دانلود فیلم مورتال کامبت Mortal Kombat 2021 دوبله فارسی
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

فیلم و دانلود فیلم یکی از پر مخاطبترین جستوجوهای موتورهای سرچ را به خود اختصاص داده است در این عرصه سایت های زیادی فعالیت می کنند و فیلم های جدید را منتشر می کنند ما قصد داریم در ادامه یکی از فیلم های پرطرفدار سال 2021 را مورد بررسی قرار دهیم و یکی از بهترین سایت های دانلود فیلم را به شما معرفی کنیم در ادامه بررسی این فیلم و معرفی وبسایت با وبلاگ ما همراه باشید.

فیلم مورتال کامبت

مورتال کامبت فیلمی در ژانر حماسی، رزمی و فانتزی به کارگردانی سایمون مک‌کوید و محصول سال ۲۰۲۱ ایالات متحده آمریکا است. فیلم‌نامه این فیلم توسط گرگ روسو و دیوید کالاهام بر اساس مجموعه بازی ویدئویی به همین نام اثر اد بون و جان توبایاس به رشته تحریر درآمده است.

مورتال کامبت به عنوان نسخه‌ای بازراه‌اندازی شده در این مجموعه محسوب می‌شود. لوئیس تان، جسیکا مک‌نامی، جاش لاوسون، تادانابو آسانو، مکاد بروکس، لودی لین، چین هان، جو تسلیم و هیرویوکی سانادا بازیگران فیلم هستند.مورتال کامبت توسط برادران وارنر در ۲۳ آوریل ۲۰۲۱، در ایالات متحده به نمایش درآمد. 

اولین تریلر فیلم ماه پیش موفق شد رکورد تریلرهای بزرگ‌ سالانه فیلم‌هایی Logan و Deadpool 2 را پشت سر بگذارد. اولین تریلر فیلم مورتال کمبت در رتبه ۵۲ ترند یوتیوب و ۲۸ ترند توییتر در بازارهای مختلف قرار گرفت.

فیلم مورتال کامبت شخصیتی جدید به نام کول یانگ را به دنیای این مجموعه معرفی می‌کند. کول یانگ که از پیشینه‌ خود آگاه نیست، با این سؤال درگیر است که چرا ساب‌زیرو، بهترین مبارز پادشاه دنیای بیرونی در تعقیب وی است. کول به منظور حفظ سلامتی خانواده‌اش با راهنمایی جکس به ‌جستجوی سونیا بلید می‌پردازد. کول با ورود به معبد لرد رایدن، توسط لیو کانگ، کونگ لائو و کانو آموزش هنرهای رزمی می‌بیند. او پس آن باید باید به‌همراه بهترین مبارزهای زمین در بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مسابقه جهان به جنگ مبارزان دنیای بیرونی برود کارگردانی فیلم مورتال کامبت برعهده سیمون مک‌کوید که اولین فیلم بلند این کارگردان محسوب می‌شود.

دانلود تریلر فیلم مورتال کامبت

دانلود فیلم مورتال کامبت دوبله فارسی

همانطور که گفته شد یکی از فیلم های پرطرفدار سال 2021 در بین مخاطبان فیلم مورتال کامبت است این فیلم در سایت های مختلف دانلود فیلم منتشر شده است که ما قصد داریم در این قسمت مقاله یکی از این دسته سایت ها را به شما معرفی کنیم در این سایت این فیلم به صورت سانسور شده و با دوبله فارسی قرار گرفته سایت دانلود فیلم مووی نما یکی از پلتفرم های دانلود فیلم است که دانلود فیلم مورتال کامبت Mortal Kombat 2021 دوبله فارسی را برای شما قرار داده است غیر از این فیلم در این سایت آرشیوی کامل از فیلم های جدید 2021 و 250 فیلم برتر را می توانید به راحتی دانلود و در آرشیو رسانه ای خود نگه دارید شما می توانید در این مقاله روی لینک های داخلی کلیک کرده و وارد صفحه دانلود این فیلم شوید

 





:: برچسب‌ها: دانلود فیلم مورتال کامبت Mortal Kombat 2021 دوبله فارسی ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: