثر افراد و مخصوصاً خانم ها امروزه بیشتر از تزریق ژل برای از بین بردن این گودی و سیاهی استفاده می کنند در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.
 
تزریق ژل زیر چشم معمولا برای شادابی و از بین بردن گودی  و سیاهی زیر چشم استفاده می‌شود .تزریق ها انواع مختلفی دارند تزریق زیر چشم قیافه شما را سرحال تر و شاداب تر نشان داده و اثرات پیری را از چهره شما بیرون می‌کند. در نتیجه روش تزریق می‌تواند برای هر کسی مفید بوده البته زیر نظر پزشک متخصص و با مشورت او باید این کار انجام شود.

روش های مختلف درمان تزریق زیر چشم

در این قسمت قصد داریم در رابطه با تزریق ژل زیر چشم با شما صحبت کنیم و موضوعاتی همچون روش های مختلف تزریق ژل زیر چشم،قیمت تزریق ژل زیر چشم و طریقه رزرو نوبت برای تزریق ژل زیر چشم را مورد بررسی قرار دهیم در ادامه با ما همراه باشید.
هیالورونیک اسید
هیالورونیک اسید ماده ایی است که معمولاً و به طور طبیعی در بدن انسان تولید می‌شود. اما پرکننده های  هیالورونیک اسید از یک ژل مصنوعی ساخته شده‌اند که تا حدودی شبیه به ماده طبیعی که در بدن تولید می‌شود عمل می‌کند.تحقیقات ثابت کرده است که کمک پرکننده‌های هیالورونیک اسید باعث می‌شود که کلاژن در پوست تولید شود. این مواد به دلیل خاصیت نرم بودن و شفافیت و ضمن اینکه احتمال داده میشود کمتر در یک نقطه جمع شود  یکی از بهترین گزینه‌ها هستند که در زیر چشم تزریق می شود.
اسید پلی -ال- لاکتیک
پلی ال لاکتیک نیز یک ماده مصنوعی است. که به راحتی جذب پوست شده و تجزیه می‌شود. اسید پلی ال لاکتیک به طور قابل توجهی باعث تولید کلاژن در زیر پوست می‌شود.
 
تزریق چربی در اهواز
علاوه بر موارد بالا، از تزریق چربی برای از بین بردن سیاهی و گودی زیر چشم نیز استفاده می‌شود .مثلاً در این روش، چربی نواحی مثل شکم ،باسن و ران را گرفته و بعد از تصفیه به زیر چشم تزریق می‌کنند .
اما یکی از مهمترین مشکلات تزریق چربی این است که اگر به هر دلیلی فرد از نتیجه آن راضی نبود نمی تواند چربی زیر چشم را تخلیه کند اما در بقیه تزریق ها این امکان وجود دارد.
چه افرادی می توانند تزریق ژل زیر چشم انجام دهند؟
در ادامه قصد داریم اطلاعاتی راجع به اینکه چه افرادی می‌توانند تزریق ژل زیر چشم انجام دهند؟ در اختیار شما قرار دهیم .
همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم افرادی که گودی و سیاهی زیر چشم دارند گزینه بسیار مناسب برای تزریق ژل زیر چشم هستند .
جالب است بدانید که مشکلات دیگری که باعث می‌شود این تزریق انجام شود عبارتند از :
افراد مسن
کسانی که دچار کمبود آب شده اند
افرادی که زیر چشم آنها به شدت سیاه است
اشخاصی که رگهای خونی در زیر چشم دارند که قابل مشاهده است.
افرادی هستند که گودی و سیاهی زیر چشم آنها برگرفته از ژنتیک یا افزایش سن آنهاست.
این اشخاص به راحتی می توانند از ژل زیر چشم استفاده کرده و این مشکلات را برطرف کنند .توجه داشته باشید که تمامی این تزریق ها باید در یک کلینیک معروف و معتبر و زیر نظر پزشک زیبایی  انجام شود. که بعدها برای فرد مشکلات غیرقابل جبرانی به وجود نیاورد.
مجموعه ما با داشتن پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و بهترین پزشکان ، شما را در تزریق ژل زیر چشم کمک خواهد کرد کلینیک معروف و معتبر ما چندین سال است که در این زمینه تلاش های گسترده ای انجام داده و خدمات قابل توجهی به مشتریان عزیز ارائه می دهد.
در کلینیک خدمات زیبایی ما ،جهت دریافت مشاوره رایگان برای تزریق ژل زیر چشم به سایت کلینیک مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.
تزریق ژل زیر چشم چه عوارضی دارد؟
در اینجا می خواهیم بدانیم تزریق ژل زیر چشم چه عوارضی دارد ؟در نظر داشته باشید که احتمال حساسیت به این ژل ها ممکن است در اکثر افراد وجود داشته باشد در نتیجه باید قبل از تصمیم گیری برای تزریق ژل با پزشک خود مشورت کرده تا پزشک شما احتمال هرگونه آلرژی را بررسی کند.
در بیشتر مواقع عوارض جانبی پرکننده چشم بسیار کوتاه بوده و حتی بعد از چند ساعت از بین می رود. این عوارض شامل قرمز شدن صورت ،پف کردن ،کبودی زیر چشم و اینکه محل تزریق قرمز می شود.
اگر ماده پر کننده خیلی نزدیک به سطح پوست تزریق شود ممکن است زیر چشم پف کند و مشکلاتی از این دست، که این مشکلات بستگی به متخصصی دارد که تزریق ژل زیر چشم را برای شما انجام می دهد.
چون تزریق ژل ها به خودی خود و تنها برای فرد هیچگونه عوارضی ایجاد نخواهد کرد و بیشتر مشکلات به مهارت و تجربه پزشک  و کلینیکی که شما در آن تزریق را انجام می دهید دارد.
اینکه مرکز خدمات زیبایی،  دستگاه های پیشرفته و مدرن و پزشکانی به روز داشته باشد. حرفه‌ای بودن متخصص زیبایی برای تزریق ژل زیر چشم بسیار اهمیت دارد.
هزینه تزریق ژل زیر چشم در اهواز
همانطور که میدانید هزینه تزریق ژل زیر چشم در اهواز به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله این عوامل :
مهارت پزشک زیبایی است.
نوع ژل تزریقی
دستگاه های پیشرفته و مدرن که در کلینیک وجود دارد.
انواع مشاوره هایی که کارشناسان در این مراکز انجام میدهند.
انواع خدمات انجام شده توسط متخصصان زیبایی
و دهها مورد دیگر که هزینه این نوع تزریق ها را مشخص می‌کند .
توجه داشته باشید که شاید بعضی از این کلینیک‌ها هزینه کمی برای تزریق از شما درخواست کنند ولی شما بعد از آن دچار مشکلات زیادی شوید.
دقت کنید که چه کلینیک و چه  پزشکی را برای تزریق ژل انتخاب می‌کنید. در کلینیک زیبایی ما دستگاههای مدرن و به روز، با پزشکان حرفه‌ای و باتجربه وجود دارد .
 
 


:: برچسب‌ها: تزریق ژل زیر چشم ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

قطعاً همگی شما برای دانلود فیلم دچار مشکل شده اید.

دانلود فیلم

 

دانلود کردن فیلم به خودی خود یک مسئله سخت و نشدنی نیست اما با وجود سایت های متعدد و پیچیدگی های فراوان شاید شما را با چالشی بزرگ روبرو کرده باشد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

از طرفی بعد از پیدا کردن یک سایتی که فیلم مورد نظر را بارگذاری کرده است، دانلود کردن با کیفیتی مناسب و دارای زیرنویس گاهی اوقات کاری سخت و مشکل است.

شاید برای شما نیز بعضی اوقات پیش آمده است که دنبال فیلمی هستید که کمتر کسی به آن پرداخته و یا حتی به تازگی منتشر شده است.

این موارد شما را دچار مشکل می کند اگر فیلمی تازه منتشر شده باشد کمتر سایتی پیدا می شود که این فیلم را به سرعت بارگذاری کرده و زیرنویس مربوطه را به آن اضافه کرده باشند.

حتی گاهی اوقات فیلم را باکیفیت عالی دانلود میکنید و زیرنویس موجود را نیز دانلود کرده اما زیرنویس و فیلم هماهنگی لازم را ندارند.

گاهی اوقات نیز شما فیلم مورد نظر خود را پیدا می کنید اما کیفیتی مناسب ندارد.

در برخی موارد شما فیلم مورد نظر را با کیفیت مطلوب و زیرنویس دلخواه پیدا می‌کنید اما آن سایت مانند یوتیوب و غیره اجازه دانلود به شما نمی دهند که این مورد نیز آزار دهنده است.

معمولاً سایتی از نظر کاربران خوب است که انواع کیفیت ها را برای دانلود یک فیلم داشته باشد از طرفی دارای زیرنویس چندین زبان باشد چرا که گاهی زبان آموزان برای ارتقای سطح زبان خود از فیلم هایی استفاده می کنند که زیرنویس زبان مربوطه را داشته باشند.

ما در این مقاله سعی کرده ایم که مشکل دانلود فیلم را بررسی و چند روش خوب برای دانلود فیلمهای مورد نظر شما را معرفی کنیم.

فیلم ها دارای ژانرهای مختلفی از جمله اکشن، کمدی زندگینامه، ماجراجویی،انیمیشن،علمی تخیلی،ترسناک غیره می باشد. هر کدام از این ژانرها طرفداران خاص خود را دارد مثلاً ژانر اکشن برای افرادی که هیجان را دوست دارند،ژانر کمدی برای افرادی است که می خواهند برای مدتی شاد باشند،ژانر زندگی نامه برای افرادی است که دوست دارند درباره زندگی افراد مشهور و معروف اطلاعاتی کسب کنند.

ژان ماجراجویی همانطور که از نام آن نیز پیدا است ذهن شما را به چالش می کشد و در ساعاتی که در حال تماشای فیلم هستید شما را سرگرم می کند.

ژانر انیمیشن یکی از پرطرفدارترین ژانرها به حساب می آید. ژانر انیمیشن فقط برای کودکان و یا نوجوانان نیست بلکه افراد میانسال، جوان و یا حتی مسن هم می‌توانند طرفدار این فیلم ها باشند. در واقع بهتر است بگوییم که این ژانر سن خاصی ندارد.

ژانر علمی تخیلی گاهی اوقات می‌تواند برای ما آموزنده باشد چرا که شما بدون آنکه بدانید آینده زمین را تماشا می کنید. در برخی از فیلم ها درباره آینده هوش مصنوعی و ربات ها صحبت می شود که این اطلاعات می تواند بسیار مفید باشد چرا که آینده را به نمایش می گذارد.

ژانر ترسناک طرفداران خاص خود را دارد البته این نوع فیلم‌ها رده سنی های خاصی هم دارند چرا که برای همه افراد و هر سنی مناسب نیستند. چون می توان با ژانر ترسناک تا ساعت ها سرگرم باشید.

تمامی این ژانر ها را می توانید با استفاده از نام آنها پیدا کنید و به همراه با خانواده ساعت های مفرح و خوشی را بگذرانید.

پس اگر شما هم فیلم های جذاب و دیدنی است ژانر های مختلف علاقه دارید مقاله برای شما مناسب است.

سایت دانلود فیلم

اگر شما  از سایت های دانلود فیلم اطلاع داشته باشید به راحتی می توانید فیلم مورد نظر را در چندین سایت پیدا کرده،با کیفیت و زیرنویس دلخواه دانلود کنید.

یکی از مواردی که برای دانلود فیلم به طور معمول استفاده می شود افزونه مرورگر کروم و فایرفاکس است. یک افزونه ای با نام فارسی دانلود ویدیو به صورت حرفه‌ای در کروم و فایرفاکس موجود است، که شما بعد از دانلود کردن میتوانید به راحت ترین شیوه ممکن آن افزونه را به صفحه خود اضافه کنید.

بعد از این که اضافه شد شما می توانید به راحتی به تمام فیلم های موجود در گوگل و فایرفاکس دسترسی پیدا کرده و با کیفیت و زیرنویس دلخواه آنها را دانلود کنید.

سرویس های آنلاین متعددی برای پیدا کردن ویدیو وجود دارند مانند videograbby که شما میتوانید به راحتی به صورت آنلاین بدون نیاز به نصب کردن هیچگونه اپلیکیشنی، سایت را سرچ کرده و فیلم مورد نظر خود را در سایت وارد کنید و تمام. فیلم شما در عرض چند ثانیه پیدا میشود.

تمام روش های گفته شده در بالا قطعاً می توانند به شما برای دانلود یک فیلم با کیفیت ،عالی و زیرنویس هماهنگ به شما کمک کند.

تمامی راه هایی که گفته شد موقت است سرویس های آنلاین مانند فایرفاکس کروم و غیره می باشد. شما می توانید از سایت های دانلود فیلم که موجود است نیز برای دانلود فیلم استفاده کنید.

 

ویدیو

 

دانلود

سایت دانلود فیلم مووی نما

همانطور که گفته شد ابزارهای زیادی وجود دارند برای دانلود فیلم ولی در این بین سایت هایی وجود دارند که شما می توانید به راحتی فیلم دلخواه خود را در بین فیلم ها انتخاب کنید و دانلود کنید در این میان سایت های دانلود فیلم که فیلم های تعریف شده و سانسور شده در اختیار مخاطب قرار دهند که برای دیدن دست جمعی در خانواده مناسب باشد کم است ولی ما قصد داریم سایت دانلود فیلم مووی نما را به شما معرفی کنیم که تمام فیلم های این سایت دانلود فیلم بازبینی شده و سانسور می باشد و مناسب برای تماشای خانوادگی می باشد این سایت دارای بیش 2000 فیلم برتر و پرطرفدار سانسور شده است و بسیاری از آن ها دوبله فارسی و به همراه زیرنویس فارسی می باشد که به راحتی می توانید در بین فیلم های آن فیلم مورد علاقه خود را بیابید.

جمع بندی

به خاطر داشته باشید که دیدن یک فیلم جذاب و مفرح می‌تواند یک تعطیلات خوب و یک آخر هفته ای جذاب برای شما رقم بزند. پس از دیدن فیلم های جدید و عالی غافل نشوید.

بجای رفتن به سینما در تابستان گرم ویا زمستان سرد در خانه نشسته وهر نوع فیلمی را که دوست دارید دانلود کرده وبه همراه دوستان ویا خانواده خود ببینید.

مخصوصا در روزهای جمعه وتعطیل این کار بسیار لذت بخش خواهد بود.

 



:: برچسب‌ها: سایت دانلود فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

 

داشتن پوستی صاف یکی از فاکتورهای مهم در زیبایی می باشد. برای اینکه زیبا به نظر برسید نیاز است که پوستی صاف داشته باشید. یکی از لوازم آرایشی که به تحقق این امر کمک می کند کرم پودر نام دارد. شما می توانید با تهیه بهترین کرم پودر ها در بازار که از برند های مختلف موجود می باشند برای تحقق این امر بهره ببرید. بهترین کرم پودرها در انواع مختلف و شکل های گوناگونی در بازار عرضه می شوند که هر کدام ویژگی خاصی دارند. با توجه به نوع پوستتان می توانید بهترین کرم پودری که با پوست شما سازگاری دارد را انتخاب نمایید.

کرم پودر چیست؟
برای داشتن پوستی صاف و یکنواخت نیاز به وسایل آرایشی می باشد، از جمله مواردی که برای تحقق این امر کمک می کند فاکتوری است که به آن کرم پودر گفته می شود. این وسیله باعث برطرف کردن چین و چروک های صورت می شود، و با این کار پوست شما صاف به نظر می رسد. البته بعضی از خانم ها تمایل دارند که این فاکتور را به تنهایی استفاده نکنند و آن را به همراه مواد آرایشی دیگری از جمله مرطوب کننده، فیکساتور و … استفاده نمایند.

بهترین کرم پودر برای استفاده روزانه
برای اینکه پوستتان مصنوعی به نظر نرسد و جلوه طبیعی داشته باشد، نیاز دارید که یک زیر سازی خوب را به وسیله بهترین کرم پودر انجام دهید. اگر زیرسازی خوب نباشد علاوه بر طبیعی جلوه ندادن پوست صورت، رنگ های آرایشی نیز جلوه خوبی ندارند. به وسیله یک کرم پودر مناسب می توانید جوش ها و لکه ها را پوشش دهید. با این کار می توانید پوست روشن تر و شاداب تر را نمایان کنید. رنگ دانه های موجود در کرم پودر می توانند ارتباط مستقیمی با پوشش پوست صورت داشته باشند. بنابراین هنگام خرید به فرمولاسیون کرم پودر دقت نمایید. هرکدام از آن ها که رنگدانه های بیشتری داشته باشد. پوشش کامل‌تری را ایجاد می کند.

بهترین کرم پودر برای پوست خشک
بهترین کرم پودر ها در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند. کرم های مایع، کرم های فشرده و کرم های پودری از جمله انواع آن ها هستند که در بازار موجود می باشند. با توجه به اینکه کرم پودرهای مایع اکثرا دارای مقدار مناسبی روغن هستند پس می توانند مناسب ترین نوع کرم پودر برای پوست های خشک باشند. البته کرم پودرهای نیمه چرب نیز می توانند گزینه مناسب برای پوست های خشک باشند. همچنین با توجه به اینکه کرم های چرب دارای مواد مغذی لازم برای پوست هستند پس بهتر است از یک اسفنج مرطوب جهت پخش آن بر روی پوست استفاده نمایید. در نهایت کرم های مایع و نیمه جامد با پایه روغنی مناسب ترین نوع کرم پودر برای پوست های خشک می باشند.

از نشانه های پوست چرب وجود جوش و یا آکنه بر روی پوست می باشد. افرادی که دارای منافذ باز پوستی می باشند، معمولا پوست چربی دارند. بهترین کرم پودر برای این افراد کرم پودری است که دارای بیس آب و یا خشک باشد. البته در صورتی که بر روی پوست از پنکک استفاده کرده باشید بر روی آن می توانید از کرم پودر مایع نیز استفاده نمایید.

بهترین کرم پودر برای پوست مختلط
بسیاری از افراد دارای پوست مختلط می باشند. قسمت هایی از صورت چرب و دارای جوش و آکنه می‌باشد و قسمتی نیز خشک است. این افراد در فصول گرم دارای علائم پوست چرب و در فصول سرد دارای علائم خشم می باشند. در نتیجه این افراد بهتر است در فصول سرد از کرم های مناسب پوست خشک و در فصول گرم از کرم های مناسب پوست چرب استفاده نمایند. بهترین گزینه برای این افراد کرم های مایع با پایه آب می باشد.

نکات مهم در خرید بهترین کرم پودر
۱- با شناخت درست از پوست خود و داشتن اطلاعات کافی درباره کرم مورد نظر می توانید انتخاب خوبی را داشته باشید.

۲- رنگ کرم مورد نظر یکی از مهم ترین فاکتوری های انتخاب می باشد که باید حداکثر دو شماره از رنگ پوستتان روشن تر و یا تیره تر باشد.

۳- با ترکیب کرم پودرهای مناسب می توانید به پوششی دست یابید که نتیجه دلخواه شما را در پی داشته باشد.

۴- زیر سازی با استفاده از کرم های مرطوب کننده می تواند برای کرم پودر پوشش دهی بهتری را به همراه داشته باشد.

کرم پودر مخملی
یکی دیگر از کرم پودر های موجود در بازار کرم پودر مخملی می باشد که آن نیز طرفداران خاص خود را دارد. خیلی از افراد به ویژه خانم های حساس، از چرب شدن نواحی مختلف صورت خود مثل پیشانی و بینی گله مند هستند به طوری که هر کرم پودری به غیر از کرم پودر مخملی بر روی صورتشان پوشاننده خوبی ندارد. به جرات می توان گفت این کرم گزینه بسیار مناسبی برای پوست این دسته از افراد است.

مهم ترین ویژگی های بهترین کرم پودر مخملی

۱- داشتن بافتی سبک که پس از ترشح چربی از پوست و جذب آن، پوست را سنگین نکند و دچار افتادگی نشود.

۲- این کرم پودر دارای فرمولاسیونی می باشد که چربی پوست را جذب می کند و هم چنین باعث خشکی پوست نمی شود.

۳- مقاوم بودن در برابر عرق کردن و رطوبت یکی دیگر از ویژگی های آن ها می باشد.

4- داشتن spf و محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید یکی دیگر از ویژگی های این نوع کرم پودرها می باشد.

بهترین مارک کرم پودر کدام است؟
پس از شناختن انواع بهترین کرم پودر های بازار لازم است برای خرید بهترین کرم پودر بازار برند های تولید کننده را بشناسید.در زیر ما لیست بهترین مارک کرم پودر ایرانی و خارجی که در بازار ایران به فروش میرسند لیست کرده ایم:

مای
سینره
لورآل
میبلین
کالیستا
دوسه
بورژوآ
شون
استی لودر
فلورمار
در نهایت این شما هستید که با در نظر گرفتن موارد ذکر شده باید انتخاب کنید که کدام محصول برای شما مناسب تر است و ما در تنها نکاتی را که باید می دانستید برای شما ذکر کردیم.

منبع: ALONAZAR



:: برچسب‌ها: کرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

اگر شما قصد سفارش ریش تراش یا بهتر بگویم سفارش ماشین اصلاح را دارید ( خرید ماشین موزر آلمانی اصل )

بهترین گزینه برای خرید شما بدون شک ماشین اصلاح موزر مدل 1400 سری 0050 می باشد

دلیل پایین بودن قیمت ماشین اصلاح فروشگاه ما این است که شما مستقیم از واردکننده خرید میکنید

ماشین اصلاح مو سر و صورت موزر مدل 1400

شرکت موزر ( Moser ) با ماشین‌های اصلاح باکیفیتی که تولید می‌کند

سالیان سال به‌عنوان برندی قابل‌ اعتماد شناخته شده است

ماشین اصلاح‌های سری ۱۴۰۰ نیز از معروف‌ترین محصولات موزر هستند

که عموما وزن مناسب و قدرت موتور بالایی دارند

را با رنگ زرشکی براق و درج نام « موزر » روی قطعه‌ی فلزی بالای بدنه می‌شناسند

که زیر آن عبارت « ساخت آلمان » به چشم می‌خورد

تیغه‌ها از جنس استیل ضدزنگ هستند

و عرض خط زن۴۶ میلی‌متر است

در سمت چپ دستگاه اهرم تنظیم ارتفاع برش و در سمت راست کلید قفل‌کننده‌ی ارتفاع برش قرار دارد

هنگامی‌که کلید قفل اهرم در وضعیت بالا قرار دارد

اهرم آزادانه حرکت می‌کند

با فشار کلید به پایین اهرم قفل می‌شود

و با فشار اهرم می‌توان ارتفاع برش را در پنج حالت مشخص از ۰٫۱ تا ۳ میلی‌متر تنظیم کرد

همراه دستگاه یک عدد شانه‌ی اصلاح شماره‌ی ۲ با ارتفاع برش ۶ میلی‌متر قرار دارد

که برای تنظیم این ارتفاع باید کلید قفل‌کننده را در حالت آزاد قرار داد

موزر با برق شهری کار می‌کند و طول سیم آن حدودا ۲ متر است

ابعاد دستگاه ۵۰ × ۶۹ × ۱۷۵ میلی‌متر بوده

و وزن آن ۵۲۰ گرم است که نسبت به ماشین‌های اصلاح امروزی‌تر، کمی بزرگ‌تر و سنگین‌تر محسوب می‌شود

که البته سنگینی آن با توجه به موتور قدرتمندی که دارد

قابل‌‎توجیه است سرعت موتور دستگاه تقریبا ۶۰۰۰ دور در هر دقیقه و صدای آن هم کمی زیاد است


داخل جعبه‌ی ماشین اصلاح برس تمیزکننده و روغن نیز قرار دارد

حرکت تیغه‌ها روی یکدیگر ممکن است باعث کند شدن آن‌ها شود

بنابراین برای حفظ کارایی ماشین اصلاح لازم است بعد از هر بار استفاده تیغه‌ها را تمیز کرده

و سپس روغن‌کاری کنید بعد سفارش حتما دستگاه خود را روغن کاری کنید

به‌ طور کلی Moser 1400 دارای اهرم تنظیم ارتفاع برش و کلید قفل‌کردن آن

تیغه‌هایی از جنس استیل ضد زنگ با عرض ۴۶ میلی‌متر می باشد

داخل جعبه شانه‌ی اصلاح و برس تمیز کننده و روغن می باشد

موزر با موتور قدرتمندی که دارد می‌تواند مدت‌ها برای اصلاح موهای سر و صورت مورد استفاده قرار گیرد

سفارش ماشین اصلاح موزر
# سفارش ماشین اصلاح موزر # سفارش ریش تراش موزر # خرید ماشین موزر آلمانی اصل

نقد و بررسی ماشین اصلاح سر و صورت موزر مدل ۰۰۵۰-۱۴۰۰ :

ماشین اصلاح سر و صورت موزر مدل ۱۴۰۰ با رنگ زرشکی و بسته بندی سبز رنگ تقریبا برای همه ما ظاهری آشنا دارد

این دستگاه پرکاربرد و باکیفیت تقریبا در هر خانه‌ای موجود است

تیغه‌ این دستگاه از استیل ضد زنگ و فاقد هر گونه حساسیت است

عرض هر تیغه در حدود ۴۶ میلی‌متر دارد

فاصله‌ بین دو لبه‌ تیغه طول برش موها را مشخص می‌کند

به کمک اهرم تنظیم ارتفاع برش می‌توان طول اصلاح را از ۰٫۱ تا ۳ میلی‌متر تغییر داد

این دستگاه وزنی حدود ۵۲۰ گرم دارد که شاید در مقایسه با ماشین‌های اصلاح امروزه کمی سنگین به نظر آید

اما موتور قوی دلیل این سنگینی است را پوشش می‌دهد

موتور موزر با سرعت ۶۰۰۰ دور در دقیقه نوسان کرده و مو را با سرعت زیادی قطع می‌کند

این موتور پرقدرت دلیل صدا و لرزش این ماشین اصلاح است

برای اینکه بتوان موهای سر و صورت را در اندازه‌هایی بلندتر اصلاح کرد

باید از شانه‌ موجود درون بسته بندی دستگاه استفاده کرد

شانه ذکر شده به شکل کشویی روی تیغه نشسته و طول اصلاحش ۴٫۵ میلی‌متر است

برای استفاده در حالت ریش تراش برای اصلاح صورت آقایان که با طول اصلاح نزدیک به صفر باید باشد

فاصله‌ دو لبه‌ی تیغه را به کمک پیچ‌های روی آن به هم نزدیک نمایید.

مشخصات دستگاه ریش تراش موزر :

سرعت موتور: ۶۰۰۰ دور در دقیقه
منبع تغذیه: برق خانگی (با سیم)


اندازه اصلاح: ۰٫۱ تا ۳ میلی‌متر
تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
جنس تیغه: استیل ضد زنگ


عرض تیغه: ۴۶ میلی‌متر
وزن دستگاه: ۵۲۰ گرم
کشور سازنده: آلمان
طول سیم: ۲ متر
قابلیت شستشو: ندارد


استند شارژ: ندارد
دارای سری با قابلیت تنظیم در ۵ اندازه
حداکثر ولتاژ مورد نیاز: ۲۳۰ ولت
حداکثر توان مصرفی: ۱۰ وات
ابعاد: ۵۰ × ۶۹ × ۱۷۵ میلی‌متر


دارای اهرم تنظیم ارتفاع برش
قفل شدن اهرم تنظیم در ۵ موقعیت
ماشین اصلاح سر و صورت موزر مدل ۱۴۰۰

اقلام همراه ریش تراش موزر اصلی:

برس تمیز کننده
۱ عدد شانه ۴٫۵ میلی متری
درپوش محافظ
روغن
دفترچه راهنما

سفارش ریش تراش موزر
# سفارش ماشین اصلاح موزر # سفارش ریش تراش موزر # خرید ماشین موزر آلمانی اصل

در مورد زمان ارسال

مرکز استان های مرکزی ایران

2 تا 5 روز

شهرستان های استان های مرکزی

3 تا 6 روز

روستاهای شهرهای مرکزی

4 تا 6 روز

مرکز استان های مرزی ( مشهد و شیراز و … )

5 تا 7 روز

شهرستان های استان های مرزی

5 تا 8 روز

روستاهای شهرهای مرزی

6 تا 8 روز

جزیره های شمال و جنوب کشور

5 تا 10 روز

در صورتی که زمان ارسال برایتان مهم است

با واریز مبلغ و ارسال فوری 24 تا 48 ساعت تحویل بگیرید

دلیل زمانبر بودن ارسال درب منزل محاسبات مالی توسط سیستم اداره پست

و ماموران مخصوص توزیع این نوع سیستم می باشد

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل تماس بگیرید

09104444732 یا 09334444732

تماس در تایم اداری و غیر اداری

03135804962

( تماس در تایم اداری )

ماشین موزر در سه سری کیفیت موجود می باشد

الف ) درجه یک 499 تومان با یک سال گارانتی

ب ) درجه دو 320 تومان فاقد گارانتی

ج ) درجه سه 215 تومان فاقد گارانتی

جهت خرید عمده تماس بگیرید جهت خرید تکی از لینک زیر اقدام کنید

به دلیل جشواره فروش موزر درجه یک با صد هزار تومان تخفیف عرضه میشود

منبع: https://shavermall.com/%d8%b3%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%b5%d9%84%d8%a7%d8%ad-%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b1/



:: برچسب‌ها: موزر ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

یکی از شرکت های پرطرفدار تولید لوازم خانگی در ایران محصولات پروفایل می باشد این شرکت با تولیدات متنوع خود و محصولات با کیفیت بالایی که تولید می کند توانسته در ایران طرفداران بسیاری به خود جذب کند این شرکت دارای محصولاتی همچون:یخچال و فریزر،یخچال فریزرهای صنعتی و... می باشد که در همه عرصه ها توانسته خوش بدرخشد ما در این مقاله قصد داریم در مورد این برند با شما صحبت کنیم در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

عیب یابی یخچال پروفایل در نمایندگی تعمیرات پروفایل

در عیب یابی یخچال پروفایل توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات به موارد رفع مشکل دستگاه میپردازیم تا چنانچه فنی هستید بتوانید به راحتی به رفع عیب و تعمیر یخچال پروفایل خود بپردازید ، در این قسمت موارد زیر را مرور میکنیم :

اگر دستگاه شما سرما ندارد چگونه به عیب یابی و تعمیر یخچال پروفایل بپردازید.

اگر یخچال پروفایل صدا میدهد ؛ برای عیب یابی و تعمیرات چه باید کرد.

اگر دستگاه شما روشن نمیشود چگونه به عیب یابی و تعمیرات یخچال فریزر پروفایل بپردازیم.

اگر فریزر دستگاه شما مواد غذایی را منجمد نمیکند ؛ چگونه به عیب یابی و تعمیر یخچال پروفایل بپردازیم.

اگر یخچال پروفایل برفک میزند برای عیب یابی چه باید کرد.

علت نشت آب یخچال فریزر پروفایل چیست.

 و …

چرا یخچال پروفایل سرما  ندارد ، چگونه عیب یابی و تعمیر نماییم؟

یکی از دلایلی که از سوی نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل برای این مشکل گزارش شده است معیوب شدن لاستیک دور درب یخچال میباشد.

بنابراین لاستیک دور درب یخچال را چک کنید.

برای چک کردن لاستیک دور درب یخچال ساده ترین راه این است که فضای خانه را تاریک کنید و درب یخچال را چک کنید اگر نور داخل یخچال را مشاهده کردید مشکل از لاستیک دور درب است و باید تعویض شود.

اگر مشکل از لاستیک دور درب نبود باید با نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل تماس حاصل فرمایید.

امکان دارد دریچه های هوا توسط مواد غذایی ویا برفک مسدود شده است.

چرا یخچال پروفایل صدا میدهد ، چگونه عیب یابی و تعمیرات را انجام دهیم ؟

مشکل مرسوم صدا از یخچال پروفایل , فن یخچال پروفایل میباشد.

همچنین به گزارش نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل معیوب بودن پایه های موتور نیز میتواند دلیل صدای اضافی از یخچال پروفایل باشد.

چرا یخچال پروفایل روشن نمیشود ، چگونه رفع عیب و تعمیر نماییم؟

اگر دستگاه شما روشن نمیشود برای عیب یابی و تعمیر یخچال پروفایل موارد زیر را چک نمایید.

برای بررسی دلیل روشن نشدن یخچال پروفایل ابتدا باید سیم های یخچال و پریزی که یخچال به آن متصل است را بررسی کنید.

اگر پس از اینکه از سلامت سیم های یخچال و پریز برق اطمینان حاصل کردید همچنان مشکل پا برجا بود باید با نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل تماس بگیرید.

چرا فریز یخچال پروفایل منجمد نمیکند ، چگونه تعمیر و عیب یابی نماییم ؟

مشکل منجمد نشدن یخچال فریزر پروفایل دلایل متفاوتی میتواند داشته باشد که اولین و مهم ترین دلیلی که نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل به آن اشاره میکند کمپرسور های یخچال فریرز است.

کمپرسور یخچال فریزر را چک کنید اگر از سلامت آن مطمئن شدید باید فن دستگاه را بررسی کند.

برای بررسی کمپرسو و فن از نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل راهنمایی بگیرید.

اما اگر علت این مشکل فن و کمپرسور نبود باید رله و برد بررسی شود که حتما باید با نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل تماس حاصل فرمایید.



:: برچسب‌ها: عیب یابی یخچال پروفایل ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

SEO which stands for Search Engine Optimization is a method to optimize a website to rank higher in search engines such as Google. We are an SEO Company with experts and professional work style. We can help your business grow by increasing the number of visitors to your website. SEO is a method to optimize a website to rank higher in search engines such as Google. The goal is for more people to find your site when searching online; thus increasing traffic to your website and overall business. Internet marketing consulting companies can help you improve your website's visibility on the web. FastSEO is SEO agency which provides SEO services.

Do you have a website and are you wondering how to get it to rank higher in search engines such as Google? You may want to consider doing SEO. The quicker and easier way to find good quality information on SEO is with Google itself. You have an idea for a website on something you are passionate about. Or maybe you have a website that isn't ranking very well in the search engines, or worse has been penalized by Google because of your SEO efforts. Search engine optimization is a method to help websites rank higher in search engines such as Google. SEO is a technique to get your website pages to rank high on search engines such as Google and Bing. This method of marketing is used by small business owners and big brands. If you are looking to have your website rank high in search engines such as Google, we can help you achieve that. We offer a range of services that will help your business grow.

GOOD! You've already taken the first step. You now want to learn more about SEO. That's because you know that SEO is a powerful tool for optimizing and getting better rankings for your website. With proper search engine optimization, you will be able to attract a higher number of potential clients to your site. We're called Search Engine Placers for a reason. Our SEO methods raise your website in the search engine rankings. Our 6-step optimization process includes On-Page organic SEO, Off-Page organic SEO, and Social media optimization for Google Plus and Facebook. Let our specialists handle all of this for you, leaving you more time to run your business and give your customers the attention they deserve.

SEO services in Slovakia

SEO or Search Engine Optimization is a method of enhancing the visibility of your website in organic search engine results. Search Engine Optimization (SEO) is the process of improving your website content and structure to achieve higher rankings in search engines like Google. Search Engine Optimization is a method of making web pages more visible to search engines and thereby more easily found by web users. A number of factors can be combined together to rank a web page, including keywords, links, inbound links and body text content. The purpose of Search Engine Optimization is ultimately to be able to convert the targeted traffic into leads and sales.

Search Engine Optimization (SEO) is key to getting your website seen by more people.   Whether you are a growing company or just beginning, Prime Design can help you reach your goals through professional and effective search engine optimization services. Having worked with clients of all sizes and industries, we have the experience to help get your business on track. Search Engine Optimization SEO which stands for Search Engine Optimization is a method to optimize a website to rank higher in search engines such as Google

SEO which stands for Search Engine Optimization is a method to optimize a website to rank higher in search engines such as Google. We help companies with the best SEO practices and the Genius link platform offers a wide range of services including on-page, off-site and technical SEO. SEO is a method to optimize a website to rank higher in search engines such as Google. As search engines become more advanced, there are more methods available to do this. We provide SEO services that encompass link building, content marketing, keyword research, and adding technologies such as XML sitemaps and meta data.

SEO consultant in Istanbul

SEO which stands for 'search engine optimization' is a method to optimize a website or internet content in order to boost its appearance in search engine results. The goal of SEO is to increase traffic to sites, and with an increased number of visitors, business may be driven from this increase. SEO is the process of optimizing your website to rank higher in search engines like Google. In order to do this first, you should research how to optimize your site. Then you should add some coding to your website and finally promote it. When your business is searching to reach new customers, every extra minute counts. With strategies grounded in SEO, we can ensure that your company’s website ranks higher in search engines so you can attract more customers—which means more sales and more revenue. SEO is the process of improving the search engine ranking of a site by modifying the HTML text and meta tags to include keywords that are highly relevant to the site. Having your business website listed high in popular search engines can greatly increase leads, customers, and profits. Our team of SEO experts ensure your site is clear, readable, and follows search engine guidelines to ensure that your site ranks highest in search engines when potential customers are searching for what you offer.

Google, Bing and Yahoo are the online web based search engines that display the inbound links to a website followed by the websites ranking in their natural or organic search results. These results are normally shown in this order: Paid Ads, Organic Search Results, Social Media and other types of Paid Search Results. The internet is full of many helpful resources to assist with your SEO. Today I will share various online articles, websites, and even my own personal experience in order to give you an idea of how to optimize your website better for the search engines. Hiring a successful SEO company will get your business noticed by Google, and other search engines. These days, search engine optimization is incredibly important for any business on the internet.

SEO copywriting is a process of writing content for your website from the perspective of search engines in such a way that your website gets found by users. When people talk about search engines, they usually mean Google as it has more than 70% share of searches in the world. SEO will help you to bring a new stream of applicants and customers to your business who are actually looking for products and services like yours. SEO helps to convert web traffic into leads, sales and profit. With some SEO efforts you can increase your traffic by more than 300%. What is SEO? When people talk about search engines, they usually mean Google. Google's popularity stems from the fact that it generally provides the most relevant search results.

SEO agency in Oman

Search engine optimization is the process of improving your website to get a higher rank in search engines. You can use google to find businesses and services for you, by adding keywords in description or title etc, This is also called organic search. You can optimize your site to get higher ranking in organic search results from google and this is known as SEO. Domestic SEO is a really important factor not only because it helps your rankings but it also helps your business grow. For more information, give us a call or send an email. Search engine optimization (SEO) is a process of optimizing your website to get higher search engine ranking and drive traffic to your website. Keyword research is an important factor to rank the site on top of google search. SEO is a complete guide on SEO for beginners and SEO professionals who want to learn SEO to grow their prospects. It's not an ebook, its not an e-course, but it teaches you how all the things are interdependent and how to approach them systematically. Most SEOs recommend SEOmoz PRO as the ultimate SEO toolkit for a complete lesson that can help one understand different methods of increasing the traffic of your website."



:: برچسب‌ها: What is SEO ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری
فیلر چیست؟ | اطلاعات تخصصی کاربردی قبل از تزریق فیلر شاید برای شما هم این سوال مطرح باشد که فیلر چیست ؟ مطالعه این مقاله ، قبل از تزریق فیلر ضروری است ؛ چرا که با خواندن آن اطلاعات تخصصی کاربردی  را دریافت می کنید.
 
فیلر filler در لغت به معنای پرکننده است و در اصطلاح تخصصی زیبایی به ماده ای گفته میشود که برای افزایش حجم به  قسمتی از بدن تزریق می شود .
 
همانطور که در تعریف آن آمده است هدف از تزریق فیلر نیز بیان شده است و آن افزایش حجم ناحیه مربوطه است.
 
امروزه شاهد آن هستیم که داشتن صورتی شفاف و بدون چروک ، خواسته ی تمامی افراد است .تاثیر زیبایی صورت و اندام متعادل بر روحیه و روان و حتی رفتارهای اجتماعی افراد امری بدیهی  است.
 
در این خصوص لازم است برای رسیدن به پوستی بدون چروک و افتادگی ، قبل از هر اقدام اطلاعات تخصصی لازم را کسب کنیم. در اینجا به تمامی سوالات شما پاسخ خواهیم داد .تا آخر مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.
به راستی فیلر از چه موادی تشکیل شده است؟
 
آیا این سوال هم برای شما مهم است؟
 
قطعا قبل از تزریق هر ماده ای بالاخص به صورت ، باید از نوع ماده تزریقی اطمینان خاطر حاصل کرد.
 
ترکیبات فیلر همان کلاژن و اسید هیالورونیک است.
 
این ماده در نواحی مختلف بدن تمامی موجودات زنده وجود دارد .اسید هیالورونیک در بافتهای همبند غلظت بیشتر و در غضروف ،مایع مفصلی، و بافت پوست به نسبت کمتر وجود دارد.
به  اثرات این اسید در بدن موجودات زنده اشاره کنیم:
 
حمل مواد ضروری از طریق خون و رساندن آن به سلولهای پوستی
ترکیب شدن با مولکولهای آب و در نتیجه آبرسانی به پوست
دفاع در آسیبهای وارد شده فیزیکی و شیمیایی
 گذر زمان، در معرض آفتاب بودن، افزایش سن،عمکرد صورت در اتفاقات خوشحال کننده و ناراحت کننده ( خنده و گریه) و… موجب ایجاد خطوطی هرچند ناپیدا و ریز در صورت می شود.
 
تولید کلاژن پوستی و هیالورونیک اسید  از سن ۲۵ سالگی سیر نزولی دارد و این امر سبب کاهش مقاومت پوست در برابر عوامل طبیعی و شیمیایی میشود.از اینرو لازم است بصورت جایگزین از مواد مشابه و طبیعی استفاده کرد. موادی که با کمترین عوارض،همان عملکرد راسته باشند.
انواع فیلرها
 
انواع فیلرها بسته به زمان و طول عملکرد بر ناحیه مورد نظر، به سه قسمت تقسیم میشود:
 
کوتاه مدت
 
میان مدت
 
بلند مدت
 
این عملکرد  به میزان حجم تزریقی فیلر، نوع مواد فیلر و سیستم بدنی افراد بستگی دارد.طبیعتا هر چه میزان تزریقی بیشتر باشد و نوع فیلر مرغوب باشد ، ماندگاری و ثبات طولانی مدتی ،مورد انتظار است.
 
قبل از اینکه به تزریق فیلر در اهواز اقدام کنید، در انتخاب نوع برند فیلر با متخصص خود مشورت کنید. جهت کسب رضایتمندی شما عزیزان لازم است نتیجه دلخواه خود را به صورت واضح و کامل به درمانگر خود شرح دهید.
 
ناحیه های رایج تزریق فیلر
 
 ناحیه های رایج تزریق فیلر  در صورت ،می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
فیلر لب
 
فیلر گونه
 
فیلر خط خنده
 
فیلر چانه
 
فیلر خط اخم
 
فیلر دور چشم
 
فیلر پیشانی
 
فیلر جای جوش
 
فیلر چشم
 
فیلر بینی
 
فیلر جای زخم
 
فیلر جای جوش
 
هدف اصلی استفاده از فیلرها، درمان مشکلات ناشی از پیری یا زخم و جراحات پوستی و بافت گوشتی است.البته تزریق فیلر در اهواز در کنار بحث درمانی، به زیباسازی و تغییر شکل صورت، حجم دهی و زاویه دار کردن فک صورت کمک شایانی کرده است.
 
درکنار انتخاب نوع مرغوب فیلر ، تخصص پزشک را حتما در نظر داشته باشید.
 
 


:: برچسب‌ها: فیلر چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

یخچال فریزر را در فاصله حداقل ۲۰ سانتی متری از دیوار قرار دهید که امکان رد و بدل شدن هوا میسر شود.حداکثر هر ۶ ماه یکبار یخچال فریزر های برفک زا را تمیز کنید.یخچال را دور از وسایل گرما زا مانند اجاق گاز فر و یا آبگرمکن قرار دهید.درب یخچال را برای مدت زمان طولانی باز نگذارید.حتماً برای یخچال ساید بای ساید خود از ترانس استفاده کنید تا از مشکلات احتمالی ناشی از نوسان برق جلوگیری کنید. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

کندانسور یخچال را هر سال حداقل دو بار تمیز کنید تا گردش هوا بهتر صورت گیرد.

از پر کردن بیش از حد یخچال فریزر و ساید بای ساید خودداری کنید زیرا این کار مانع جریان یافتن آزادانه هوا در بین مواد غذایی می شود.از قرار دادن غذاهای داغ در یخچال خودداری کنید.یخچال را در مکانی قرار دهید که کاملاً تراز باشد.

ارورهای یخچال فریزر هیتاچی

ارور F1 01 یخچال هیتاچی

علت کد خطای F1 01 یخچال هیتاچی: این کد خطا به علت خرابی سنسور انجماد است.

رفع عیب کد خطای F1 01 یخچال هیتاچی: مواردی را که برای رفع این عیب باید چک کنید عبارتند از:

 با اهم متر مقدار اهم سنسور انجماد را بررسی کنید

در صورت خرابی سنسور باید جایگزین شود.

خرابی برد

برای رفع این عیب یخچال را از برق جدا کنید و با تعمیرکار متخصص تماس حاصل نمایید.

 

کد خطای F1 02 یخچال هیتاچی

علت کد خطای  F1 02 یخچال هیتاچی: در این کد خطا سنسور محیطی یخچال معیوب شده است.

رفع عیب کد خطای F1 02 یخچال هیتاچی: مواردی را که برای رفع این عیب باید چک کنید عبارتند از:

با اهم متر خرابی سنسور محیطی یخچال را بررسی کنید

سیم های سنسور بررسی شود

خرابی برد

برای رفع این عیب یخچال را از برق جدا کنید و با تعمیرکار متخصص تماس حاصل نمایید.

کد خطای F1 03 یخچال هیتاچی

علت کد خطای F1 03 یخچال هیتاچی: در این کد خطا سنسور TC معیوب شده است.

رفع عیب کد خطای F1 03 یخچال هیتاچی: مواردی را که برای رفع این عیب باید چک کنید عبارتند از:

با اهم متر خرابی سنسور را بررسی کنید

خرابی برد

برای رفع این عیب یخچال را از برق جدا کنید و با تعمیرکار متخصص تماس حاصل نمایید

تعمیرات یخچال هیتاچی در تهران

در بالا به برخی از مشکلات و طریقه رفع آن ها و خدمات تعمیر یخچال فریزر هیتاچی اشاره کردیم و در ادامه قصد داریم به معرفی مجموعه ای بپردازیم که تعمیرات یخچال هیتاچی در تهران است با شما صحبت کنیم در ادامه با ما همراه باشید. فیکس فریجدر با سالها تجربه در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی ، اکنون آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه تعمیر انواع ماشین لباسشویی ، یخچال و فریزر و ماشین ظرفشویی در تهران می باشد.



:: برچسب‌ها: طول عمر یخچال فریزر هیتاچی ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

شرکت رایان محاسبان ارائه دهنده بهترین خدمات حسابداری و مالیاتی است که به شما در تمام امور تخصصی مالی کمک می کند.

شرکت رایان محاسبان پیشرو در انجام خدمات حسابداری در تهران بوده که در طول سال ها فعالیت خود در این حوزه، پایبند به اصول اخلاقی، انسانی و حرفه ای است همچنین با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی ها، این خدمات را به شما ارائه می دهد.

در این مطلب، شما را با این شرکت بیشتر آشنا می کنیم.

معرفی شرکت رایان محاسبان
شرکت رایان محاسبان در سال 79 برای فعالیت در عرصه خدمات مالی و حسابرسی تأسیس شد. فعالیت های این شرکت شامل:

بودن در سیستم های مالی به روز و آپدیت و گزارش گیری استاندارد و دقیق
بودن در سیستم مالیاتی بسیاری از صنایع
بودن در سیستم های حسابرسی مراکز و گزارش دادن به آن مراکز
انجام همة امور ثبت
خدمات شرکت رایان محاسبان
این شرکت، خدمات زیادی از جمله خدمات مالی و حسابرسی به شما ارائه می دهد که در ادامه، به تمام این خدمات می پردازیم.

خدمات مالی
خدمات مالی چیست؟ در هر کسب و کاری، هر فردی وظایف و مسئولیت های خودش را دارد و افراد نمی توانند خارج از وظایف خودشان، در امور شرکت و کسب و کار فعالیت کنند. مدیران کسب و کار، تا حدودی می توانند در امور مالی شرکت مشارکت کنند؛ البته تا جایی که خارج از حوزه تجربی آنها نباشد. در این شرایط، شاید استخدام یک متخصص امور مالی برای شرکت واجب نبوده و ضرر مالی به حساب آید. در این جا، خدمات مالی شرکت رایان محاسبان پیشرو در انجام خدمات حسابداری در تهران به کمک شما می آید.

این خدمات مالی شامل موارد زیر می شود.

تقسیم سود بین سهام داران و شرکا را تحلیل می شود.
تکنیکال های مالی را تحلیل می شود.
گزارشات مدیریتی را تحلیل می شود.
نسبت های مالی را تحلیل می شود.
از افزایش سرمایه، گزارش تهیه می شود.
تحلیل مقایسه ای از ارقام واقعی با بودجه انجام می شود.
تحلیل مقایسه ای از ارقام واقعی با صنعت های مشابه انجام می شود.
در کل، خدمات مالی، بسیاری از فعالیت هایی است که امور مالی کسب و کار را سازماندهی می کند.

خدمات حسابداری
خدمات حسابداری شرکت رایان حسابان به طور گسترده ای تمام امور مالی کسب و کار شما را انجام می دهد. در اصل بیشتر خدمات امور مالی کسب و کارها، به خدمات حسابداری مربوط بوده و حتی این خدمات با امور اقتصادی و سرمایه برای کسب و کارها هم ارتباط دارد. برخی از خدمات حسابداری شرکت رایان حسابان پیشرو در انجام خدمات حسابداری در تهران به شرح زیر است.

آماده شدن اسناد حسابداری
آماده شدن گزارشات سود و زیان کسب و کار
آماده شدن گزارشات ارزش و بهای تمام شده برای کالا ها و خدمات
قرار دادن کدینگ استاندارد برای حساب های کسب و کار
واحد مالی بر اساس نرم افزارها در استانداردهای حسابرسی و مالی، اجرای سیستماتیک می شود.
آماده شدن بودجه برای فروش، دارایی و نقدینگی
آماده کردن آئین نامه و دستور العمل تخصصی و اجرای دقیق آن ها
گزارشات برای افزایش اعتباردهی و گرفتن تسهیلات، به بانک ها ارائه می شود.
خدمات مالیاتی
در دنیای امروز، بسیاری از کسب و کارها در کشورهای مختلف دنیا، مالیات پرداخت می کنند. شاید در نگاه اول، مبحث مالیات یک مبحث بسیار ساده در کسب و کارها باشد ولی در اصل اگر به درستی مدیریت نشود، سبب ورشکستگی خواهد شد. شرکت رایان محاسبان پیشرو در انجام خدمات حسابداری در تهران، با ارائه خدمات مالیاتی به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را سر پا نگه دارید. این خدمات مالیاتی شامل موارد زیر می شود.

فرستادن اظهارنامه مالیات حقوق
فرستادن اظهارنامه مالیات شخص ثالث
آماده کردن گزینه های مالیاتی برای کم کردن مالیات
فرستادن اظهارنامه مالیات روی درآمد شخص حقوقی
فرستادن اظهارنامه مالیات روی درآمد شخص حقیقی
فرستادن اظهارنامه مالیات اجاره

مشاوره مالیاتی
اگر صاحب کسب و کاری هستید، پس با پرداخت مالیات آشنایی دارید. رسیدگی به امور مالیاتی برای کسب و کارها نیاز به افراد متخصص داشته که شرکت رایان محاسبان پیشرو در انجام خدمات حسابداری در تهران با ارائه انواع مشاوره مالیاتی به کسب و کار شما و پیشرفت آن کمک می کند. انواع مشاوره مالیاتی شامل:

مشاوره مقطعی: در این نوع مشاوره، یک بازه زمانی مشخص شده که بعد از گذشت این بازه زمانی مشاور موظف به دادن مشاوره نخواهد بود.
مشاوره همراه: در مشاوره همراه، فرد مشاور تمامی پرونده های شرکت شما را بررسی کرده و به صورت حضوری یا تلفنی، در هر ساعت از روز به شما مشاوره می دهد.
مشاوره موردی: زمانی که در یک مورد خاصی نیاز به مشاوره مالیاتی داشته باشید، می توانید از این نوع مشاوره موردی استفاده کنید.
خدمات حسابرسی
خدمات حسابرسی یک نوع مدیریت سرمایه در کسب و کارها بوده که از طریق محاسبه و نظارت روی ورودی ها و خروجی ها انجام می شود. در این خدمات، تمام افراد باید قبل از هرگونه برداشت پول، آن را ثبت کنند. خدمات حسابرسی یکی از خدمات شرکت رایان محاسبان پیشرو در انجام خدمات حسابداری در تهران بوده که سبب پیشرفت کسب و کار شما شده و از هرگونه اختلاس و کلاهبرداری جلوگیری می شود. بسیاری از موارد خدمات حسابرسی شامل:

آماده کردن گزارش حسابرسی داخلی
آماده کردن گزارش حسابرسی عملیاتی
آماده کردن گزارش حسابرسی بودجه
آماده کردن گزارش حسابرسی برای بانک ها و مناقصات
آماده کردن گزارش حسابرسی ویژه
آماده کردن گزارش بررسی کلی و اجمالی
آماده کردن گزارش حسابرسی افزایش یافتن سرمایه
شرکت حسابداری
یکی از راه هایی که می توانید با کمک آن به امور مالی و حسابداری خود، اصولی تر بپردازید، خدمات شرکت حسابداری رایان محاسبان است. شرکت حسابداری، صفر تا صد امور مالی شرکت شما را بر عهده گرفته و با کمک نیروهای متخصص خود، این امور را انجام می دهد. همچنین، در کنار رسیدگی به امور مالی، رسیدگی به امور مرتبط با اظهارنامه مالیاتی و مالیات نیز بر عهده شرکت حسابداری است.

سایر خدمات شرکت رایان محاسبان
گزارشات فصلی
گزارشات ارزش افزوده
آزاد سازی دفاتر قانونی
خدمات صورت های مالی
مشاوره مالیاتی
شرکت رایان محاسبان پیشرو در انجام خدمات حسابداری در تهران، از بهترین شرکت هایی است که می تواند در امور مالی و حسابداری، به کسب و کار شما کمک کرده و سبب پیشرفت آن شود.

برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید از طریق درگاه‌های زیر با رایان محاسبان در ارتباط باشید:

آدرس: تهران، سعادت آباد، خیابان سرو غربی خیابان صدف ، نبش کوچه نظری ، پلاک 30

تلفن تماس اصلی: 02128426733

آدرس سایت : www.rayanmohaseban.com

منبع: https://www.aftabir.com/reportages/view/2496/%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D8%B3%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86



:: برچسب‌ها: خدمات حسابداری در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری
همه چیز در مورد ورق تفلون  تفلون با نام ptfe sheet ، پلی مری است که در سال 1938 بطور تصادفی کشف شد. ورق تفلون نوع خاصی از ورق است که به علت ویژگی های خاصی که دارد در صنایع غذایی، صنایع شیمیایی، صنایع نفتی و خیلی از صنایع دیگر کاربرد دارد. در ادامه این مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.

ویژگی های ورق تفلون

ویژگی هایی از ورق تفلون که باعث متمایز آن از سایر ورق های صنعتی و مشابه شده عبارتست از: ضریب اصطکاک بسیار پایین، نچسب بودن آن، عایق بسیار خوب الکتریسیته آن، مقاوت در برابر نفوذ آب و رطوبت و اسید، حلال و انواع مواد شیمیایی و از همه مهمتر داشتن دامنه گسترده تحمل حرارتی از 200- درجه ساتتیگراد تا 280+ درجه سانتیگراد.
از آنجایی که این پلیمر بندرت توسط بدن انسان دفع میشود در پزشکی نیز کاربرد زیادی دارد و میتوانیم از آن در ساخت اعضای مصنوعی بدن انسان استفاده کنیم. پلی تترا فلورو اتیلن نام کامل شیمیایی ورق تفلون میباشد که در رنگ های مختلفی، عرضه میشود.
از آنجایی که چسابندن ورق تفلون به سطوح مختلف کار دشواری می باشد لذا برای حل کردن این مشکل با روش خاصی، سطح تفلون متخلل می شود و با استفاده از چسب های اپوکسی دو جزئی میتوانیم آن را به سطوح مختلفی بچسبانیم.
ورق تفلون دارای انواع خاصی از ورق می باشد که در ادامه درباره آنها صحبت خواهیم کرد. یکی از رایج ترین موارد استفاده این ورق در بحث صنایع ، صیقلی نمودن سطوح ابزارآلات صنعتی می باشد.
 
مزایا و معایب ورق تفلون
ورق تفلون خاصیت روانکاری و مقاومت شیمیایی بالایی دارد ، دارای دمای کاری گسترده ای است. خاصیت نچسب بودن و اصطکاک پایین از مزایای دیگر این ورق می باشد. این ورق، هیچ گونه حساسیتی به آب و رطوبت ندارد.
مقاومت در برابر اسید و باز، مقاومت دی الکتریک بالا و ضربه پذیری آن، از دیگر ویژگی های مثبت این ورق محسوب میشود.
یکی از معایب این ورق، این است که وزن مخصوص بالایی دارد و همین خاصیت باعث افزایش قیمت این پلیمر شده است. از معایب دیگر این ورق میتوان گفت که ورق تفلون استحکام مکانیکی پایینی دارد بطوریکه حتی در دماهای بالا، فرایند پذیری مشکلی دارد. نکته اینکه گازی که در اثر سوختن این ورق به وجود می آید در دماهای بالا دارای خاصیت سمی و بسیارخطرناکی می باشد.
 
کاربرد ورق تفلون
 
ورق تفلون از وسایل خانگی گرفته تا طیف گسترده ای از صنایع و حتی در سفینه های فضایی کاربرد دارد. در انواع صنایع از جمله پزشکی، صنایع هوایی و موشکی ، صنایع شیمیایی، صنایع نفتی و انواع صنایع دیگر کاربرد دارد. از این ورق در شیرآلات، قطعات پمپ ها، عایق سیم ها و انواع روکش های سطحی و …نیز استفاده می شود.
 
انواع ورق تفلون
 
ورق تفلون دارای انواعی از ورق می باشد که هر کدام ویژگی و کاربرد خاص خود را دارا می باشند. از جمله این ورق ها، ورق تفلون خالص می توان نام برد؛ این ورق رنگش بصورت طبیعی به رنگ سفید یخچالی میباشد.
این ورق گستره دمایی گسترده ای(260- تا 280+) را تحمل میکند و ضخامت آن تا 50 میلی متر هم میرسد. این ورق در بازار به دو صورت رول و شیت موجود است.
بیشترین کاربرد ورق تفلون خالص در صنایع برودتی است که در آنجا دارای بهترین عملکرد میباشد بطوریکه هیچ گونه شکستی را از خود نشان نمی دهد.
ویژگی مثبت دیگری که ورق تفلون خالص دارد این است که ضریب سایش بسیار پایینی در انواع دیگر ورق ها دارد و همین ویژگی باعث شده که در جاهایی استفاده شود که امکان روانکاری در آنجا وجود ندارد و یا اصلا امکان پذیر نیست.
 
دومین ورق تفلون، می توان به ورق تفلون کربن اشاره کرد. این ورق رنگش در بازار مشکی می باشد و نسبت به ورق تفلون خالص ویژگی های نسبتا بهتری دارد.
ورق تفلون کربن با کربن و گرافیت تقویت شده است. مزایایی که این ورق نسبت به تفلون خاص دارد این است که ورق تفلون کربن، مقاومت سایشی بهتری در سرعت های بالاتری دارد. و همچنین در هنگام فشار مقاومت حرارتی بالاتری را نسبت به تفلون خالص از خود نشان می دهد.
 
اما این ورق در مقایسه با ورق سفید تفلون قیمت بالاتری دارد و در مقابل اسید و باز و برخی از حلال ها مقاومت کمتری را نشان می دهد. از ورق تفلون کربن در ساخت انواع بوش ها، واشرهای تحت فشار و پیستون و غیره استفاده میشود. نوع دیگری از ورق تفلون، ورق تفلون گرافیت میباشد.
 
این ورق با اضافه کردن ترکیباتی مانند کرن و گرافیت به تفلون ساده به دست می آید. از این ورق در محیط های کاری که احتمال آن هست که فشار زیاد منجر به تغییر فرم شود استفاده میشود. همچنین این ورق بعلت دارا بودن تبادل حرارتی و الکتریکی بالا، مناسب برای قطعاتی هستند که در سرعت بالا کار می کنند.
 
ورق تفلون کربوگرافیت
 
در تولید باند الاستیک و بلبرینگهای سرعت بالا از این ورق استفاده می شود. نوع دیگری از ورق های تفلون، ورق تفلون کربوگرافیت است. کاربرد اصلی این ورق در ساخت کلیه قطعات صنایع پتروشیمی می باشد. از آنجایی که این ورق مقاومت حرارتی بالایی دارد در فیلترها و سایر قطعاتی که نیاز به تحمل حرارتی بالایی دارند استفاده میشود.
 
ورق تفلون گلاس و ورق تفلون برنز، از انواع دیگر ورق تفلون می باشند. ویژگی مهم ورق تفلون گلاس، مقاومت بسیار بالایش در برابر آب و فشار می باشد. از ورق برنز معمولا در سیستم های هیدرولیک استفاده میشود.
 
ورق تفلون یا پلی تترا فلوئورواتیلن از زنجیره اصلی کربن که به هر کربن آن دو اتم فلوئور متصل شده است تشکیل شده است.
 
این ورق اغلب بعنوان پوشش سطحی نچسب استفاده میشود. تفلون دارای ویژگی های مثبت فراوانی است از جمله این ویژگی ها این است که در برابر اشعه یو وی مقاومت بالایی دارد و به مرور زمان خاصیت خود را از دست نمی دهد. ورق تفلون در برابر رطوبت هوا هیچ گونه حساسیتی ندارد و دارای مقاومت الکتریکی بالایی میباشد. خاصیت نچسب بودن، مقاومت در برابر ضربه و اصطکاک پایین از دیگر ویژگی های این نوع ورق میباشد. با توجه به ویژگی های بالای این ورق، میتوان گفت که ورق تفلون دارای کاربردهای زیادی در صنایع مختلف میباشد. از جمله کاربردهای ورق تفلون عبارتست از، ساخت انواع قطعات صنایع پتروشیمی، انواع آب بندها، و سایر قطعاتی که نیاز به حرارت بالا دارند و غیره
 


:: برچسب‌ها: ورق تفلون ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1400 | نظرات ()