نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

از شرکتهایی که در چندسال اخیر توانسته طرفداران زیادی به خود جذب کند شرکت شیائومی است ، گوشی های این شرکت در ایران به خصوص در زمینه بازی طرفداران زیادی دارد ، با ما همراه باشید تا این شرکت را بررسی تخصصی کنیم

شرکت شیائومی

شیائومی یک شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. شیائومی از ابتدای انتشار اولین گوشی‌های هوشمند در ماه اوت ۲۰۱۱، Xiaomi سهم بزرگی از بازار را در چین به دست آورد و آن را به طیف وسیع تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد. بنیانگذار و مدیر عامل شرکت لی جون، بیست و سومین مرد ثروتمند چین بر طبق اعلام مجله فوربس است. این شرکت تاکنون بیش از ۳۰۰۰ کارمند، به‌طور عمده در چین، هند، سنگاپور، استخدام کرده و در حال گسترش به کشورهای دیگر مانند روسیه و اندونزی است. بهترین پک ها و رام های این گوشی ها را چین و هند دارا هستند

برند شیائومی در تولید گوشی های هوشمند با ارائه امکانات زیاد و قیمت مناسب توانسته در سال های اخیر مشتریان زیادی جذب خود کند. از محصولات موفق این شرکت می توان به redmi note 7 که در ژانویه سال 2019معرفی شدکه ازآن به عنوان پرفروش ترین گوشی سال 2019 یاد می شود.

این شرکت در اکتبر ۲۰۱۴ اقدام به راه‌اندازی فروشگاه اختصاصی اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید در گوشی‌های شیائومی نمود که توانست فقط ظرف چند ماه رقم دانلود بسیار بالایی را به خود اختصاص دهد. اپلیکیشن استور شیائومی که در حال حاضر تنها به کاربران چینی خدمات می‌دهد هم‌اکنون در هر روز به‌طور متوسط ۵۰ میلیون دانلود اپلیکیشن از آن صورت می‌پذیرد و آمارها نشان می‌دهد که در استور یاد شده تنها بیش از ۳۰۰۰ اپلیکیشن به صورت ویژه برای تبلت Mi Pad این کمپانی توسعه داده شده‌اند. در نوامبر ۲۰۱۴ شیائومی برای ۱۰ میلیاردمین دانلودی که از فروشگاه پیش تر اشاره شده صورت گرفت جشن ویژه‌ای را بر پا نمود. طبق آمار استخراج شده از زمان راه‌اندازی این فروشگاه توسعه دهندگان فعال در آن توانسته‌اند درآمدی۲میلیارد دلاری را به دست آورند.

شرکت شیائومی به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح گوشی هوشمند شناخته شد و در ابتدا با رشد سر سام‌آور خود بازار کشور مادرش یعنی چین را به کنترل محصولات خود درآورد و با گسترش در بازارهای کشورهایی مثل هند و مالزی پیشرفتش چند برابر شد. قبلاً تمرکز اصلی شیائومی بر ساخت گوشی‌های هوشمند با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا بود ولی خلاقیت شیائومی انتها نداشت و وارد سایر بازارهای کالای الکترونیک و گجت هوشمند شد، محصولاتی مثل پاور بانک شیائومی، تصفیه هوا شیائومی، ترازو شیائومی، تلویزیون شیائومی، انواع هدفون، هدست و هندزفری شیائومی، اسپیکر شیائومی، دوربین شیائومی، دستبند سلامتی شیائومی، لپ تاپ شیائومی، تبلت شیائومی و … همگی طیف کالایی شیائومی را شامل شدند. این کالاها محصول شرکتی است که در سال ۲۰۱۰ به عنوان یک استارت آپ کوچک که ابتدا هدفش طراحی گوشی هوشمند بسیار ارزان قیمت و فروش آن از طریق اینترنت بود وارد بازار شده‌اند و با اینکه بسیار دیر وارد بازار شد ولی در عمل نشان داد در چرخه رقابت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. نخستین گوشی شیائومی تقریباً هم‌زمان با آیفون ۴s وارد بازار شد و به طرز عجیبی فروش موفقی داشت و نشان داد همیشه اولین بودن شرط موفقیت نیست و برای موفق شدن دلایل دیگری لازم است. شیائومی دلیل موفقیت بزرگ شیائومی را در استراتژی هوشمندانه آن می‌توان دید، شیائومی فقط و فقط به اینترنت تکیه کرد و برای تبلیغات و برندسازی خود از بستر شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد، مورد بعد پشتیبانی قوی و سریع شیائومی بود که با برنامه‌ریزی و پلن تجاری به روز سبب شد شیائومی بسیار سریع و دقیق در میان قشر جوان کشور چین پذیرفته شود و خریداری گردد. کیفیت محصولات شیائومی نیز به قدری بالا است که آن را اپل چین یا اپل ۲ می‌شناسند. استراتژی بلند مدت شیائومی باعث شد در طی چند سال شیائومی در میان شرکت‌های برتر جهان دیده شود و طی آماری سهم شیائومی از بازار گوشی‌های هوشمند جهان در حدود ۵٫۸ درصد است و این عدد نشان دهنده این است که شیائومی در رتبه ۵ جهان قرار دارد، رتبه پنجم برای شرکتی که در طی پنج سال به آن رسیده‌است بسیار شگفت‌انگیز و جالب است. در حال حاضر شیائومی حرف اول را در بازار گوشی‌های هوشمند چین می‌زند و خود را از برندهای با سابقه و سرسختی مثل هواوی و لنوو بالاتر کشیده‌است. شیائومی همچنان در تلاش خواهد بود چرا کی در پی کمال است …

تعمیرات گوشی شیائومی

پس از خرید گوشی های شیائومی ممکن است با گذر زمان گوشی شما دچار مشکل شود ، تعمیرات گوشی شیائومی کار هرکسی نیست و افراد عادی نمیتوانند آن را انجام دهند و حتما باید توسط یک متخصصی شیائومی که بر این کار مهارت دارد انجام شود ، تعمییرات گوشی شیائومی خود را به ما بسپارید



:: برچسب‌ها: شرکت شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

اگر در صنعت سنگ بری اطلاعاتی را جمع آوری کرده باشید،میدانید که استان اصفهان قطب سنگبری های کشور می باشد. با وجود شهرک های صنعتی بسیار زیاد مانند:

  • شهرک صنعتی محمود آباد
  • شهرک صنعتی خمینی شهر
  • شهرک صنعتی نجف آباد
  • شهرک صنعتی دولت آباد
  • شهرک صنعتی رضوانشهر

و وجود دیگر شهرک های صنعتی کوچک در سراسر استان متوجه این موضوع خواهید شد.بزرگ ترین شهرک صنعتی کشور ،شهرک صنعتی محمود آباد می باشد.این شهرک با مساحت 700 هکتار دارای بیش از 750 واحد کارخانه و کارگاه سنگبری می باشد. کارخانه سنگبری یونیک نیز در این شهرک قرار گرفته است.   سنگ بری اصفهان  

کارخانه سنگبری یونیک:

در کارخانه سنگبری یونیک که در خیابان 46 شهرک صنعتی محمود آباد قرار گرفته است از سال 1398 با هدف ارائه بهترین سنگ های اسلب از هر نوعی فعالیت خود را آغاز کرده است. اکنون سوالاتی در مورد کارخانه سنگبری یونیک برای شما بوجود آمده است که:

    • سنگبری یونیک در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟
  • محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک کدام اند؟
  • کیفیت محصولات کارخانه به چه صورت می باشد؟
  • چگونه می توانید با واحد فروش ما ارتباط برقرار کنید؟
  • شرایط پشتیبانی مشتریان چگونه است؟
  • آیا کارخانه سنگبری یونیک صادرات را هم انجام می دهد؟

سنگبری یونیک در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟

همان طور که به شما گفتیم کارخانه سنگبری یونیک در زمینه تولید تایل و اسلب سنگ فعالیت گسترده ای دارد.   سنگبری اصفهان  

محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک کدام اند؟

یونیک انواع مختلفی از محصولات را برای ارائه به شما آماده کرده است. اما تعدادی از محصولات خود را از همان ابتدا در اختیار مشتریان خود قرار داده است.محصولات اصلی کارخانه را اکثرا سنگ های کریستال یا چینی و سنگ های مرمریت و تراونیکس تشکیل می دهند. تعدادی از این محصولات را به شما معرفی می کنیم:

محصولاتی که بالا نام برده شد محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک بودند. اما یک سری محصولات جدید وارد کارخانه شده اند که برای اولین بار سنگبری یونیک این سنگ ها را در کشور عرضه کرد. نام این سنگ ، سنگ کریستال تاسوس می باشد. که در مورد آن نیز مقاله ای نوشتیم. برای مطالعه بیشتر در مورد سنگ تاسوس روی آن کلیک کنید.  

کیفیت محصولات کارخانه سنگبری یونیک چگونه است؟

سابقه یونیک در زمینه سنگ بری و تعداد مشتریان بسیار زیاد در این مدت کم نشان می دهد که محصولات ما از کیفیت کافی برخوردار اند.اکنون می خواهیم شما را به بهترین کارخانه سنگبری اصفهان دعوت کنیم و به صورت مختصر برای شما توضیحاتی را ارائه کنیم.

  1. کوپ سنگ را در دستگاه ارّه سالنی قرار می دهیم.پس از چند دقیقه به پلاک های سنگ تبدیل میگردد.
  2. پس از آن توری و اپوکسی را به سنگ اضافه می کنیم.( دقت داشته باشید که در این مرحله کیفیت سنگ شما مشخص می شود.که کارخانه سنگبری یونیک همیشه از بهترین مواد برای سنگ های اسلب خود استفاده می کند. که این موجب میگردد تا بهترین سنگ را به مشتریان خود ارائه دهیم.)
  3. پس از آن که توری و اپوکسی اضافه شد، پلاک ها برای خشک شدن به انبار می روند.
  4. پس از خشک شدن پلاک ها در انبار به وسیله جرثقیل سالنی به دستگاه ساب سنگ فرستاده می شوند.
  5. بعد از ساب و صیقل در دستگاه ساب می توانیم آن ها را برای عموم در نمایشگاه واقع شده در قسمتی از کارخانه به نمایش بگذاریم.

برای توضیحات بیشتر می توانید به مقاله کارخانه سنگبری یونیک مراجعه کنید.   سنگبری اصفهان  

چگونه می توانید با واحد فروش ما ارتباط برقرار کنید؟

در کارخانه سنگبری یونیک شما به دو صورت حضوری و غیر حضوری می توانید خرید کنید.

  1. خرید حضوری

در این روش شما به کارخانه سنگبری یونیک تشریف می آورید و انواع سنگ ها را در سالن نمایش می بینید. پس از انتخاب سنگ و مشخص کردن متراژ مورد نیاز خود به دفتر کارخانه می روید تا قرارداد خود را امضا کنید.

  1. خرید تلفنی و غیر حضوری:

شما به صفحه قیمت سنگ می روید و در آن جا از آخرین محصولات موجود در سنگبری یونیک مطلع می شوید. بعد از انتخاب سنگ خود در صفحه قیمت سنگ با شماره مشاورین ما تماس بگیرید.سپس مقدار سنگ را مشخص کنید. مشاورین ما نیز در انتخاب سنگ مورد نظر شما میتوانند به شما کمک کنند. پس از آن قرارداد را برای شما تنظیم می کنند.  

شرایط پشتیبانی از مشتریان چگونه است؟

اگر در اثر حمل و نقل سنگ ها دچار شکستگی یا ترک شوند کارخانه این سنگ ها را برای شما عوض خواهد کرد. یا اگر بخواهید قبل از آن که سنگ توسط کارخانه ارسال شود نوع آن را عوض کنید، این کار را برای شما انجام می دهیم.

*برای اطلاعات بیش تر در این زمینه با پشتیبانی تماس بگیرید.*

 

آیا کارخانه سنگبری یونیک در زمینه صادرات نیز فعال می باشد؟

بله. ما از ابتدای فعالیت کارخانه سنگبری یونیک مانند تعدادی از کارخانه های سنگبری اصفهان فعالیت خود را در زمینه صادرات آغاز کردیم. در حال حاضر سنگ های خود را به کشورهای حوضه خلیج فارس، اروپا و حتی آمریکای شمالی و جنوبی ارسال می کنیم.

سخن پایانی:

اگر به دنبال بهترین ها هستید، به شما توصیه میکنیم که به سایت سنگبری یونیک نگاهی بیندازید. ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. در آن جا اخبار جدید سایت سنگبری یونیک را به شما ارائه می دهیم.



:: برچسب‌ها: سنگبری اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

Digital marketing is advertising delivered through digital channels such as the radio, tv, social media, mobile applications, email, web applications, search engines, websites, or any new digital channel. Basically, digital marketing is any form of marketing products or services that involves electronic devices, which is the reason it has been around for decades. It can be done online and offline, and in fact, both kinds are important for a well-rounded digital marketing strategy.

As technology has evolved, the use of one over the other has also evolved. On the one hand, you still need to have a website, another one for an email, a social media page, and a podcast or video every now and then. On the other hand, more companies are moving towards an e-commerce website. It is not just a matter of adding a few more pages onto your website. A website is where you present a list of products or services, while an e-commerce website gives you a space for business owners to create an online store with some of their retail goods. Unfortunately, there are some common mistakes that can ruin your digital marketing strategy. Let’s see what these are. Out of all the channels you can use for your digital marketing strategy, why does your radio or tv advertising still reign supreme over everything else? Yes, you can still use radio or tv commercials. But what are you telling businesses who run their own online businesses? It’s high time you upgrade your strategy and rethink that old radio ad that keeps winning the bets to get those results. In today’s digital world, nothing comes without a price tag. You have to find out what that price tag is and what you get for your dollar. If you stay stuck on that radio commercial, you are going to waste a ton of money on that ad that was never going to get you that sales result. For example, let’s say you are a small business that wants to get on the radio in your area. Your thought process would be: If you kept on doing these steps, you’ll never get buy-in because your sales goal is too low or you could never convert enough traffic to your promotion. If you found yourself stuck with this dilemma, your first step would be to reach out to radio stations or tv stations that play the type of ads you’re looking for. Once you get these results, you can incorporate that into your next million-dollar digital marketing strategy. What about social media? Maybe one of your favorite celebrities and brands uses social media pages such as Instagram or Twitter. In fact, we stopped focusing on social media for a bit there. But what you should do and look out for is that your posts are liked or commented on by the relevant audience. Something as simple as that is worth a million dollars in laser-targeted marketing. It’s time to face reality. There is a limit to digital marketing.

Online It is estimated that online advertising accounts for 58% of the market share in 2020. According to a study conducted by BottoICON International, 63% of millennials declared themselves to be actively engaged online, while 77% of Gen Z-ers viewed their digital marketing activities as critical to successful marketing — basically, it has become an essential marketing activity. This means that more and more people tend to spend more of their time communicating online, hence, a digital marketing strategy with various online channels is essential for trading success. On the other hand, I get more and more questions regarding social media marketing — specifically Facebook Ads. My personal opinion is that these days, not everyone knows what it means to use social media. Basically, social media is now a tool for marketing and community building to be more clear. It is estimated that social media accounts for around 33% of total digital marketing in the US. However, that is not the whole story. Data from Google reveals that 47% of digital marketers use Facebook ads to reach, connect, and retain customers online. A lot of writers like to use Twitter — sometimes for good and other times for bad. However, 18% of marketers segmented by social media use reported that the usage of Twitter significantly reduced over the past year — this means that it is well worth paying more attention to the social media marketing strategy, if you’re not doing it already. People also use Instagram and Facebook Groups for marketing purposes — and marketers have never been more excited about using these digital platforms. Furthermore, Instagram recently launched a new Facebook Ads integration, meaning marketers can also run Facebook ads through Instagram. On the other hand, you might notice that online communication tends to be a lengthy process sometimes. This could be because platforms like Instagram and Facebook present different levels of engagement, which is decided by different factors. Creating a valuable digital marketing strategy is probably the most daunting task for a lot of marketers and business owners. Currently, a lot of steps and costs need to be taken into account before you can start planning and creating a successful strategy, especially in the beginning, when you lack the right experience, tools, and investment points. Nonetheless, a well-thought-out strategy and a whole portfolio of marketing assets and marketing activities are a guaranteed recipe for a successful campaign. If you have dealt with any aspect of marketing in the past, it would be a virtual dream.

Over the years, online marketing has changed a lot, from the context it was used to target towards, the tools available, how it was delivered, and how it evolved. Let’s review the various aspects of digital marketing that affect its success today. Starting out, the Internet has revolutionized human society— it has all kinds of opportunities and possibilities available to all of us. While the bigger problem plaguing this platform was the lack of privacy and security in the beginning, the people quickly realized the possibilities it brought. As a result, people began to utilize these networks as a new form of marketing, which continues to progress each and every year. Of course, home computers are still contributing to the overall decline of the print media campaign, but technology has allowed the world to be entertained and educated at the same time. Living in a digital world, everyone has immediate access to the latest and the best content, products, and technologies. As many of us can freely publish and share our work now, it begs the question: What ever happened to the idea of a “pay-per-click” advertisement? The main reason a traditional pay-per-click advertisements never took over the digital space is because of… They attract far too much competition that outmatches the pay-per-click service. As a result, when people get frustrated by being bombarded with digital ads in search engines, it leads them to switch over from the digital advertising campaign to a traditional one. In other words, when the results are not in that desired direction, people tend to switch from paying per click to selling ads. But it’s not just difficult to get results with old pay-per-click approaches, it’s also much more nefarious to sell clicks. As certain types of online advertisements got scrutinized by our respective regulatory bodies, marketers started to reinvent themselves as conversion advertising providers. Converting subscribers from one brand to another form of advertisement is the silver bullet many marketers speculate they need. Conversion advertising thrives on the principle of humans make purchase decisions based on what products are attractive and persuasive, thereby, convincing them to decide to part with their money. Unfortunately, the rules for setting up a conversion-based advertising campaign are strict in the sense that it’s specific to every product and brand. But the biggest reason why marketers blame conversion ads for their demise is that it’s not profitable for them anymore.

 



:: برچسب‌ها: What is digital marketing ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

اگر به دنبال بهترین اسپیکر های بلوتوثی در سال ۲۰۲۱ هستید این مطلب را تا انتها دنبال کیند. یکی از ابزارهای بسیار محبوب، اسپیکر بلوتوثی است که به عنوان رایج ترین سیستم پخش صوتی بدون سیم شناخته می‌شود. به لطف وجود فناوری‌ های جدید در سیستم بلوتوث و اتصال نقطه به نقطه، مدیریت و کنترل یک بلندگوی بی سیم کار بسیار ساده است و می‌تواند به عنوان یک ابزار لذت بخش برای شما عمل کند. همچنین به لطف پیشرفت‌های جدید در حوزه تولید محصولاتی صوتی می‌توانید صدای بسیار با کیفیتی را دریافت کنید و از اجرا و پخش موسیقی خود در مراسم یا مناسبت‌های خاص یا حتی در هنگام نیاز به استراحت لذت ببرید.

اما بلوتوث تنها سیستم صوتی بی سیم موجود در دنیا نیست و امروزه با استفاده از فناوری وای فای سیستم‌های صوتی بسیار پیشرفته تری طراحی شده اند که استانداردهایی چون Apple Airplay و Chromecast را به همراه یک سیستم عامل اختصاصی در اختیار کاربران می‌گذارند، به همین دلیل انتخاب یک اسپیکر بی سیم می‌تواند بسیار سخت باشد.

معیارهای انتخاب یک اسپیکر بلوتوثی

تنوع محصولات‌‌ این حوزه، هر روز در حال افزایش است و بسیاری از شرکت‌ های بزرگ دنیا مانند بیتس در حال طراحی و تولید انواع اسپیکرها هستند. اما برای خرید بهترین اسپیکر های بلوتوثی شما باید ابتدا به میزان بودجه‌‌ای که در نظر دارید و همچنین قابلیت‌ هایی که نیاز دارید توجه کنید، در‌‌ این مقاله دانوتک سعی کرده است تا با ارائه تمام ویژگی‌های مهم را در خرید بهترین اسپیکر های بلوتوثی همراهی کند.

پخش صدا در تمام اتاق ها

بسیاری از افراد دوست دارند، در تمام اتاق‌های خود یک صدای کاملا یکسان را دریافت کنند و با رفت و آمد در محیط خانه، به آسانی بتوانند از موسیقی خود لذت ببرند، به همین دلیل‌‌ این افراد نیازمند استفاده از اسپیکر های چند اتاقه هستند تا با قابلیت سینک خودکار، امکان اتصال و پخش صدا در تمام اتاق ها وجود داشته باشد. بلندگو های محبوبی چون Sonos با داشتن قابلیت Ikea Symfonisk و وجود یک نرم افزار داخلی‌‌این امکان را برای کاربران فراهم کرده‌اند تا با داشتن یک ارتباط هوشمند، بتوانند در هر اتاقی که یک فرد حضور دارد، بهترین صدا را پخش کنند.

بلندگوی قابل حمل بی سیم

اگر به بهترین اسپیکر بلوتوثی در فضای باز هستید یا میخواهید همیشه یک اسپیکر مناسب را همراه خود داشته باشید، باید از مدل‌ های قابل حمل استفاده کنید. اسپیکر های بلوتوثی قابل حمل باید کوچک و سبک باشند و در عین حال با داشتن باتری و صدای مناسب بتوانند به خوبی کار کنند. شرکت JBL یکی از بزرگترین تولید کننده‌ های لوازم صوتی در‌‌ این حوزه می‌باشد و با تولید محصولات باکیفیت خود، توانسته نیاز بسیاری از کاربران خود را رفع کند.

دوام و طراحی مقاوم اسپیکرها

یکی از معیارهای اصلی خرید بهترین اسپیکر های بلوتوثی، مقاومت‌‌ این محصولات در برابر ضربه و جابه‌جایی است. به دلیل قابل حمل بودن، احتمال استفاده از‌‌ این محصولات در محیط‌های خارجی نیز وجود دارد، به عنوان مثال اگر به کوهپیمایی، می‌روید، خرید یک اسپیکر مناسب و مقاوم می‌تواند در صورت بروز مشکل نیز از بخش اصلی اسپیکر بلوتوثی شما محافظت کند. در‌‌ این زمینه گواهینامه ها و استاندارد هایی چون IPX برای مقاومت در برابر رطوبت و یک رتبه بندی به نام IP در نظر گرفته شده است که بهترین محصولات‌‌ این حوزه را به صورت یک لیست نشان می‌دهد.

اسپیکرهای هوشمند

امروزه با وجود هوش مصنوعی و رابط‌ های کاربری جدید، محصولاتی به نام دستیار صوتی نیز در بازار وجود دارد.‌‌این محصولات که شرکت‌ های پیشرویی چون گوگل و آمازون در آن بسیار زبان‌زد هستند، می‌توانند در کنار پخش فایل‌ های صوتی، با دسترسی به‌‌اینترنت برخی از ویژگی‌ های دیگر را نیز در اختیار شما قرار دهند. به انواع مثال شما میتوانید با‌‌این دستیار های صوتی صحبت کنید و وضعیت آب و هوا، درخواست خرید پیتزا یا بررسی وضعیت واحدهای مختلف و حتی ترجمه زبان را نیز از آن‌ها دریافت کنید.‌‌این بلندگو ها در کنار فناوری بلوتوث، دارای فناوری وای‌فای نیز هستند و می‌توانند به صورت مستقیم به‌‌ اینترنت متصل شوند.

بهترین اسپیکر های بلوتوث سال ۲۰۲۱

برای انتخاب یک اسپیکر مناسب، باید معیارهای زیادی را در نظر بگیرید. در‌‌این بخش از مقاله، قرار است بهترین اسپیکر‌ های بلوتوث موجود در بازار به شما معرفی کنیم.

۱) اسپیکر UE Boom 3 – مقرون به صرفه و حرفه‌‌ای

اسپیکر Ultimate Ears Boom 3 با داشتن ابعاد کوچک، بازهم در بسیاری از بررسی‌های انجام شده توانسته امتیاز 9 از 10 را در بهترین اسپیکر های بلوتوثی دریافت کند.‌‌ این اسپیکر قابل و بسیار زیبا، با داشتن شارژ‌دهی بسیار مناسب و کیفیت صدای خارق العاده به عنوان یکی از بهترین اسپیکرهای موجود در دنیا شناخته میشود.‌‌این محصول از یک سطح ضد آب بهره می‌برد و می‌تواند تا بیش از 15 ساعت به صورت مداوم و با صدای متوسط، اقدام به پخش موسیقی کند.

۲) اسپیکر Tribit StormBox – ساده و حرفه‌‌ای

شاید تاکنون در مورد محصولات شرکت Tribit در حوزه اسپیکر های بی سیم چیزی نشنیده باشید، اما‌‌ این شرکت به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان اسپیکر های بی سیم شناخته می‌شود. محصول جدید‌‌ این شرکت با نام StormBox یک اسپیکر قابل حمل بسیار زیبا و باکیفیت است که با داشتن سیستم صوتی 7‌‌اینچی خود، می‌تواند یک صدای کاملا یک دست و حرف‌ های را تولید کند. بر روی بدنه‌‌این محصول یک دکمه برای افزایش بیس دستگاه تعبیه شده است که می‌تواند جذابیت پخش صدا را چند برابر کند.‌‌این اسپیکر دارای گواهینامه IPX7 است و می‌تواند به صورت مداوم تا 20 ساعت اقدام به پخش موسیقی نماید.

۳) اسپیکر رومیزی Denon Envaya

اگر به دنبال بهترین اسپیکر های بلوتوثی برای پخش موسیقی‌های بی کلام هستید و دوست دارید که اسپیکر شما بدون تغییر در صدای موسیقی آن را پخش کند، اسپیکرهای 8‌‌اینچی Envaya می‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.‌‌این محصول با داشتن سیستم تقویت صدای داخلی و دامنه پخش مناسب، یک صدای گرم و بسیار مناسب را برای شما پدید آورد.‌‌این محصول می‌تواند بین 10 الی 12 ساعت به صورت مداوم اقدام به پخش موسیقی نماید و امکان جفت سازی ساده بین مدل‌های مختلف Envaya نیز وجود دارد. در بخش کناری‌‌ این محصول نیز بدنه پلاستیکی بسیار مقاومی‌ قرار گرفته است که‌‌این محصول را در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم می‌کند.

۴) اسپیکر مناسب خانه Sonos Move

اگر خیلی اهل حمل و نقل اسپیکر خود نیستند و صرفا دوست دارید که یک اسپیکر بلوتوثی مناسب برای محیط خانه خود خریداری کنید، می‌توانید از مدل جدید برند Sonos استفاده کنید.‌‌این بلندگوها تقریبا با انواع پورت ها مانند، یو اس بی، وای فای و بلوتوث می‌توانند موسیقی را پخش کنند و حتی توانایی اتصال به دستیارهای صوتی مانند Google Assistant یا Alexa را نیز دارند.‌‌این محصول می‌تواند 11 ساعت به صورت مداوم و با صدای بلند به پخش موسیقی بپردازد.

۵) اسپیکر UE Wonderboom 2 – مخصوص محیط‌ های مرطوب

اگر زیاد استخر یا محیط‌ های مثل دریا می‌روید، باید یک اسپیکر بسیار مقاوم در برابر رطوبت و آب را در اختیار داشته باشد. Ultimate Ears Wonderboom یک محصول خارق العاده در‌‌این زمینه است و در سال 2017 نیز برنده جایزه WIRED Gear of Year شده است.‌‌این محصول در نسخه دوم خود بسیار قوی تر شده و با وجود فناوری IP67 می‌تواند در برابر نفوذ آب و گرد و غبار نیز مصون باشد. از طرفی‌‌ این اسپیکر توانایی پخش بیش از 13 ساعت موسیقی را دارا است.

۶) اسپیکر زیبای Anker Soundcore Flare

اگر به دنبال بهترین اسپیکر های بلوتوثی و در عین حال ارزان و زیبا هستید، می‌توانید از محصولات شرکت انکر استفاده کنید. نسخه جدید اسپیکر بلوتوثی‌‌ این شرکت به عنوان یکی از بهترین اسپیکر های بلوتوثی سال 2021 شناخته میشود.‌‌این محصول حالت استوانه‌‌ای دارد و می‌تواند به صورت 360 درجه صدا را پخش کند. از طرفی نیز با وجود تنظیمات اکولایزر، امکان تغییر حالت‌ های صدا نیز در آن وجود دارد.‌‌این محصول در کنار طراحی و امکانات خود، دارای یک نورپردازی بسیار خارق العاده‌‌ای نیز است و در بخش بالایی خود از فناوری RGB استفاده می‌کند.

سخن پایانی

خرید یک اسپیکر مناسب به صورت مستقیم به بودجه و نیازها شما بستگی دارد.‌‌اینکه شما برای چه بخشی از زندگی خود می‌خواهید یک اسپیکر بلوتوثی تهیه کنید، می‌تواند سبب تغییر خرید شما شود. بهتر است برای خرید بهترین اسپیکر های بلوتوثی، از برندهای اورجینال‌‌ این حوزه استفاده کنید، زیرا‌‌ این محصولات مصرف برق بسیار بهینه تری دارند و در کنار آن کیفیت ساخت و صدای مناسب را نیز برای شما به ارمغان خواهند آورد.



:: برچسب‌ها: بهترین اسپیکر های بلوتوثی ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری
خرید و فروش ضایعات امروزه به صنعت بزرگی با سودهای چندصد میلیونی بدل شده است که افراد زیادی را به سمت و سوی خود کشانده است. ضایعات آنلاین با ایجاد بستری برای درج آگهی های رایگان خرید و فروش ضایعات، این ضایعات را با قیمتی منصفانه و از سرتاسر ایران در اختیارتان قرار می دهد. به دلیل ارزش بالای این ضایعات فلزی و غیرفلزی و بازار رقابتی این صنعت می بایست قبل از ورود به آن از پیچ و خم و البته سودی که این راه برای تان به همراه دارد آگاه شوید. بنابراین اگر قصد خرید و فروش ضایعات را دارید در این مقاله همراه ماه باشید.   ضایعات آنلاین بورس خرید و فروش ضایعات فلزی و غیرفلزی در این مطلب درباره‌ی
  1. ضایعات فلزی
  2. ضایعات غیرفلزی
  3. بازیافت ضایعات فلزی
  4. بازیافت ضایعات غیرفلزی
  5. خرید و فروش ضایعات کاری سودآور با ریسکی کمتر
  6. ضایعات آنلاین

می خوانیم.

ضایعات فلزی

ضایعات این دسته همگی محصولات فلزی هستند که عمر مفیدشان تمام شده و یا محصولات فلزی غیراستانداری هستند که در کارخانه ها این قطعات را کنار می گذارند. ضایعات فلزی ارزشمندی که در بازار معامله ی آن ها مرسوم است شامل:

  • خرید ضایعات آهن
  • ضایعات چدن
  • ضایعات مس
  • ضایعات آلومینیوم
  • ضایعات روی
  • ضایعات فولاد
  • ضایعات قطعات موبایل
  • ضایعات تنگستن
  • ضایعات سرب

ضایعات غیرفلزی

خرید و فروش ضایعات غیرفلزی که به طور معمول صورت می گیرد را می توان محدود به قطعات زیر کرد:

  • ضایعات پلاستیکی
  • ضایعات لاستیک
  • ضایعات پلی استر
  • نان خشک
  • خرده شیشه
  • کاغذ و کارتن
  • و...

ضایعات غیرفلزی

بازیافت ضایعات فلزی

پس از جمع‌آوری ضایعات از مکان های معتبر خرید و فروش ضایعات، این محصولات را به کارخانه های بازیافت فرستاده و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مخصوص بازیافت می شود. به طور معمول ضایعات فلزی را پس از تفکیک، خرد کرده و در کوره ی مخصوص به همان فلز ریخته و ذوب می کنند. از این پس مراحل تصفیه ی این فلزات را بسته به نوع آن فلز انجام می دهند. بازیافت فلزات در بسیاری از کشورهای دنیا از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که می توان با صرف هزینه و انرژی کمتری به نسبت استخراج، فلزی با خواص فلز استخراج شده به دست آورد. بازیافت ضایعات فلزی در کشورمان، ایران نیز از توجه بالایی برخوردار است و با توجه به سود چندصد میلیونی که این کار دارد، چشم انداز روشنی برای آن تصور می شود.

بازیافت ضایعات غیرفلزی

بر خلاف ضایعات غیرفلزی، این بخش آن گونه که باید به آن توجه نمی شود. با این وجود بازیافت و خرید و فروش ضایعات غیرفلزی علاوه بر حفظ محیط زیست، پاک سازی محیط شهری از زباله و اشتغال زایی از سود خوبی برخوردار است. قیمت اکثر این قطعات بر اساس وزن محاسبه می شوند و با توجه به ساخت، تولید و مصرف روزافزون محصولات غیرفلزی، می توان ضایعات غیرفلزی با وزن بالا یافت و از این راه سود زیادی به دست آورد.

خرید و فروش ضایعات کاری سودآور با ریسکی کمتر

می توان گفت که بهتر است قبل از ورود به بازار بازیافت، خرید و فروش ضایعات را انجام دهید، تا توانایی خود را در این کار محک بزنید. اغلب افراد در شروع کار در ضایعات با مشکل خرید ضایعات روبرو هستند. این ضایعات را باید بتوان از جایی مطمئن و البته با سود خوب خریداری کرد. بد نیست که با مراجعه به کارخانه ها و یا ضایعاتی هایی که خرید ضایعات انجام می دهند از بازار هر محصول و نیاز هر کدام مطلع شوید. پس از آن که از قیمت، نیاز و توانایی خرید و فروش ضایعات مورد نظرتان آگاه شدید زمان خرید تجهیزات و ماشین آلات مربوط به ضایعات تان است. مثلاً دستگاه پرس یکی از نیازهای اولیه ی این شغل است که می بایست آن را تهیه کنید. انبار کردن این قطعات نیز مشکلی است که باید آن را در نظر بگیرید. مکان انبار باید خارج از شهر باشد. پس از آن باید به فکر فروش ضایعات به کارخانه های مربوطه باشید.   ضایعات آنلاین خرید و فروش ضایعات فلزی و غیرفلزی

ضایعات آنلاین

یکی از بهترین راه ها برای تبادل ضایعات استفاده از سایت هایی است که با ثبت آگهی و اعلام قیمت های استثنایی، بازار رقابتی داغی را در این عرصه ایجاد کرده اند. با این روش علاوه بر آن که کارتان با سرعت بیشتری انجام می شود، می توانید محصولی با قیمت مناسب تهیه کنید. حمل و نقل ضایعات نیز راحت تر صورت می گیرد و همچنین از قیمت های ضایعات نیز مطلع می شوید. ضایعات آنلاین با ایجاد چنین فضایی و با درج آگهی های رایگان خرید و فروش ضایعات پلی است میان بهترین خریدار و فروشنده ی این ضایعات. خرید و فروش ضایعات شغلی است با بازار رقابتی تنگاتنگ اما اگر بتوانید در این حیطه خود را نشان دهید سود بسیار خوبی کسب می کنید. بسیاری از کارخانه داران و غول های مربوط به صنعت بازیافت کار خود را با خرید ضایعات نان خشک و پلاستیک شروع کرده اند اما امروز سودهای چندصد میلیونی در ماه بخش کمی از درآمد این افراد است. برای درج آگهی های رایگان خرید و فروش خود به ضایعات آنلاین مراجعه نمایید. ضمناً صفحه ی اینستاگرام ضایعات آنلاین با بروزترین اخبار حوزه ی ضایعات فلزی و غیرفلزی در خدمت شما عزیزان است.



:: برچسب‌ها: فروش ضایعات ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

همانطور که میدانید استان اصفهان یکی از قطب های حال حاضر سنگبری در کشور می باشد. در شهرک صنعتی محمود آباد که بزرگترین شهرک صنعتی این استان می باشد حدوداً ۷۵۰ واحد سنگبری وجود دارد. اما این سنگ بری ها احتیاج به لوازم جهت فراوری و تهیه انواع تایل و اسلب دارند.ما در کارخانه سایش سنگ به صورت کامل از کلیه لوازم و دستگاه های سنگ بری در اختیار شما قرار می دهیم. این لوازم عبارتند از:

  • آمین
  • رزین و اپوکسی
  • لقمه سنگ ساب ها در انواع مختلف
  • آروزیل

و دیگر محصولات لازم در صنایع سنگبری که در مقالات قبلی به آن ها اشاره کردیم. با توجه به تراکم سنگبریها در این شهرک، ما و همکاران ما در کارخانه سایش سنگ می توانیم کلیه این سنگ بری ها و علاوه بر آن ها دیگر سنگ بری ها در سراسر کشور را تامین کنیم. تا در جهت توسعه صنعت سنگ بری سریع تر گام برداریم.ما در ادامه می خواهیم به یک سری از سوالات شما درباره کارخانه و فروشگاه سایش سنگ پاسخ دهیم.این سوالات عبارت اند از:

  • هدف از ایجاد کارخانه سایش سنگ چه بود؟
  • چه محصولاتی در این فروشگاه وجود دارند؟

هدف از ایجاد کارخانه سایش سنگ چه بود؟

قبل از آن که جواب سوال شما را بدهیم، به تاریخچه کارخانه خواهیم پرداخت. کارخانه سایش سنگ از سال 1392 کار خود را شروع کرده است. در زمینه ارائه لوازم مصرفی سنگ بری ها نیز جزء با سابقه ترین ها و با تجربه ترین هاست. هدف از ایجاد این کارخانه ارائه قطعات و لوازم مورد استفاده در سنگ بری ها برای فراوری سنگ ها در انواع مختلف می باشد.  

چه محصولاتی در کارخانه سایش سنگ وجود دارند؟

کارخانه ما با نام سایش سنگ در زمینه ارائه محصولات با کیفیت به مشتری سابقه درخشانی دارد.اکنون میخواهیم این محصولات را با هم بررسی کنیم.

  • لقمه سنگ ساب ها

اصلی ترین محصول کارخانه سایش سنگ لقمه سنگ ها می باشند. در زمینه لقمه سنگ ساب ها ، فروشگاه سایش سنگ خدمات گسترده ای را ارائه می دهد. تنوع لقمه سنگ ساب ها در این کارخانه بسیار زیاد می باشد. به طوری که با هر قیمت و هر درجه کیفیتی که بخواهید به شما این محصولات را ارائه میکنیم.ما در حال حاضر 3 برند لقمه سنگ ساب را در این کارخانه در اختیار داریم.این سه برند عبارت اند از:

البته لازم به ذکر است که یک نوع لقمه سنگ ساب گرانیتی نیز در ماه آینده پس از انجام آزمایشات لازم بر روی آن به شما معرفی خواهیم کرد.

  • ماستیک ها:

پس از سنگ ساب ها به سراغ ماستیک ها می رویم که دومین محصول محبوب کارخانه سایش سنگ پس از سنگ ساب ها می باشند. در زمینه ماستیک ها نیز کارخانه ما فعال می باشد. ماستیک های تولیدی کارخانه ما بسیار با کیفت و با دوام می باشند. به گونه ای که :

  • تغییر رنگ نمی دهند
  • چسبندگی بسیار بالایی دارند
  • دوام و عمر طولانی دارند

برند های ماستیک موجود را در طی چند روز آینده به شما معرفی خواهیم کرد.  

  • اروزیل ها:

در کارخانه سایش سنگ اروزیل های بسیار با کیفیت موجود هستند. اروزیل ها در انواع و برند های مختلفی به مشتریان گرامی ارائه می گردد.

سایر محصولات

در کارخانه ما محصولات دیگری مانند:

  • کربنات
  • استایرن
  • آمین ها

نیز به شما ارائه می گردد.در مورد هر یک در بخش مقالات توضیحات بسیاری را به شما ارائه کردیم.  

نحوه ارائه خدمات:

در کارخانه سایش سنگ مهم ترین بخش نحوه ارائه خدمات به مشتری های ما می باشد. ما به دو صورت نقدی و اقساطی با مشتریان گرامی توافق می کنیم. اما در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش با توجه به محصول خریداری شده مدتی برای آن تایین می شود. اگر طی این مدت برای محصول خریداری شده اتفاقی بیافتد مشاورین کارخانه ما شما را راهنمایی می کند.

چگونه می توانید محصولات موجود را از کارخانه سایش سنگ تهیه کنید؟

شما می توانید با استفاده از دو روش زیر اقدام به خرید محصولات ما از سایت سایش سنگ کنید:

  1. شما می توانید با افزودن این محصول به سبد خرید و تعیین مقدار مورد نیاز خود محصول را به صورت کاملا الکترونیکی و غیر حضوری فقط با چند کلیک، خریداری کنید.
  2. روش دوم این است که شما می توانید با شماره های تلفن داده شده در بخش بالایی سایت تماس بگیرید و این محصول را تهیه نمایید.

 

سخن پایانی:

در این مقاله سعی کردیم شما را با محصولات و نحوه خرید از فروشگاه و وبسایت خودمان آشنا کنیم. در مقالات بعدی به صورت تخصصی تر به هر کدام می پردازیم. تا شما با ابزار آلات سنگ بری آشنا شوید. برای راهنمایی و مشاوره با مشاورین و متخصصین ما در کارخانه تماس بگیرید. همچنین ما را در اینستاگرام دنبال کنید تا از آخرین اخبار سایت مطلع شوید.



:: برچسب‌ها: ساب سنگ ماستیک سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

Digital marketing is basically the aspect of promotion that uses modern digital technology like mobile phones, desktop computers and other modern digital media and networks like the World Wide Web and email. The key objective of this form of promotion is to create awareness about your brand or product. It allows you to reach the masses and make them aware of your offerings. It allows you to create a buzz about your brand or product and use the social media to generate traffic and visibility for your brand. With this form of promotion, you are able to increase the effectiveness of your advertising budget. This means that you can be sure that your marketing spend will yield fruitful results in the long run. Fastseo is a digital marketing company which offers various digital marketing services such as Web design, SEO, PPC, Social media management.

However, you must have a clear understanding about what digital marketing entails in order to have an effective campaign. It usually includes the following elements - Digital user journey, Digital product or service, Online advertising, Search engine optimization and Social media. All these contribute to help you drive quality traffic to your site or channel. When a visitor navigates through these channels, they should be able to have an easy time finding your brand or product. If it's difficult to find your brand or product they won't spend any time on your page.

Digital marketing helps you to achieve a two-way digital connection with your audience. You can use search engine optimization (SEO) along with social media to improve your position on the SERPs. These two digital marketing campaigns complement each other and work hand in hand to help your website rank well.

This form of promotion needs careful planning as it can really cost you money if you are not careful. You have to have a clear understanding about the objective of your digital marketing campaign. Why do you need to reach the masses? What type of content will you offer to guide them to buy your products or joining your subscriber list? These are all important questions that you must answer before you embark on an inbound marketing campaign. A successful campaign is one that is directed at a select audience and reaches out to those people who are most likely to convert into paying customers. If you need digital marketing services in Europe go to this page.

Creative digital marketing ideas can also be implemented as part of a paid advertising campaign if you already have an established brand online. This gives you more control over where your ads go and how you design them. In the past, when brands used pay per click, they would buy targeted ads based on keywords to help them generate traffic. But there are now many creative tools available for creatives to create their own campaigns using different channels and methods.

The most important thing is that your creative digital marketing campaign must reach out to your audience. It has to be relevant to your business and relevant to the message that you want to deliver. Creativity is always the key. If you want to increase your website traffic then the most important thing is to find a way to connect with your consumers or potential consumers.

The rise of search engine optimization has also meant that digital advertising platforms have become more important than ever. One of the most important things when it comes to search engine optimization is relevancy. If you want to increase your chances of ranking high on the search engines you need to make sure that your digital marketing strategies are relevant to the offerings that you are offering to your customers.

As you can see, short-term digital marketing strategies are not just for big brand names. Smaller companies or even individual digital marketers can use these marketing tools to get their business out to the public. They can do this by targeting small demographics with effective short-term digital marketing materials. If you can make this type of impact for your company, then you will increase the chances of gaining long-term success with your business.



:: برچسب‌ها: How Does Short Term Digital Marketing Work? ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

فیلم و دانلود فیلم یکی از پر مخاطبترین جستوجوهای موتورهای سرچ را به خود اختصاص داده است در این عرصه سایت های زیادی فعالیت می کنند و فیلم های جدید را منتشر می کنند ما قصد داریم در ادامه یکی از فیلم های پرطرفدار سال 2021 را مورد بررسی قرار دهیم و یکی از بهترین سایت های دانلود فیلم را به شما معرفی کنیم در ادامه بررسی این فیلم و معرفی وبسایت با وبلاگ ما همراه باشید.

فیلم مورتال کامبت

مورتال کامبت فیلمی در ژانر حماسی، رزمی و فانتزی به کارگردانی سایمون مک‌کوید و محصول سال ۲۰۲۱ ایالات متحده آمریکا است. فیلم‌نامه این فیلم توسط گرگ روسو و دیوید کالاهام بر اساس مجموعه بازی ویدئویی به همین نام اثر اد بون و جان توبایاس به رشته تحریر درآمده است.

مورتال کامبت به عنوان نسخه‌ای بازراه‌اندازی شده در این مجموعه محسوب می‌شود. لوئیس تان، جسیکا مک‌نامی، جاش لاوسون، تادانابو آسانو، مکاد بروکس، لودی لین، چین هان، جو تسلیم و هیرویوکی سانادا بازیگران فیلم هستند.مورتال کامبت توسط برادران وارنر در ۲۳ آوریل ۲۰۲۱، در ایالات متحده به نمایش درآمد. 

اولین تریلر فیلم ماه پیش موفق شد رکورد تریلرهای بزرگ‌ سالانه فیلم‌هایی Logan و Deadpool 2 را پشت سر بگذارد. اولین تریلر فیلم مورتال کمبت در رتبه ۵۲ ترند یوتیوب و ۲۸ ترند توییتر در بازارهای مختلف قرار گرفت.

فیلم مورتال کامبت شخصیتی جدید به نام کول یانگ را به دنیای این مجموعه معرفی می‌کند. کول یانگ که از پیشینه‌ خود آگاه نیست، با این سؤال درگیر است که چرا ساب‌زیرو، بهترین مبارز پادشاه دنیای بیرونی در تعقیب وی است. کول به منظور حفظ سلامتی خانواده‌اش با راهنمایی جکس به ‌جستجوی سونیا بلید می‌پردازد. کول با ورود به معبد لرد رایدن، توسط لیو کانگ، کونگ لائو و کانو آموزش هنرهای رزمی می‌بیند. او پس آن باید باید به‌همراه بهترین مبارزهای زمین در بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مسابقه جهان به جنگ مبارزان دنیای بیرونی برود کارگردانی فیلم مورتال کامبت برعهده سیمون مک‌کوید که اولین فیلم بلند این کارگردان محسوب می‌شود.

دانلود تریلر فیلم مورتال کامبت

دانلود فیلم مورتال کامبت دوبله فارسی

همانطور که گفته شد یکی از فیلم های پرطرفدار سال 2021 در بین مخاطبان فیلم مورتال کامبت است این فیلم در سایت های مختلف دانلود فیلم منتشر شده است که ما قصد داریم در این قسمت مقاله یکی از این دسته سایت ها را به شما معرفی کنیم در این سایت این فیلم به صورت سانسور شده و با دوبله فارسی قرار گرفته سایت دانلود فیلم مووی نما یکی از پلتفرم های دانلود فیلم است که دانلود فیلم مورتال کامبت Mortal Kombat 2021 دوبله فارسی را برای شما قرار داده است غیر از این فیلم در این سایت آرشیوی کامل از فیلم های جدید 2021 و 250 فیلم برتر را می توانید به راحتی دانلود و در آرشیو رسانه ای خود نگه دارید شما می توانید در این مقاله روی لینک های داخلی کلیک کرده و وارد صفحه دانلود این فیلم شوید

 



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم مورتال کامبت Mortal Kombat 2021 دوبله فارسی ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

یادگیری زبان دوم یک کار پیچیده و زمانبر است که نیاز به صرف وقت بسیار ، پایداری و سخت کوشی دارد. آنچه ممکن است ندانید این است که راهکارهایی وجود دارد که می تواند به شما در مطالعه موثرتر کمک کند، تا از وقت و انرژی خود نهایت استفاده را ببرید. تحقیقات در این زمینه نشان می دهد که سه عنصر اصلی برای یادگیری یک زبان جدید وجود دارد.

  • عنصر اول: اولین عنصر درک و فهم کلمات است که یک روش موثر برای تقویت مهارت خواندن و شنیدن به حساب می آید در معرض زبان جدید قرار گرفتن یکی از روشهای یادگیری و درک کلمات است.
  • عنصر دوم: دومین عنصر صحبت کردن و تولید کلام است به زبان دوم است.
  • عنصر سوم: سومین عنصر بررسی یا بازخورد آموزه هاست که اساساً به معنای شناسایی خطاها و ایجاد تغییر در پاسخ های زبان دوم است.

یادگیری زبان انگلیسی

در هنگام یادگیری زبان انگلیسی، با روش‌های مختلفی روبه‌رو می‌شویم. برخی از افراد ترجیح می‌دهند که به کلاس‌های آموزشی بروند. برخی دیگر تمام‌وقت خود را بر روی دیدن فیلم و سریال می‌گذارند. اما در بین این همه روش مختلف، کدام مسیر زودتر ما را به مقصد می‌رساند؟ از راه های یادگیری زبان انگلیسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-          انگیزه یادگیری زبان انگلیسی مهم‌تر از روش خواندن زبان است: پیش از شروع یادگیری زبان، بهتر است هدفمان را از این کار مشخص کنیم. اگر اهداف شفافی را برای خود در نظر بگیریم، یادگیری زبان انگلیسی راحت‌تر می‌شود. انگیزه یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند آزمون تافل، مهاجرت یا لذت بردن از یادگیری یک‌زبان جدید باشد. اگر یادگیری زبان انگلیسی بیشتر از جنس انگیزه درونی باشد، قطعاً در مسیر آموزش لذت بیشتری خواهید برد. اگر قصد شرکت در کلاس زبان را دارید به صفحه آموزش خصوصی زبان موسسه آقای زبان سر بزنید.

-          در یادگیری زبان انگلیسی سخت‌گیر نباشید: یکی از اشتباهات و باورهای غلط در یادگیری، کمال‌گرایی در آموختن همه‌چیز است. معمولاً ما در زبان فارسی که زبان مادری به شمار می‌رود، کلمات را اشتباه به کار می‌بریم. حتی در برخی موارد از افعال اشتباه استفاده می‌کنیم. در یادگیری زبان خارجی نباید بیش از اندازه روی همه چیز وقت صرف کنیم. خصوصاً اگر در ابتدای مسیر یادگیری هستید، لازم نیست وسواس زیادی به خرج دهید. یکی از سریع ترین و راحت ترین روش های یادگیری زبان انگلیسی، استخدام معلم خصوصی زبان انگلیسی در محل کار و منزل است.

-          موزیک و پادکست‌های انگلیسی، بهترین راه‌حل تقویت مهارت شنیداری: گوش دادن به موزیک‌ها و پادکست‌های انگلیسی علاوه بر تقویت مهارت شنیداری به گسترش دامنه لغات هم کمک می‌کند. در انتخاب موزیک تقریباً محدودیتی وجود ندارد. لازم نیست خود را محدود به خواننده یا سبکی خاص کنید. صرفاً از شنیدن انگلیسی لذت ببرید.

-          خاطره‌نویسی یا وبلاگ نویسی، راه‌حل تقویت مهارت Writing: نوشتن خاطرات روزانه یا راه‌اندازی یک وبلاگ به زبان انگلیسی بهترین راهکار تقویت زبان انگلیسی است. یادگیری زبان انگلیسی به تمرین و استمرار نیاز دارد. این استمراری بودن یادگیری خصوصاً در مهارت رایتینگ بیشتر خودش را نشان می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم اگر کمی پیشرفت کرده‌اید روزانه حتی در حد چند جمله خاطرات یا ایده‌های خود را بنویسید.

-          مکالمه را در برنامه روزانه خود قرار دهید: مکالمه و صحبت به زبان انگلیسی از سخت‌ترین کارهای یادگیری زبان است. تمرین حرف زدن به انگلیسی اگر به‌صورت روزانه انجام شود، نتایج بهتری خواهد داشت. برای تمرین می‌توانید خاطرات روزانه خود را به‌صورت یک ویس صوتی یک‌دقیقه‌ای در پایان روز ضبط کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای تقویت مهارت مکالمه در جمع‌های انگلیسی‌زبان حضور پیدا کنید.

 

یادگیری زبان فرانسوی

می‌خواهید یادگیری زبان فرانسه را آغاز کنید؟ بسیار خوب! در حال حاضر میلیون‌ها زبان‌‌آموز در سراسر جهان، در حال یادگیری زبان فرانسه هستند بنابراین شما در این راه تنها نیستید. می‌توانید سریع‌تر از آنچه فکر می‌کنید، صحبت کردن به زبان فرانسوی را بیاموزید. درست مانند هر زبان دیگری، برخی از جنبه‌های زبان فرانسوی می‌تواند دشوار باشد، اما به‌طورکلی یادگیری زبان فرانسه آسان است. یکی دیگر از زبان های پرطرفدار اروپا زبان آلمانی است. اگر قصد فراگرفتن زبان آلمانی دارید در کلاس های آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران شرکت کنید.

-          چقدر طول می کشد تا زبان فرانسوی یاد بگیریم؟ این یکی از سوال‌هایی است که هرکس به یادگیری زبان علاقه‌مند است می‌پرسد و متاسفانه هیچ راه آسانی برای پاسخ به آن وجود ندارد. یادگیری یک زبان فرایندی پیچیده است که برای هر شخصی بسته به شرایطش، به عوامل متفاوتی بستگی دارد.

عوامل تاثیرگذار در یادگیری زبان فرانسوی:

1-      تجربه‌های قبلی یادگیری زبان: اگر شما قبلا به یک زبان خارجی صحبت می‌کردید و یا به اصطلاح چند زبانه هستید، شما ممکن است به زمان کمتری احتیاج داشته باشید. مطالعات علمی ثابت کرده که افراد دو زبانه، زبان سوم را ساده‌تر فرا‌می‌گیرند؛ به این دلیل که آن‌ها به طور طبیعی بیشتر عادت دارند که در معرض زبان‌های مختلف باشند. و تسلط و مهارت در یک زبان، تسلط و مهارت در زبان دیگر را تقویت می‌کند.

2-      زبانی که از ابتدا می‌دانید: حتی اگر هر زبان خارجی برایتان ناشناخته باشد، تعدادی از زبان‌ها در واقع نسبت به بقیه به هم شباهت بیشتری دارند. یادگیری یک زبانی که مشابه زبان مادریتان است، می‌تواند در یادگیری الفبا، تلفظ، دستور زبان و یا کلمات، در وقتتان صرفه‌جویی کند. به عنوان یک قانون کلی، زبان‌هایی که ریشه مشابه دارند، یادگیریشان آسان‌تر است و به زمان کمتری احتیاج دارد. برای آنان که زبان مادریشان انگلیسی است، یعنی هر زبانی با ریشه «لاتین» را می‌توانند بسیار ساده‌تر یاد بگیرند.

3-      نحوه یادگیری: روش یادگیری شما نیز نقش مهمی را در سرعت یادگیری زبان بازی می‌کند. اگر یادگیری شما فقط به کلاس محدود است، یادگیری زبان کمی بیشتر از شما وقت می‌گیرد.

4-      احساس شما: نگرش شما به یادگیری هم نقش بسیار مهمی در سرعت یادگیریتان ایفا می‌کند. اگرشما یادگیری زبان را مانند یک بازی لذت‌بخش در نظر بگیرید و افق‌های روشنی برای خودتان ببینید، می‌توانید بیشتر یاد بگیرید. شما انگیزه بیشتری برای یادگیری با حداکثر سرعت خواهید داشت و فراید برایتان بسیار لذت‌بخش‌تر ونهایتا  سریع‌تر خواهد شد.

5-      انگیزه: بر کسی پوشیده نیست که با‌انگیزه بودن، کلید یادگیری یک زبان جدید است. مطالعات زیادی اهمیت انگیزه در یادگیری را ثابت‌کرده. با‌انگیزگی دلیل این است که چرا بعضی‌ها با موفقیت زبان را آموخته‌اند و بعضی‌ها در این راه شکست خورده‌اند.

یادگیری زبان ترکی

مسیر وروش یادگیری زبان ترکی،از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اگر واقعا از نحوه یادگیری زبان ترکی لذت ببرید، در کیفیت و سرعت یادگیری شما تاثیر بسزایی دارد و اما اینکه یادگیری زبان ترکی چقدر طول می کشد، به هدفی که برای یادگیری زبان ترکی دارید، بستگی دارد. عامل مهم دیگر در سرعت یادگیری زبان ترکی یا سایر زبان های دیگر، اشتیاق و میزان انگیزه شما برای یادگیری است. در واقع نظر کارشناسان این است که حدود ۱ تا ۲ سال زمان نیاز است تا به سطح قابل قبولی از زبان ترکی برسید. برای یادگیری زبان ترکی در کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی نیز می توانید شرکت کنید.



:: برچسب‌ها: یادگیری زبان ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

توری آهنربایی یا طلق نرم آهنربایی که اصطلاحا با نام های پرده مغناطیسی ، پرده مگنتی یا در مغناطیسی شناخته می شود در واقع جهت حفاظت از محیط در برابر حشرات و گرد و خاک و ویروس ها و یا صرفه جویی در انرژی کاربرد دارد .
پرده مغناطیسی
مثلا از توری آهنربایی در مکانهایی استفاده می شود که حضور حشرات ایجاد مزاحمت می کنند ! بهترین و به صرفه ترین گزینه جهت آسایش خاطر و حفاظت محیط مد نظر در برابر حشرات بهره مندی از این محصول می باشد
یا مثلا از طلق نرم آهنربایی جهت صرفه جویی در انرژی و ثابت نگه داشتن دمای محیط و یا جهت جلو گیری از ورود گرد و غبار به محیط مد نظر (اتاق خانه ، فروشگاه ، گلخانه ، سردخانه ، گرم خانه ... ) و یا جهت کنترل هوای فضای مد نظر که هم اکنون مورد استفاده در تونلهای ضد عفونی ویروس کرونا میباشد ! و یا جهت عدم گسترش و سرایت ویروس به سایر قسمتها در محل نگه داری و قرنطینه بیمار کرونایی نیز از این محصول بهره مند می شوند
در آهنربایی
توری مغناطیسی معمولا از تور فایبر گلاس یا تور پلی استر و یا تور پارچه ای با ریزترین روزنه موجود بازار تولید می شود ، بهترین گزینه برای انتخاب محصول در نوع تور بستگی به محل مورد استفاده از تور را دارد ! مثلا برای مکانهای با دمای بالا تور فایبر گلاس مناسب هست و چنانچه محل مورد نظر پشه های بسیار ریز دارد می توان از دو نوع تور همزمان استفاده کرد تور فایبر گلاس جهت ایستایی به اضافه تور پارچه ای ! جهت حفاظت از پشه های ریز ! توری پلی استر امکان دارد در محلهای داغ ! مقاومت خوبی نداشته باشد و بر اثر گرما مچاله شود اما برای مکانهایی با هوای کوهستانی و معتدل گزینه مناسبی می باشد و روزنه هر چه ریزتر باشد مناسب تر خواهد بود البته به شرط وضوح دید .
در توری های مغناطیسی نیازی به آهنربای زیاد نیست ! چون فشار هوا بر توری کم هست و چنانچه آهنربا ضعیف و یا کم باشد نیز احتمالا مشکلی پیش نخواهد آمد ! اما تولیدی ستمپی معمولا برای طلق و توری به تعداد یکسان آهنربا استفاده میکند و در مکانهای بادخور و یا رستورانها که دارای هواکش قوی هستند پیشنهاد می شود هنگام سفارش طلق مغناطیسی درخواست دوبرابر آهنربا را داشته باشند ! درسته هزینه تولید بیشتر خواهد شد اما نتیجه خیلی مطلوبتر خواهد بود و برای تور مغناطیسی همان آهنربای استاندارد کفایت می کند ! توجه داشته باشید که در آهنربایی به اندازه قدرت آهنربا ها بازدهی خواهد داشت ! پیش آمده در محلی و به سفارش خود مشتری طلق مغناطیسی با تعداد آهنربای معمول نصب شده است و پس از روشن شدن هواکش رستوران آهنربا ها کارایی لازم را نداشته و قدرت بستن را نداشته اند ! و یا در معرض باد بوده و  وزش باد شدید ! موجب فاصله گرفتن آهنربا ها از هم و بسته نشدن بعد از عبور افراد شده است ! در چنین مواقعی برخی مشتریان توقع ربایش قوی آهنربا را دارند ! بادی که درخت را از جا می کند ! چند آهنربا نمیتوانند در مقابلش خودی نشان دهند ! لطفا دقت بفرمایید که برای کجا و برای چه میخواهید از این محصول استفاده بفرمائید
در مغناطیسی
برای تهیه در (پرده) مغناطیسی لطفا به تعداد آهنربا ها توجه بفرمائید ! هر چه تعداد آهنربا بیشتر باشد بازدهی بهتر و بیشتری خواهد داشت ، البته توجه بفرمائید که آهنربای یکسره مزایا و معایبی دارد ! مزیت آهنربای یکسره این است که از بالا تا پایین ربایش یکسان هست اما عیبش این است که هنگام جمع آوری و یا ارسال و نصب احتمال زیاد دچار شکستگی و ریزش شود ! و یا نصب آن توسط مشتری سخت باشد! زیرا جهت ارسال میبایست آهنربا روی کار جاگذاری نشود و اینکار توسط مشتری مونتاژ و انجام شود که اکثر مشتریها محصول آماده میخواهند تا محصول مونتاژ نشده ! ، بنابر این آهنربا با قاب پلاستیکی که معمولا با چند سانتیمتر فاصله از یکدیگر روی کار نصب میشوند، گزینه مناسبی جهت مونتاژ کامل و بسته بندی کوچکتر و ارسال راحتتر و جمع آوری فصلی و نصب مجدد راحتتر میباشد و ما تلاشمان این است که راحتترین مونتاژ  و نصب و با دوام ترین محصول را به مشتری ارائه دهیم تا رضایت مشتری جلب شود، جلب رضایت مشتری علاوه بر خوشحالی و رضایت خاطر ما موجب رونق و برکت و گواراتر شدن در آمد و کسب و کار ما خواهد شد و چنانچه مشتری ایده ای داشته باشد متناسب با ایده ایشان و به صورت سفارشی تولید خواهیم نمود .
پس از توری فایبر گلاس با ریزترین روزنه + آهنربای قوی در تعداد متناسب با محل مورد نظر ، چسب کار شده روی محصول حائز اهمیت هست زیرا محصول توسط این چسبها مهار میشود و چنانچه چسب استفاده شده از نوع هوک لوپ باشد میتوانید هر بار که خواستید محصول را از محل نصب جدا کرده و مجدد نصب بفرمائید ، اما چنانچه از این نوع چسب استفاده نفرمائید بستگی به نوع چسب استفاده شده دارد که عمر محصول را تعیین خواهد نمود
در آهنربایی
چسب هوک لوپ به بالا و کناره های پرده دوخته می شود که مهم چسب بالای محصول میباشد که نسبت به چسب کناره ها بایستی پهن تر باشد تا بتواند وزن پرده را مهار کند و موجب ایستایی مناسبی شود ، چسب کناره ها نیز جهت مهار محصول میباشد و کاربرد دیگر آن کمک به باز و بسته شدن در می باشد ، این چسبها چند نوع می باشند و بنا به موجودی روز بازار به دست تولید کنندگان میرسند ، چسب هو ک لوپ ساده که به روی کار دوخته می شود و چسب هوک لوپ پشت چسبدار که بهترین نوع آن چسب هوک لوپ پشت چسبدار کارخانه ای (اورجینال) میباشد که معمولا تولیدی های کمتری از این نوع چسب استفاده میکنند ! زیرا به نسبت قیمت بالاتر  و به جهت عرضه، عرضه کمتری دارد ، و نوع بعدی چسب توسط خود تولید کننده ها تولید میشود که چسب دو طرفه به چسب ساده به نحو ه های متفاوت به پشت چسب هو ک لوپ دوخت میخورند ! و یا انواع چسبهای دیگر را در تولید این محصول استفاده می نمایند  تا موجب راحتی نصب شود و مصرف کننده بتواند به راحتترین نوع ممکن محصول را روی چهارچوب مد نظر نصب کند ، راحتترین نصب ممکن جدا سازی لایه چسب و قرار دادن / چسباندن آن به چهار چوب مورد نظر .
معمولا این محصول (پرده مغناطیسی) دور تا دور با نوار مخصوص دوخته میشود تا مقاومت و عمر کار بالا برود و در قسمت پایین محصول از وزنه سنگین که معمولا سرب میباشد استفاده میکنند تا این سنگینی جهت بسته شدن سریعتر در کمک کند و عملکرد ربایش آهنربا ها تقویت شود و اینکه وضعیت کلی محصول کمتر درگیر  و تحت تاثیر باد باشد و در موقعی و به سفارش مشتری در انتهای پرده نیز از آهنربا استفاده میشود تا به چهار چوب بچسبد ! که در چنین مواقعی باید در اندازه گیری بسیار دقت بفرمایند.
در آهنربایی
ویژگی های این محصول :
مناسب برای ورودی تمام تجاری ها و اداری های پر تردد ، فوق العاده شکیل و با دوام  ، شفافیت و وضوح بالا ، در ابعاد متنوع و با ابعاد مورد نظر مشتری ( غیر استاندارد و سفارشی) ، نصب آسان بر روی تمام سطوح ، قابلیت جداسازی و نصب مجدد و استفاده برای مدت طولانی ، حفظ گرما و سرمای محیط مغازه و دفترکار ، جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و حشرات ، بسته شدن خودکار بدون مصرف انرژی ، ساده و هوشمند ! ،  اتصالات این محصول هوشمند به وسیله آهنرباهای قدرتمند تامین می شود ، علاوه بر جنبه زیبایی و تزئینی بودن و ظاهر جالبش که تاثیر زیادی روی کیفیت دکوراسیون خانه و محل مورد استفاده می گذارد ، به عنوان یک عایق یا فیلتر نیز عمل میکند  ، برای عبور از این پرده نیازی نیست که از دستانتان استفاده کنید! ، هنگام عبور بدون کوچکترین مانعی و به سادگی گشوده شده و سپس به صورت خودکار (قدرت مغناطیس) دوباره روی هم قرار گرفته و بسته می شود! ، حتی برای حیوانات خانگی نظیر گربه و ... نیز عبور از آن بسیار ساده است .
لازم به ذکر است مواد اولیه جهت تولید برای تولیدکنندگان گرامی  و محصول آماده جهت توزیع کنندگان و مصرف کنندگان گرامی موجود می باشد 09191261874
انتشار با ذکر منبع بلا مانع می باشد .



:: برچسب‌ها: پرده مغناطیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 ارديبهشت 1400 | نظرات ()