۶ مورد از بهترین اسپیکر های بلوتوثی در سال ۲۰۲۱
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

اگر به دنبال بهترین اسپیکر های بلوتوثی در سال ۲۰۲۱ هستید این مطلب را تا انتها دنبال کیند. یکی از ابزارهای بسیار محبوب، اسپیکر بلوتوثی است که به عنوان رایج ترین سیستم پخش صوتی بدون سیم شناخته می‌شود. به لطف وجود فناوری‌ های جدید در سیستم بلوتوث و اتصال نقطه به نقطه، مدیریت و کنترل یک بلندگوی بی سیم کار بسیار ساده است و می‌تواند به عنوان یک ابزار لذت بخش برای شما عمل کند. همچنین به لطف پیشرفت‌های جدید در حوزه تولید محصولاتی صوتی می‌توانید صدای بسیار با کیفیتی را دریافت کنید و از اجرا و پخش موسیقی خود در مراسم یا مناسبت‌های خاص یا حتی در هنگام نیاز به استراحت لذت ببرید.

اما بلوتوث تنها سیستم صوتی بی سیم موجود در دنیا نیست و امروزه با استفاده از فناوری وای فای سیستم‌های صوتی بسیار پیشرفته تری طراحی شده اند که استانداردهایی چون Apple Airplay و Chromecast را به همراه یک سیستم عامل اختصاصی در اختیار کاربران می‌گذارند، به همین دلیل انتخاب یک اسپیکر بی سیم می‌تواند بسیار سخت باشد.

معیارهای انتخاب یک اسپیکر بلوتوثی

تنوع محصولات‌‌ این حوزه، هر روز در حال افزایش است و بسیاری از شرکت‌ های بزرگ دنیا مانند بیتس در حال طراحی و تولید انواع اسپیکرها هستند. اما برای خرید بهترین اسپیکر های بلوتوثی شما باید ابتدا به میزان بودجه‌‌ای که در نظر دارید و همچنین قابلیت‌ هایی که نیاز دارید توجه کنید، در‌‌ این مقاله دانوتک سعی کرده است تا با ارائه تمام ویژگی‌های مهم را در خرید بهترین اسپیکر های بلوتوثی همراهی کند.

پخش صدا در تمام اتاق ها

بسیاری از افراد دوست دارند، در تمام اتاق‌های خود یک صدای کاملا یکسان را دریافت کنند و با رفت و آمد در محیط خانه، به آسانی بتوانند از موسیقی خود لذت ببرند، به همین دلیل‌‌ این افراد نیازمند استفاده از اسپیکر های چند اتاقه هستند تا با قابلیت سینک خودکار، امکان اتصال و پخش صدا در تمام اتاق ها وجود داشته باشد. بلندگو های محبوبی چون Sonos با داشتن قابلیت Ikea Symfonisk و وجود یک نرم افزار داخلی‌‌این امکان را برای کاربران فراهم کرده‌اند تا با داشتن یک ارتباط هوشمند، بتوانند در هر اتاقی که یک فرد حضور دارد، بهترین صدا را پخش کنند.

بلندگوی قابل حمل بی سیم

اگر به بهترین اسپیکر بلوتوثی در فضای باز هستید یا میخواهید همیشه یک اسپیکر مناسب را همراه خود داشته باشید، باید از مدل‌ های قابل حمل استفاده کنید. اسپیکر های بلوتوثی قابل حمل باید کوچک و سبک باشند و در عین حال با داشتن باتری و صدای مناسب بتوانند به خوبی کار کنند. شرکت JBL یکی از بزرگترین تولید کننده‌ های لوازم صوتی در‌‌ این حوزه می‌باشد و با تولید محصولات باکیفیت خود، توانسته نیاز بسیاری از کاربران خود را رفع کند.

دوام و طراحی مقاوم اسپیکرها

یکی از معیارهای اصلی خرید بهترین اسپیکر های بلوتوثی، مقاومت‌‌ این محصولات در برابر ضربه و جابه‌جایی است. به دلیل قابل حمل بودن، احتمال استفاده از‌‌ این محصولات در محیط‌های خارجی نیز وجود دارد، به عنوان مثال اگر به کوهپیمایی، می‌روید، خرید یک اسپیکر مناسب و مقاوم می‌تواند در صورت بروز مشکل نیز از بخش اصلی اسپیکر بلوتوثی شما محافظت کند. در‌‌ این زمینه گواهینامه ها و استاندارد هایی چون IPX برای مقاومت در برابر رطوبت و یک رتبه بندی به نام IP در نظر گرفته شده است که بهترین محصولات‌‌ این حوزه را به صورت یک لیست نشان می‌دهد.

اسپیکرهای هوشمند

امروزه با وجود هوش مصنوعی و رابط‌ های کاربری جدید، محصولاتی به نام دستیار صوتی نیز در بازار وجود دارد.‌‌این محصولات که شرکت‌ های پیشرویی چون گوگل و آمازون در آن بسیار زبان‌زد هستند، می‌توانند در کنار پخش فایل‌ های صوتی، با دسترسی به‌‌اینترنت برخی از ویژگی‌ های دیگر را نیز در اختیار شما قرار دهند. به انواع مثال شما میتوانید با‌‌این دستیار های صوتی صحبت کنید و وضعیت آب و هوا، درخواست خرید پیتزا یا بررسی وضعیت واحدهای مختلف و حتی ترجمه زبان را نیز از آن‌ها دریافت کنید.‌‌این بلندگو ها در کنار فناوری بلوتوث، دارای فناوری وای‌فای نیز هستند و می‌توانند به صورت مستقیم به‌‌ اینترنت متصل شوند.

بهترین اسپیکر های بلوتوث سال ۲۰۲۱

برای انتخاب یک اسپیکر مناسب، باید معیارهای زیادی را در نظر بگیرید. در‌‌این بخش از مقاله، قرار است بهترین اسپیکر‌ های بلوتوث موجود در بازار به شما معرفی کنیم.

۱) اسپیکر UE Boom 3 – مقرون به صرفه و حرفه‌‌ای

اسپیکر Ultimate Ears Boom 3 با داشتن ابعاد کوچک، بازهم در بسیاری از بررسی‌های انجام شده توانسته امتیاز 9 از 10 را در بهترین اسپیکر های بلوتوثی دریافت کند.‌‌ این اسپیکر قابل و بسیار زیبا، با داشتن شارژ‌دهی بسیار مناسب و کیفیت صدای خارق العاده به عنوان یکی از بهترین اسپیکرهای موجود در دنیا شناخته میشود.‌‌این محصول از یک سطح ضد آب بهره می‌برد و می‌تواند تا بیش از 15 ساعت به صورت مداوم و با صدای متوسط، اقدام به پخش موسیقی کند.

۲) اسپیکر Tribit StormBox – ساده و حرفه‌‌ای

شاید تاکنون در مورد محصولات شرکت Tribit در حوزه اسپیکر های بی سیم چیزی نشنیده باشید، اما‌‌ این شرکت به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان اسپیکر های بی سیم شناخته می‌شود. محصول جدید‌‌ این شرکت با نام StormBox یک اسپیکر قابل حمل بسیار زیبا و باکیفیت است که با داشتن سیستم صوتی 7‌‌اینچی خود، می‌تواند یک صدای کاملا یک دست و حرف‌ های را تولید کند. بر روی بدنه‌‌این محصول یک دکمه برای افزایش بیس دستگاه تعبیه شده است که می‌تواند جذابیت پخش صدا را چند برابر کند.‌‌این اسپیکر دارای گواهینامه IPX7 است و می‌تواند به صورت مداوم تا 20 ساعت اقدام به پخش موسیقی نماید.

۳) اسپیکر رومیزی Denon Envaya

اگر به دنبال بهترین اسپیکر های بلوتوثی برای پخش موسیقی‌های بی کلام هستید و دوست دارید که اسپیکر شما بدون تغییر در صدای موسیقی آن را پخش کند، اسپیکرهای 8‌‌اینچی Envaya می‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.‌‌این محصول با داشتن سیستم تقویت صدای داخلی و دامنه پخش مناسب، یک صدای گرم و بسیار مناسب را برای شما پدید آورد.‌‌این محصول می‌تواند بین 10 الی 12 ساعت به صورت مداوم اقدام به پخش موسیقی نماید و امکان جفت سازی ساده بین مدل‌های مختلف Envaya نیز وجود دارد. در بخش کناری‌‌ این محصول نیز بدنه پلاستیکی بسیار مقاومی‌ قرار گرفته است که‌‌این محصول را در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم می‌کند.

۴) اسپیکر مناسب خانه Sonos Move

اگر خیلی اهل حمل و نقل اسپیکر خود نیستند و صرفا دوست دارید که یک اسپیکر بلوتوثی مناسب برای محیط خانه خود خریداری کنید، می‌توانید از مدل جدید برند Sonos استفاده کنید.‌‌این بلندگوها تقریبا با انواع پورت ها مانند، یو اس بی، وای فای و بلوتوث می‌توانند موسیقی را پخش کنند و حتی توانایی اتصال به دستیارهای صوتی مانند Google Assistant یا Alexa را نیز دارند.‌‌این محصول می‌تواند 11 ساعت به صورت مداوم و با صدای بلند به پخش موسیقی بپردازد.

۵) اسپیکر UE Wonderboom 2 – مخصوص محیط‌ های مرطوب

اگر زیاد استخر یا محیط‌ های مثل دریا می‌روید، باید یک اسپیکر بسیار مقاوم در برابر رطوبت و آب را در اختیار داشته باشد. Ultimate Ears Wonderboom یک محصول خارق العاده در‌‌این زمینه است و در سال 2017 نیز برنده جایزه WIRED Gear of Year شده است.‌‌این محصول در نسخه دوم خود بسیار قوی تر شده و با وجود فناوری IP67 می‌تواند در برابر نفوذ آب و گرد و غبار نیز مصون باشد. از طرفی‌‌ این اسپیکر توانایی پخش بیش از 13 ساعت موسیقی را دارا است.

۶) اسپیکر زیبای Anker Soundcore Flare

اگر به دنبال بهترین اسپیکر های بلوتوثی و در عین حال ارزان و زیبا هستید، می‌توانید از محصولات شرکت انکر استفاده کنید. نسخه جدید اسپیکر بلوتوثی‌‌ این شرکت به عنوان یکی از بهترین اسپیکر های بلوتوثی سال 2021 شناخته میشود.‌‌این محصول حالت استوانه‌‌ای دارد و می‌تواند به صورت 360 درجه صدا را پخش کند. از طرفی نیز با وجود تنظیمات اکولایزر، امکان تغییر حالت‌ های صدا نیز در آن وجود دارد.‌‌این محصول در کنار طراحی و امکانات خود، دارای یک نورپردازی بسیار خارق العاده‌‌ای نیز است و در بخش بالایی خود از فناوری RGB استفاده می‌کند.

سخن پایانی

خرید یک اسپیکر مناسب به صورت مستقیم به بودجه و نیازها شما بستگی دارد.‌‌اینکه شما برای چه بخشی از زندگی خود می‌خواهید یک اسپیکر بلوتوثی تهیه کنید، می‌تواند سبب تغییر خرید شما شود. بهتر است برای خرید بهترین اسپیکر های بلوتوثی، از برندهای اورجینال‌‌ این حوزه استفاده کنید، زیرا‌‌ این محصولات مصرف برق بسیار بهینه تری دارند و در کنار آن کیفیت ساخت و صدای مناسب را نیز برای شما به ارمغان خواهند آورد.





:: برچسب‌ها: بهترین اسپیکر های بلوتوثی ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: